Jeg ville gå efter wordpress eller andet tilsvarende. |
Hej FB
For sådan ca halvandet år siden, havde jeg absolut ingen erfaring med webshops og hjemmesider. Vi valgte derfor at kontakte et webbureau angående en webshop. de havde deres eget CMS og fik rigtigt mange roser rundt omkring - og de har også rigtigt mange kunder. Jeg kunne se at de kunne tilbyde alle de features som jeg efterspurgte, og med design osv. endte vi med en pris på 35-40000 kroner.
Jeg anede INTET om at der fandtes løsninger i Magento, Presta og Wordpress dengang - og jeg fik det heller ikke fortalt. Jeg har som sådan set aldrig været utilfreds med hverken service eller shoppen - det har bare kørt.
Men efterhånden som jeg lærte en masse ting om det at drive webshop, begyndte irritationen også at indfinde sig. Hver eneste gang jeg ville tilføje noget kode skulle jeg tage kontakt til dem, da jeg ikke selv havde adgang til filerne. Og hver eneste gang blev der faktureret per påbegyndt kvarter, og det render altså op, når man gerne vil ændre små ting.
Det jeg prøver at komme frem til er at jeg ville ønske dengang, at jeg havde være klar over open source løsningerne - jeg ville aldrig nogensinde fremover vælge et egenudviklet CMS.
/Simon