Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

WordPress vs. eget CMS - Hvad foretrækker I?

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)
Tilmeldt 3. Oct 13
Indlæg ialt: 159
Skrevet kl. 12:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Jeg kunne jo omvendt spørge dig, hvorfor du bruger så meget energi på at ikke passe din egen forretning, men bruger den på at fortælle os at vi burde?

Herregud, det var sq da ment i overført betydning. Altså som i, at man holder sig til at udtale sig om sine egne erfaringer, og ikke har så travlt med at forholde sig kritisk til hvad andre gør. 

Live and let live, du ved.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 12:42
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sofie:
Hvad var pointen? Eller lad mig spørge på en anden måde: hvorfor synes du, at en person som intet kender til Wordpress skal bruge tid på at overbevise Amino om, at Joomla kan mere end Wordpress? Det er jo dit korstog ;)

Du har vist ikke læst tråden ordentligt - det har jeg allerede gjort en gang. At påstå jeg ikke kender til WordPress udviser blot arrogance overfor mine tidligere argumenter. En del af min forretning er at tage over når WordPress ikke kan magte opgaven længere.

Kald det et korstog om du vil - WordPress er ikke det værste system jeg kender - det er til gengæld det eneste system som skamroses så meget som det gør i forhold til hvad det kan.

Sofie:
Det er der jo heller ikke nogen som gør! Det er et stråmandsargument.

Det overrasker mig ikke du synes det. I din geschjæft, hvilke CMS'er og med hvilke argumenter mente du var grundlaget for at de ikke kunne løfte opgaver lige så godt eller bedre end WordPress?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Tilmeldt 3. Oct 13
Skrevet kl. 13:05

Dan Storm:
Det overrasker mig ikke du synes det. I din geschjæft, hvilke CMS'er og med hvilke argumenter mente du var grundlaget for at de ikke kunne løfte opgaver lige så godt eller bedre end WordPress?

Du misforstår. Jeg uddyber:

Sofie:
Det er der jo heller ikke nogen som gør!

Med ovenstående mener jeg, at der ikke er nogen som anbefaler Wordpress som et system der kan løfte alle opgaver. Det er DIN påstand, at nogle gør det - jeg har aldrig mødt nogen som har den holdning, at Wordpress kan ALT. Aldrig. Og jeg mener det heller ikke selv.

Måske DU lige skulle genlæse tråden, og se hvilken sammenhæng der svares på. Og tag de fordomsfulde briller af: man kan sagtens gå all in for Wordpress, og samtidig være bekendt med dets begrænsninger. 

Tilmeldt 13. Jul 12
Indlæg ialt: 206
Skrevet kl. 13:18
Wordpress er ved at være ret bloated og i identitetskrise. Dermed ikke sagt at det ikke er godt, men det har sine begrænsninger - hvorimod med eget cms kan du få præcis hvad du vil have.

Generelt skal man være forsigtig med at sværge til et specifikt system og istedet se fra opgave til opgave, hvilken løsning passer bedst.
Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 13:25

Sofie:

Dan Storm:

Du misforstår. Jeg uddyber:

Det besvarer ingenlunde mit spørgsmål. Kan eller vil du ikke svare?

Sofie:
Med ovenstående mener jeg, at der ikke er nogen som anbefaler Wordpress som et system der kan løfte alle opgaver. Det er DIN påstand, at nogle gør det - jeg har aldrig mødt nogen som har den holdning, at Wordpress kan ALT. Aldrig. Og jeg mener det heller ikke selv.

Hvis vi nu går efter bolden og ikke efter manden, så er dette indlæg dukket op i tråden - som faktisk er årsagen til jeg anfægter påstanden - og havde du nu læst tråden, vil du også være faldet over den:

Lucas - Hosting4Real:

WordPress any time - har endnu ikke fundet noget man ikke kan gøre i WP, da deres funktionalitet i WP core er ret awesome, når man først kigger efter.

Og så skalere det utrolig godt :')

Der står faktisk - sort på hvidt - at WordPress ikke er emne for noget den ikke kan.

Det afviser du pure der er nogen der mener/har sagt og påstår i øvrigt også at jeg anvender det som stråmand.

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 13:27

dkchokk:
Wordpress er ved at være ret bloated og i identitetskrise. Dermed ikke sagt at det ikke er godt, men det har sine begrænsninger

Og jeg kunne ikke være mere enig.

dkchokk:
Generelt skal man være forsigtig med at sværge til et specifikt system og istedet se fra opgave til opgave, hvilken løsning passer bedst.

Og det der bør hver enhver udviklers mantra.

Tilmeldt 3. Oct 13
Skrevet kl. 13:47
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Dan Storm:
Det besvarer ingenlunde mit spørgsmål. Kan eller vil du ikke svare?

Jeg har tidligere i tråden skrevet, at jeg eksempelvis ikke vil udtale mig om hvad Joomla kan, eller ikke kan, da jeg ikke kender det godt nok, hvorefter du beder mig svare på hvilket CMS som ikke kan hvad Wordpress kan?! Det er imod mine principper, at udtale mig om CMS jeg ikke kender meget grundigt!

Ydermere er det IKKE min mening, eller min påstand, at Wordpress kan ALT. Så hvorfor fremturer du?

Dan Storm:
Der står faktisk - sort på hvidt - at WordPress ikke er emne for noget den ikke kan.

Det har du da ret i. Eller også står der at LUCAS ikke har fundet nogen begrænsninger i Wordpress. Det er ihvertfald sådan JEG læser det. Og det er vel fair nok, at komme med sin egen personlige erfaring og vurdering.

Det relevante spørgsmål må være hvilket erfaringsgrundlag han udtaler sig på, og det gælder egentlig alle i tråden.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 14:12

Jeg plejer generelt bare at kigge i deres dokumentation, og i core af WP - man finder en del flere ting end man regner med - og har ingen begrænsninger sat for mig :) - for jer andre, det kan godt være.

Men det skider jeg jo egentligt på i sidste ende, hvis det løser opgaven, på en god måde, så er WP jo helt fint :D

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra Odense
Tilmeldt 6. Nov 13
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:40

Vi bruger shopfactory og det er super.

Du kan nemt ændre og tilføje.

Betaling og alt er klart.

Koster 250,00 pr måned alt inkl. også hosting.

Jeg kan godt give support på det hvis nogle vil prøve. 

Man kan teste det 30 dage gratis og altid afmelde uden problemer.

Hilsen iq-card.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Skrevet kl. 14:41

Sofie:
Jeg har tidligere i tråden skrevet, at jeg eksempelvis ikke vil udtale mig om hvad Joomla kan, eller ikke kan, da jeg ikke kender det godt nok, hvorefter du beder mig svare på hvilket CMS som ikke kan hvad Wordpress kan?! Det er imod mine principper, at udtale mig om CMS jeg ikke kender meget grundigt!

Det jeg spørger er om du har erfaring med andre systemer end WordPress? Et ret isoleret spørgsmål, egentlig.

Sofie:
Ydermere er det IKKE min mening, eller min påstand, at Wordpress kan ALT. Så hvorfor fremturer du?

Du indledte debatten med mig - jeg svarer blot på tiltale.

Sofie:
Det har du da ret i. Eller også står der at LUCAS ikke har fundet nogen begrænsninger i Wordpress. Det er ihvertfald sådan JEG læser det. Og det er vel fair nok, at komme med sin egen personlige erfaring og vurdering.

Du sagde ingen var kommet med sådan en udtalelse - nu har du beviset og begynder at fokusere på noget andet.

Sofie:
Det relevante spørgsmål må være hvilket erfaringsgrundlag han udtaler sig på, og det gælder egentlig alle i tråden.

Jeg har draget mine konklusioner ud fra hvad folk har skrevet - jeg står ved mine udtalelser.

Side 5 ud af 8 (79 indlæg)