Jeg har prøvet det, men jeg ved ikke hvilken ekstra ting den har hvis man tilkøber sig Pro version, det kan være den bliver lige en tand bedre. Hvis det er bare iPhone app og bilag i skyen, så skal jeg nok kigge på det i weekenden, og sende dig min mening. Ja, men nu ved jeg f.eks. i ikke har dimension, og det er altså guds gave til aktie, råvarer handler osv, og dem findes der mange, og det er nemt at indfører. Du får min dom efter weekenden. Det kan godt være at jeres målgruppe er de små virksomheder, men er der nok penge i det? Hvorfor ikke sigte efter lidt større virksomheder 1 million+ i omsætning. Dem tror jeg i får det svært at overbevise at bruge jeres system frem for e-conomic, hvis der i ikke lige flytter den en nodge. Jeg skriver det her med de bedste intetioner, og håber kun at i vil tage det til jer, for der har manglet en alternativ til e-conomic i lang tid. Og når du så venligt bruger tid på alle os andre, så vil jeg med glæde, bruge lidt tid på at kigge det igennem. |
jeg tror ikke det er omsætning - men at folk helt uden viden om regnskab ikke kan bruge e.conomic men kan bruge dinere og BBTesnjak:Nej det tror jeg hellere ikke, men hvor langt skal man op i omsætning før der er en bedre alternativ til Dinero og BB?
og dinero halter skam også på ex import . men små virksomheder har ikke meget af det behov og det kommer givet inden længeTesnjak:Nu har jeg ikke brugt Dinero eller BB i lang tid, men de halter på følgende (dengang)
-Import/eksport
-Dimension (godt til bl.a. folk der handler med værdipapir, råvarer osv.)
De programmer er ikke bygget til bogholdere, men jeg kender jo en del som bogfører for private inkl. revisorer, og har nu ret generelt fundet dem OK - igen - vælges efter hvad man kan klare teknisk og så behov og pris.
JEG ville sagtens turde bruge Dinero og/eller BB . men som helt ukyndig ville jeg altid anbefale en økonomi mand checker ved moms angivelse og regnskab som minimum første år - en der kan logge ind og bruge de programmer og som kan se bilagene i skyen. Det er ikke voldsomt dyrt men giver sikkerhed og sikkert visse omposteringer (men de havde været flere i vanskeligere programmer)
vh