Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero vs Billy´s Billing

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 20. Sep 12
Indlæg ialt: 146
Fra  Festgear Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Er der nogen det ved hvor jeg stopper min betaling af Billy's Billing? 
Da jeg ønsker at bruge dinero i stedet.

På forhånd tak

Mvh 

Fra Altea (Alicante)
Tilmeldt 23. Jul 07
Indlæg ialt: 2667
Fra  scanboat.com Skrevet kl. 17:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Cristian Ryborg:
Er der nogen det ved hvor jeg stopper min betaling af Billy's Billing? 

Har du forsøgt at kontakte BB - jeg er sikker på at de gerne hjælper dig.

Brugte både - joller, sejlbåde eller motorbåde - køb, salg og bytte.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

fra deres betingelser:

Abonnement, som er indbetalt, refunderes ikke. Hvis Kunden fx betaler 12 mdr. forud, kan dette beløb ikke refunderes. Der er ikke 14 dages fortrydelsesret eftersom Kunden har mulighed for at teste softwaren uforpligtende i 30 dage inden ibrugtagning. Abonnementet forlænges automatisk hver måned, medmindre Kunden opsiger aftalen skrifligt under “opsig”.

Opsigelse skal ske ved skriftlig eller telefonisk henvendelse til Kundeservice, som bliver bekræftet efterfølgende per mail. Efter opsigelse forpligter Leverandøren sig ikke yderligere overfor Kunden.

og det er jo rimeligt og standard men skriv ellers til support snabel A billysbilling.dk de er kendte for hurtig hjælp

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Rev&Regn Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Billys Billing og Dinero er efter min mening pt. det samme værd som Microsoft Excel. Det er ikke længe siden at Billys Billing ikke opfyldte bogføringsloven på flere punkter.

Hvis din virksomhed er lille, så kan du ligeså godt bruge en Excel ark, der kan du også få opstillet regnskab med det samme osv.

Hvis din virksomhed er bare lidt seriøs, så har jeg det lidt svært med at se andre alternativer til e-conomic i forhold til pris/kvalitet/udbud af funktioner.

e-conomics koster 58 kr mere om måned, efter moms og skattefradraget er det 20 kr mere om måneden. Hvis man ikke kan undværer en flad 20er for en program der er cirka 4 gange bedre end BB eller Dinero, så har man hellere ikke en seriøs virksomhed, og så kan man ligeså godt bare lave det hele i et Excel ark. :)

Tilmeldt 12. Mar 13
Indlæg ialt: 551
Fra  Accountman Renskabsservice Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Tesnjak:

Billys Billing og Dinero er efter min mening pt. det samme værd som Microsoft Excel. Det er ikke længe siden at Billys Billing ikke opfyldte bogføringsloven på flere punkter.

Hvis din virksomhed er lille, så kan du ligeså godt bruge en Excel ark, der kan du også få opstillet regnskab med det samme osv.

Hvis din virksomhed er bare lidt seriøs, så har jeg det lidt svært med at se andre alternativer til e-conomic i forhold til pris/kvalitet/udbud af funktioner.

e-conomics koster 58 kr mere om måned, efter moms og skattefradraget er det 20 kr mere om måneden. Hvis man ikke kan undværer en flad 20er for en program der er cirka 4 gange bedre end BB eller Dinero, så har man hellere ikke en seriøs virksomhed, og så kan man ligeså godt bare lave det hele i et Excel ark. :)

Arh - det er vel lidt unuanceret. 
Enig i at E-conomic er et godt program.
Mvh 
Stig

Accountman Regnskabsservice - regnskabshjælp til din virksomhed - www.accountman.dk

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 22:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Tesnjak:
Billys Billing og Dinero er efter min mening pt. det samme værd som Microsoft Excel. Det er ikke længe siden at Billys Billing ikke opfyldte bogføringsloven på flere punkter.


Det er vidst længe siden jeg har brugt Excel, eller også har du bare aldrig prøvet Dinero ;-)

Economic er et fremragende program til dem der ved meget om bogføring eller arbejder professionelt med samme.
Men driver du en mindre forretning, uden de store krav til lagerstyring og den slags, så er der helt sikkert alternativer der er bedre.

De bedste hilsner

Martin

 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er en verden til forskel på excel som giver lusedårligt overblik over moms og så ALLE regnskabsprogrammer

Valg af regnskabsprogram skal knytte sig til behov og så skal man jo vælge noget der pengemæssigt passer behovet.

Helt ud fra behov kan jeg se masser af muligheder for at Dinero, BillysBilling eller E-conomic eller faktisk mange andre programmer - kan være det helt rigtige individuelle valg. Excel ville jeg fraråde - både grundet manglende transaktions-spor ved rettelser, besværlig opsætning af moms og ganske meget andet. Det skal være til små private vil jeg sige

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 22:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Tesnjak:
Billys Billing og Dinero er efter min mening pt. det samme værd som Microsoft Excel

Det er vist under nogle meget specifikke forudsætninger? Skype-Wondering

Tilmeldt 29. Jun 08
Indlæg ialt: 55
Fra  Rev&Regn Skrevet kl. 22:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen det er jo tydeligt at folk der kigger efter den billigste bogføringsprogram, det er ikke dem der omsætter for flere millioner kroner, for så havde de valgt et meget bedre online alternativ, læs lige online alternativ for der er mange bedre løsninger til 300-400 kr over sky eller terminaler. Højest sandsynligt er det folk der har et sted mellem 100-200 transaktioner om året og der er excel et fantastisk gratis alternativ, når man nu alligevel kigger efter pris, excel kan altså meget mere end den almindelige excel bruger tror. Man skal ikke spare på bogføringsprogrammer, det er det sidste sted, pånær hvis ens Virksomhed er meget lille.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12289
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Tesnjak:

Jamen det er jo tydeligt at folk der kigger efter den billigste bogføringsprogram, det er ikke dem der omsætter for flere millioner kroner, for så havde de valgt et meget bedre online alternativ, læs lige online alternativ for der er mange bedre løsninger til 300-400 kr over sky eller terminaler. Højest sandsynligt er det folk der har et sted mellem 100-200 transaktioner om året og der er excel et fantastisk gratis alternativ, når man nu alligevel kigger efter pris, excel kan altså meget mere end den almindelige excel bruger tror. Man skal ikke spare på bogføringsprogrammer, det er det sidste sted, pånær hvis ens Virksomhed er meget lille.



Kan du ikke fortælle helt konkret, hvad det er du ikke mener man kan som lille virksomhed i Dinero og som er vedre i Excel? 
Det kan måske hjælpe os til at blive endnu bedre.

De bedste hilsner

Martin

 

Side 2 ud af 4 (38 indlæg)