|
|
Hej Henning,
Selvom det er et åbent forum er det dog Amino der laver reglerne, og det gør de udelukkende for at holde et nogenlunde niveau i debatten.
Så tag nu bare kritikken til dig og kom videre - og lad være med at oprette flere tråde!
//Tobias
Debat
|
|
|
Hej Henning, Selvom det er et åbent forum er det dog Amino der laver reglerne, og det gør de udelukkende for at holde et nogenlunde niveau i debatten. Så tag nu bare kritikken til dig og kom videre - og lad være med at oprette flere tråde! //Tobias |
|
|
Det var dog et arrogant svar. /John. |
|
|
|
Var det ikke det her ???? http://www.amino.dk/forums/t/211910.aspx?PageIndex=3#1404560 |
|
|
|
ja jeg får sikkert også en enkelt stjerne for at modsige dig Henning fra opti web - men du brød regler og linkede med indtjening for øje uden plus - og kaldte amino smålige for at stoppe dig i at gøre det Du genoplivede og genoplivede og genoplivede tråden i din kamp for at du da havde ret. Jeg ved ikke hvad det er for en tråd der er slettet - jeg kan da stadigt se den gamle http://www.amino.dk/forums/t/211910.aspx?PageIndex=3#1404573 Du skabte en tråd som ikke gavnede noget som helst- heller ikke dig og din virksomhed. Lad den nu bare falde til ro - Reglen er klar, man må ikke reklamere eller drive markedsføring som ikke plus - meget længere er den ikke. ja mon ikke amino skal tjene penge - de har ganske mange ansatte der forventer løn. vh |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
|
Bare der er en der ved hvordan man kommer ud af dette forum for det er ikke et sted jeg behøver, når vi er så fintfølende herinde. |
|
Henning, både du og jeg (og mange andre Aminoer) ved jo godt, at det er dig, der "går i for små sko". Jeg føler mig ret overbevist om, at din "brok" dybest set handler om, at du får noget opmærksomhed og efterfølgende "bliver trukket op" i google. Er det ikke det, man kalder "linkbait"? :-) |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.