|
@ Henning !!!
Jeg tror du misforstår
|
@ Henning !!! Jeg tror du misforstår |
Er vel mere et spørgsmål om at vi alle gerne vil sikre sig at det ikke udvikler sig til en malstrøm af tilbud, istedet gode spørgsmål og svar på konkrete problemstillinger. Og Henning vi kan stadigvæk godt li' dig :-) |
Det er ganske frivilligt. Og underligt, at du åbenbart ikke kan forstå, at når nogle personer køber sig til en rettighed, så kan du ikke bare benytte den samme rettighed gratis. Det er nu engang sådan at hopper du ombord på toget uden billet, så bliver du smidt af igen når kontrolløren kommer, mens dem med billet får lov til at blive. Det kan du jo ikke rigtig tillade dig at være sur over - Du kunne jo bare have købt en billet. Nåh Henning, fløjten lyder...du står på perronen og vi andre sidder i toget - Go' dag /Simon |
Undskyld Boysen! |
Et tilbud er et tilbud uanset om du gør det gratis eller giver penge for at give det væk. Hvis du ikke er plus så bliver tilbudet sat på hold i 24 timer hvor du har mulighed for at blive Plus. Hvis du ikke bliver det inden for fristen så bliver indlægget slettet. Hvis du ER Plus og tilbudet er i den forkerte kategori så bliver det lagt over i den rigtige kategori. Vi er flere moderatorer der kan udføre dette (og vi gør det uden at tøve) og hvis du har lavet et tilbud uden at være Plus så accepter at dit tilbud er væk. Regler er regler herinde og vi håndhæver dem. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....