Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg skal beklage Aminos små sko

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Dvs at det er nogle af brugere der afgøre om mit indlæg er i orden får i løn for at være bussemænd eller gør i det frivilligt
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 19:15

@ Henning !!!

Jeg tror du misforstår

Fra Aabenraa
Tilmeldt 13. Nov 11
Indlæg ialt: 915
Skrevet kl. 19:20

Henning | Opti-web.dk:
får i løn for at være bussemænd eller gør i det frivilligt

Er vel mere et spørgsmål om at vi alle gerne vil sikre sig at det ikke udvikler sig til en malstrøm af tilbud, istedet gode spørgsmål og svar på konkrete problemstillinger.
Jeg ved da at jeg hurtigt selv ville være væk igen, hvis jeg konstant blev udsat for "tilbud" i stedet for værdifuldt indhold.

Synes det er en ret smart måde Amino gør det på, også at der skal være min. 2 der bedømmer det til at være et tilbud.
Selvfølgelig kan der være grænsetilfælde, men jeg tror faktisk at det fungerer ret godt.

Og Henning vi kan stadigvæk godt li' dig :-) 

Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 19:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 3 person

Henning | Opti-web.dk:
Dvs at det er nogle af brugere der afgøre om mit indlæg er i orden får i løn for at være bussemænd eller gør i det frivilligt

Det er ganske frivilligt.

Og underligt, at du åbenbart ikke kan forstå, at når nogle personer køber sig til en rettighed, så kan du ikke bare benytte den samme rettighed gratis.

Det er nu engang sådan at hopper du ombord på toget uden billet, så bliver du smidt af igen når kontrolløren kommer, mens dem med billet får lov til at blive. Det kan du jo ikke rigtig tillade dig at være sur over - Du kunne jo bare have købt en billet.

Nåh Henning, fløjten lyder...du står på perronen og vi andre sidder i toget - Go' dag

/Simon

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 22:00

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Jo Boysen er helt sikkert superbruger.

Undskyld Boysen! Cool Nå, men så lad mig da sige det på den måde, at Boysen ikke "kun" er superbruger (som jeg selv er), men OGSÅ er PLUS-medlem, der betaler for at være medlem og derfor ganske rimeligt har nogle fordele og rettigheder.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 22:12
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Henning | Opti-web.dk:

Indlægget med julekurven er blevet slettet af Amino, fordi jeg ikke er plus medlem, jeg kan forstå hvis det er linkbuilding eller andet arbejde jeg tilbyder for små penge, men det er en julekurv ikke noget jeg profitere på bare fordi jeg tester et plugin til wp. Ja men i må undskylde at jeg overtrådte jeres regler

Et tilbud er et tilbud uanset om du gør det gratis eller giver penge for at give det væk. Hvis du ikke er plus så bliver tilbudet sat på hold i 24 timer hvor du har mulighed for at blive Plus. Hvis du ikke bliver det inden for fristen så bliver indlægget slettet. Hvis du ER Plus og tilbudet er i den forkerte kategori så bliver det lagt over i den rigtige kategori.

Vi er flere moderatorer der kan udføre dette (og vi gør det uden at tøve) og hvis du har lavet et tilbud uden at være Plus så accepter at dit tilbud er væk. Regler er regler herinde og vi håndhæver dem.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)