Indlægget med julekurven er blevet slettet af Amino, fordi jeg ikke er plus medlem, jeg kan forstå hvis det er linkbuilding eller andet arbejde jeg tilbyder for små penge, men det er en julekurv ikke noget jeg profitere på bare fordi jeg tester et plugin til wp. Ja men i må undskylde at jeg overtrådte jeres regler
Ingen grund til at være bitter på Amino, det var skam mig der stoppede dit tilbud.
Jeg kan godt se det er dybt uretfærdigt at du ikke må få den service vi andre betaler for, men sådan er det nu engang, DET er til gengæld Amino der har lavet disse regler. Jeg kunne også være ligeglad ... men det er jeg ikke, mest af alt fordi at jeg har fået så meget af Amino, blandt andet via mit PLUS medlemskab.
Hvis alle for det plusserne betaler for, er der ingen der gider være plus længere.
helt enig i regler er til for at blive overholdt. Der er bestemt amino moderatorer og i ledelsen som helt selv kan stoppe reklame tråde fra ikke plussere - ligesom alle kan anmelde tråde som reklame
Jeg finder det ret naturligt. Der er en ganske lang række mennesker ansat i amino som formentlig lider af den uvane, at de vil ha deres løn til den første - så plus er jo til for at amino kan skabe noget af værdi, der er godt nok til at folk vil betale plus medlemskab
Derfor er det helt naturligt, at man må stoppe de som ikke er plussere i at søge samme fordele gratis. Jeg tager slet ikke stilling til det aktuelle her - så ikke tilbuddet
Plus er jo noget med at kunne give tilbud - at ha fordele i forbindelse med freelancer - fordele ved rabatter på en lang række ting og sammen med reklamer jo nok aminos største rene amino indtægter
vh John Hannover
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
@Kim jeg mener man kan stoppe et tilbud selv (er 99 % sikker, for jeg gør det tit og de forsvinder hurtigt), mens hvis du skal stoppe en bruger, (give en pause) skal der være 2 super brugere der trykker indenfor nogle timer.