Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

jeg skal beklage Aminos små sko

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 10. Nov 09
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 15:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,3 stjerner givet af 12 person

Indlægget med julekurven er blevet slettet af Amino, fordi jeg ikke er plus medlem, jeg kan forstå hvis det er linkbuilding eller andet arbejde jeg tilbyder for små penge, men det er en julekurv ikke noget jeg profitere på bare fordi jeg tester et plugin til wp. Ja men i må undskylde at jeg overtrådte jeres regler

Fra Odense C
Tilmeldt 24. Jul 10
Indlæg ialt: 823
Fra  tersef Skrevet kl. 15:46
Gennemsnit 4,7 stjerner givet af 15 person

Det handler ikke om at folk går i små sko, det handler om at regler er regler, og de gælder for alle. - også dig.

Edit: Tusind tak for den ene stjerne.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:16

Kim Hansen:
Nu er det 2 amino superbrugere der har stoppet dit tilbud. Og som sådan ikke Amino.

Wink Hvor ved du det fra ???

Kan ikke se andet i tråden at pågældende tilbud stadig virker, da der er links til det pågældende tilbud Wink

Hvad er så forskellen ?

Men enig i, at regler er til for at overholde, herunder selvfølgelig også Aminos.

De har jo været debatteret og motiveret længe forinden vedtagelse 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Wink Hvor ved du det fra ???

For er det ikke sådan det virker herinde?

Det kan da også godt være der sidder 10 ansatte ved Amino der ikke laver andet...?

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:21

Kim Hansen:
For er det ikke sådan det virker herinde?

Det skal du ikke spørge mig om, men Amino.Wink

Der er en hjælpe funktion og supporten du kan henvende dig til

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:28
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Hej Henning

Ingen grund til at være bitter på Amino, det var skam mig der stoppede dit tilbud.

Jeg kan godt se det er dybt uretfærdigt at du ikke må få den service vi andre betaler for, men sådan er det nu engang, DET er til gengæld Amino der har lavet disse regler. Jeg kunne også være ligeglad ... men det er jeg ikke, mest af alt fordi at jeg har fået så meget af Amino, blandt andet via mit PLUS medlemskab.

Hvis alle for det plusserne betaler for, er der ingen der gider være plus længere.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47150
Fra  John Hannover Skrevet kl. 16:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

helt enig i regler er til for at blive overholdt. Der er bestemt amino moderatorer og i ledelsen som helt selv kan stoppe reklame tråde fra ikke plussere - ligesom alle kan anmelde tråde som reklame

Jeg finder det ret naturligt. Der er en ganske lang række mennesker ansat i amino som formentlig lider af den uvane, at de vil ha deres løn til den første - så plus er jo til for at amino kan skabe noget af værdi, der er godt nok til at folk vil betale plus medlemskab

Derfor er det helt naturligt, at man må stoppe de som ikke er plussere i at søge samme fordele gratis. Jeg tager slet ikke stilling til det aktuelle her - så ikke tilbuddet

Plus er jo noget med at kunne give tilbud - at ha fordele i forbindelse med freelancer - fordele ved rabatter på en lang række ting og sammen med reklamer jo nok aminos største rene amino indtægter

vh John Hannover

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 16:33

Boysen:

Ingen grund til at være bitter på Amino, det var skam mig der stoppede dit tilbud.

Nu var det vel ikke dig alene eller? (troede man skulle være 2 før det virkede)

Kim

Fra Esbjerg
Tilmeldt 23. Sep 05
Indlæg ialt: 4105
Skrevet kl. 16:35
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

@Kim jeg mener man kan stoppe et tilbud selv (er 99 % sikker, for jeg gør det tit og de forsvinder hurtigt), mens hvis du skal stoppe en bruger, (give en pause) skal der være 2 super brugere der trykker indenfor nogle timer.

Side 1 ud af 3 (26 indlæg)