Stop stop i er bedre alle jer plus medlemmer helt korrekt og alle vi andre er mindre værd og jeg magter ikke at høre mere på jer slet ikke medlemmer hvis sengetid for længst er overskredet hvis ikke det er fordi det er weekend og slikskålen ikke er helt Tom endnu i får jeres kindergarden for jer selv
tag nu Martin T´s gode råd - Kontakt ham inden mandag og forsæt, du har jo haft mange gode indlæg og tider herinde- og kontakter du ham ikke, ja så bliver du slettet har han lovet - og du starter dit Amino frie liv - Fald ned og lad roen falde på, jeg kender det GODT med at blive sur over et eller andet, men herregud
venligst John H
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Stop stop i er bedre alle jer plus medlemmer helt korrekt og alle vi andre er mindre værd og jeg magter ikke at høre mere på jer slet ikke medlemmer hvis sengetid for længst er overskredet hvis ikke det er fordi det er weekend og slikskålen ikke er helt Tom endnu i får jeres kindergarden for jer selv
For det første er jeg ikke Plus-medlem og har aldrig været det (selvom jeg håber, jeg bliver det), men helt ærligt Henning, det rabler da helt for dig. Jeg fatter ikke en brik af, hvad du skriver, men hvis kommentaren om sengetiden, der forlængst er overskredet, hentyder til, at os der kommenterer her i tråden, må være iblandt de helt unge brugere her på Amino, så er jeg altså ikke én af dem: Jeg er 45. Men igen, jeg kan slet ikke tyde dit indlæg. Aner ikke, hvad, du forsøger at sige.
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Det er der ikke nogle der har sagt...:) Vi snakker 100 kr. om månden, som mange mennesker inkl. mig selv føler vi får noget ud af..
Amino skal også leve, ellers var siden, her nok ikke, og hvor skulle du så brokke dig henne??
slap lidt af, sov på og kom glad igen i morgen...:) ingen grund til at være sur og at reglerne gælder for alle..:)
Ja undskyld jeg lige blander mig lidt; føler jeg har pligt til det. Lad os nu få en rar tone her på siderne som der overordnet er, jeg har klart indtryk af at folk rent faktisk hjælper hinanden herinde - selv konkurrerende virksomheder. Faktisk har jeg idag i en forsamling her i Bangkok rost siden rigtig meget og NETOP på grund af den gode fornuftige hjælpende tone.
Jeg kan sagtens selv blive "iorreteret", "forundret" eller "gal" over et eller andet men som regel holder jeg det herinde, i en venlig tone. Måske lidt provokerende sommetider men venlig.
At drive siden koster lidt penge, aner ikke hvormange men vi som driver forretning er nød til at få penge ind på én eller anden måde og det gør Amino ved at man kan blive "medlem" på nogle niveauer og det er ganske sund fornuft.
Ufatteligt at så mange af jer tror jeg ikke er klar over det koster penge og drive amino, man skulle tror det var for at se jer selv på skrift at i skriver det, for så dum er der da ingen der er
Nu får vi vist ikke mere konstruktivt ud af denne tråd en sen lørdag aften. Derfor låser vi den.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn