ja jeg får sikkert også en enkelt stjerne for at modsige dig Henning fra opti web - men du brød regler og linkede med indtjening for øje uden plus - og kaldte amino smålige for at stoppe dig i at gøre det
Du genoplivede og genoplivede og genoplivede tråden i din kamp for at du da havde ret.
Du skabte en tråd som ikke gavnede noget som helst- heller ikke dig og din virksomhed. Lad den nu bare falde til ro - Reglen er klar, man må ikke reklamere eller drive markedsføring som ikke plus - meget længere er den ikke.
Henning | Opti-web.dk:
det er vel i bund og grund bare en pengemaskine
ja mon ikke amino skal tjene penge - de har ganske mange ansatte der forventer løn.
vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Henning, både du og jeg (og mange andre Aminoer) ved jo godt, at det er dig, der "går i for små sko". Jeg føler mig ret overbevist om, at din "brok" dybest set handler om, at du får noget opmærksomhed og efterfølgende "bliver trukket op" i google.
Er det ikke det, man kalder "linkbait"? :-)
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.