Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søndagsspørgsmål - Hvordan Motiverer Du Dig Selv?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer

Jeg er selvstændig og studerende.
Jeg har ferie fra studiet, men jobbet kalder og jeg må indrømme at en kombination af kedeligt vejr, at det er søndag og at jeg har 'ferie' virkelig gør det svært at komme i gang med arbejdet.

Hvordan motiverer I jer selv, når arbejdet kalder?

Jeg ser frem til at høre fra jer. :)

Mvh
Casper

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:32

jeg synes det er sjovt, det jeg laver - det er min motivation

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:34

Tak for dit svar Frank.

Dejligt at høre, at motivationen er en selvfølgelig i dit arbejde.
Jeg har det heldigvis ligeledes det meste af tiden.
Men må indrømme, at det opstår, at jeg ikke er lige så motiveret alle dage. :)

Fra København
Tilmeldt 12. Oct 13
Indlæg ialt: 36
Fra  GreenCreative Skrevet kl. 15:42

Som i begge siger, så ligger motivationen ofte i ens interesse og naturlige drive for hvad man laver - men når opgaven lyder på "vedligeholdelse" af virksomheden og ikke "nyudvikling" så synes jeg også nogen gange at det kan være svært lige at komme igang. 

Men jeg synes det hjælpe at have sat nogle mål som man kan sætte næsen op efter, og kæmpe for at nå - selv om det kan være kedeligt, så er der en gulerod for enden - at man har nået sit mål :) Det kan være daglige, ugentlige og månedlige mål, alt fra ens produktions niveau til omsætning eller deadline.

Håber det hjalp lidt :)

Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Fra  Kampgear Skrevet kl. 15:49

Tak for svaret GreenCreative

Ja det er netop vedligeholdelse (arbejde) og et par studieopgaver, der skal gøres færdig inden studiet starter igen.