Kære Aminoer Jeg er selvstændig og studerende. Hvordan motiverer I jer selv, når arbejdet kalder? Jeg ser frem til at høre fra jer. :) Mvh |
jeg synes det er sjovt, det jeg laver - det er min motivation
Kære Aminoer Jeg er selvstændig og studerende. Hvordan motiverer I jer selv, når arbejdet kalder? Jeg ser frem til at høre fra jer. :) Mvh |
jeg synes det er sjovt, det jeg laver - det er min motivation |
Tak for dit svar Frank. Dejligt at høre, at motivationen er en selvfølgelig i dit arbejde. |
Som i begge siger, så ligger motivationen ofte i ens interesse og naturlige drive for hvad man laver - men når opgaven lyder på "vedligeholdelse" af virksomheden og ikke "nyudvikling" så synes jeg også nogen gange at det kan være svært lige at komme igang. Men jeg synes det hjælpe at have sat nogle mål som man kan sætte næsen op efter, og kæmpe for at nå - selv om det kan være kedeligt, så er der en gulerod for enden - at man har nået sit mål :) Det kan være daglige, ugentlige og månedlige mål, alt fra ens produktions niveau til omsætning eller deadline. Håber det hjalp lidt :) |
Nysgerrig på 3D print? - Kig forbi GreenCreative
Tak for svaret GreenCreative Ja det er netop vedligeholdelse (arbejde) og et par studieopgaver, der skal gøres færdig inden studiet starter igen. Tak for de inspirerende ord. Vi kender alle til den tilfredsstillende fornemmelse af at have opnået sit mål. Så det handler bare om (som altid) at komme i gang. :) |
Hej. Sørg for at sætte dig selv i en situation hvor det er dig der bestemmer hvornår det er nødvendigt at arbejde. For så kan du sige til dig selv at det ikke er nødvendigt at arbejde på en Søndag. Og nu vil du holde fri hele dagen. Så du er klar til at give den dobbelt gas i morgen. |
Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/