Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søndagsspørgsmål - Hvordan Motiverer Du Dig Selv?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:
Sådan fungerer jeg ikke. 

Helt enig!
Jeg forsøger også altid at få lavet noget sjovt, så jeg får energien til det knap så sjove.
Men når der ikke er meget sjovt at lægge ud med. Så kan det blive en bitter start. :)
Tror jeg vil tage en af mine hobbyer i brug og snuppe en løbetur, inden jeg knokler videre.

Mange tak for de inspirerende ord.

Fra Kolt/Hasselager (Århus)
Tilmeldt 28. Dec 12
Indlæg ialt: 83
Skrevet kl. 16:54

Hey Casper,

Er sikker på at du har hørt det før, men skader ikke og høre igen.

Det ideelle i at holde sig selv motiveret er have en passion for det man laver/arbejder med!

En anden ting som du kunne gøre var at høre/se denne mands videoer "Eric Thomas"

Jeg har selv læst hans Ibog, og jeg må være ærlige og sige han har ændret mit syn på livet (Det er store ord, men det er rigtigt)!

Der er masser af vidoer at vælge imellem, men her er en jeg syndes du skulle prøve og høre http://www.youtube.com/watch?v=5XIGu3Kxg2I 

Forsæt god dag :)

Mvh
Daniel Najafi 

Tilmeldt 14. Feb 13
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 22:01

Ser videoer med folk der inspirer.

Thorborg laver blandt andet en masse opråb som er ret gode.

Så er der denne: How bad do you want it:

Og en af de rigtig gode er Steve Jobs her:

Fortsat god søndag!

Fra København
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 400
Fra  Kampgear Skrevet kl. 22:17

Hej Rasmus og Daniel

Tak for de fede videoer!
Jeg har heldigvis været godt produktiv i dag og har fået en masse fede ideer til fremtidig motivation.
Jeg vil sætte mig ned og fordybe mig i videoerne.

Fortsat rigtig god søndag aften alle sammen.

Fra København K
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 155
Fra  Clovermetrics Skrevet kl. 22:51

Tanken om at der kommer noget godt ud af at sætte mig godt ind i mit arbejde motiverer mig.
Jo mere jeg sætter mig ind i tingene og gør det der skal til, jo mere overskud har jeg til at løse de nye problemer, og det bliver en god spiral. 

Hvis der er dage hvor jeg føler det hele går imod mig lytter jeg til musik, og straks kommer lysten til at arbejde frem igen. Jeg kan dog også sagtens få lyst til at arbejde eller blive motiveret ved at se videoer, både fra Amino og Youtube.

Hvis du skal hvile øjnene fra Youtube kan jeg anbefale albummet "Dusk" med "The The" til at slappe af på :)

God Søndag,
Bjarke 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)