Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% prisstigning - Farvel Meebox!

Side 7 ud af 9 (87 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

gizzza:

får ingen ressourcelimit men error 500 - Jeg har set det på flere af mine "kunder" og bekendte som ligger på den billigste webhotel hos jer. De valgte jer også af den årsag at i tilbød oneclickinstaller med magento, men lidt misvisende når systemet ikke kan klare magento. Så hellere fjerne magento fra oneclickinstalleren.

Som sagt I kan gøre det meget bedre. Kan I levere stabil hosting med disse nye prisstigninger så er det helt fair :)

Jeg er enig i at det er misvisende at Magento er tilgængelig fra 1click-installer på vores billige webhoteller. Det er bare sådan det er som standard, men jeg vil se på om det kan ændres. Det giver fin mening at den skjules.

Som sagt, så er vores fokus fremadrettet i højere grad på kvaliteten fremfor prisen.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

gizzza:

Det som jeg aldrig så har forstået er deres trustpilot profil, 80% af mine bekendte har brokket sig over meebox, og jeg ser det overalt på amino osv - men ingen negative anmeldelser på trustpilot? Det hele ser perfekt ud... Meget underligt.

Du kan jo i princippet spørge dig selv først, hvor ligger din anmeldelse på trustpilot? Grunden til folk ikke anmelder kan jo være den samme grund som du har for ikke at anmelde (antager hermed at du ikke har anmeldt)?

Tilmeldt 22. Sep 08
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 22:30

Jeg har ingen interesse i at "svine" meebox til uden at gøre brug at deres service. Hvis du læser mine indlæg, så skriver jeg "mine kunder og bekendte". Har heller ikke opfordret dem til at give negativ anmeldelse. Det må de selv om. Men nu kender jeg branchen rimelig godt, og man kan altså ikke forvente mere for et webhotel i den prisklasse.

Havde jeg selv et webhotel hos dem, havde jeg nok givet dem en negativ anmeldelse. Men det vil aldrig ske da jeg mine behov er større end hvad meebox kan tilbyde.
Det er vist også imod retningslinjerne på trustpilot at bedømme uden at købe en service.

Fra København S
Tilmeldt 6. Jun 10
Indlæg ialt: 484
Fra  GetWebbed Skrevet kl. 22:48

Kan godt være jeg har overset det, men hvornår vil jeres kunder blive underrettet om denne prisstigning?
Er da alm. god service, som jeg ved i vægter højt og har gjort rigtig godt siden i startede, at sende en infomail eller en lille notits når man logger ind på sit kontrolpanel eller andet tænker jeg?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 19. Sep 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Connspire Aps Skrevet kl. 23:07

Så er det da godt at der er andre internet service udbydere, her i Danmark, som kan tilbyde webhoteller, og andre gode ting, billigere og med mere saft og kraft bag :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 00:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

hvorfor er det netop at ting til 150-250 kr om året (og har man flere giver de vel indtjening hver og en) får folk herinde til at skrive det grimmeste de lige kan finde frem om en udbyder. De fleste andre forretninger slipper en del lettere end sådan en som meebox, som jeg intet har med at gøre, men jeg synes. Jeg synes det har karakter af en lidt lille verden og tage det så voldsomt gnavent - med et lille strejf af hævn eller hvad ved jeg.

Kan man ikke li dem og deres service og er varslet for kort - så vælger man da klart noget andet uden man behøver vælte skrældespande ned over dem man ikke valgte - helt som hvis man handler i Irma i stedet for Fakta

Nå just my 5 penny og de fleste reagerer jo også "normalt"

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Froðba, Færøerne
Tilmeldt 12. Sep 08
Indlæg ialt: 180
Fra  Polarskelti Skrevet kl. 05:27
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Har på en måde lidt ondt af Meebox i deres håndtering af prisstigningen. Det er naturligvis fair at en forretning skal tjene penge, og hvis man ser at man med den nuværende struktur bare ikke tjener penge nok, at man må sætte prisen i vejret.

Jeg tror I fleste Meebox kunder stejler fordi I ikke har fået det ordentligt at vide. (ja, jeg har faktisk læst alle indlæg)

Nu er jeg ikke selv  Meebox kunde - jeg har igennem mange år brugt Gigahost, hvor jeg kan eksperimentere lige så tosset jeg vil, med alle de domæner og SQL databaser jeg orker.

Anders, Meebox, jeg er ret sikker på at næste gang du laver en prisstigning, sender du en mail ud til alle jeres kunder og advarer dem i god tid i forvejen, men lige så vigtigt fortælle HVORFOR prisstigningen sker. Fx "Så får vi råd til en ny server der kan tage det pres vi har på vores servere lige nu"-agtige linjer.

Så havde vi nok slet ikke haft disse indlæg.

som John skriver, men omregnet i dansk valuta - det var så mine 45 øre.

Hvad sker der mon på Polarskelti.com? 

Tilmeldt 4. Oct 13
Indlæg ialt: 99
Fra  Medieland.dk Skrevet kl. 07:40

NU må det altså stoppe....  Patrick i bliver altså nød til lige at planlægge lidt mere før i foretager ændringer....

Sidst var der problemer med jeres PHP opdatering, som lagde adskillige hjemmesider ned. Dette burde i havde tjekket på forhånd, da rigtige mange af jeres kunder bla. bruger joomla. Nu er der så ballade igen, denne gang med en prisændring, som i ikke havde sendt en email ud omkring......

Uanset hvad der berittiger prisstigningen og PHP-opdateringen, så får i utilfredse kunder med den nuværrende håndtering af disse. Og utilfredse kunder er netop problemet, også selvom man mener man har håndteret det korrekt.  Mit råd... tænk og planlæg lidt mere, inden i laver ændringer i fremtider.

Når det så er sagt, så har jeg været Meebox kunde i nogle år med både webhotel og Prohotel. Jeg er tilfreds med deres service og synes ikke der er problemer med hastigheden. SÅ jeg vil STADIG anbefale Meebox!

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 08:55

først og fremmest er det skide flot design meebox teamet har lavet.

Jeg synes personligt også selv at man skulle have sendt mail rundt til alle kunderne og fortælle dem hvorfor prisen stiger? 

Som nogle af jer har skrevet så er det for dårligt at man kun har 2 domæner, hvor man havde 10 før, Jeg havde personligt selv gået med til hvis det var 5 domæner man havde til rådighed.  

Jeg har virkelig også sat mine tanker i gang omkring er servicen blevet dårligere? er det fordi Meebox skal have nye server? eller er det fordi man heller vil have bedre loade tid på hjemmesiden?

Som jeg har forslaget til meebox er at man laver en mellem pakke ved siden af web1, 2, 3 og pro 1, 2, 3 

Jeg har også overveje at skifte webhotel, men Nu har jeg været godt og vel Meebox kunde i 2 år snart, så hvorfor ikke blive ved med at betale for god service. Jeg har oplevet andre steder at servicen har været ubehag DÅRLIG. Hvor jeg oplevede at man først kun have et svar efter 72 timer... 

Jeg synes virkelig at man skal tænke over sine overvejelser omkring at skifte webhotel. Det kan være med til at du for dårligere service?, Dårligere information.

Jeg synes personligt også selv at det er virkelig ØV at Meebox har lavet pris stigning.  Men Meebox Team skal vel også selv tjene nogle penge ved at de arbejder 7-24 og Man for stadigvæk service i weekenden og det har jeg (Personligt) ikke oplevet før. 

Fra 8600 Silkeborg
Tilmeldt 12. Jun 10
Indlæg ialt: 1458
Fra  Firm 2 Halfdan Timm ApS Skrevet kl. 09:57

Meebox leverer en super god service på chatten, svarer altid hurtigt på deres tickets og leverer et generelt godt produkt - også selvom prisen stiger marginalt.

Jeg synes det er flot, prisen ikke er steget siden 2010.

Jeg har vidst 14 webhoteller hos Meebox lige nu (og XX antal domæner) - det fortsætter jeg med at have. 

Tak for en god service indtil nu og fremover. Jeg har fuld forståelse for en marginal prisstigning taget jeres gode service i betragtning!

Side 7 ud af 9 (87 indlæg)