Jeg har flere domæner liggende på Meebox. Og jeg er fuld tilfreds.
Ja, der har været nogle små knubs da de blev angrebet og siderne var nede i et par dage, men det oplever de fleste på et eller andet tidspunkt. Deres chat fungere optimalt og de er gode til at guide en i den rigtige retning.
Oh gud den er steget lidt og hvad så, alt stiger nu til dags. Hvis du ikke har råd til det, skulle du måske til lønforhandling på dit job, så du måske kan have råd, eller hæve dine egner priser på din service eller produkter, så går det lige op.
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I. – Oscar Levant
Oh gud den er steget lidt og hvad så, alt stiger nu til dags. Hvis du ikke har råd til det, skulle du måske til lønforhandling på dit job, så du måske kan have råd, eller hæve dine egner priser på din service eller produkter, så går det lige op.
Det var en god ide, hver gang en leverandør hæver priserne, så gør man bare det samme :)
Jeg tror nu ikke det er fordi de hæver prisen at folk er kommet til tasterne, det er nok mere antal procenter, vi har hos NordicCall ikke ændret priser på telefonpasning siden vi startede og lønudviklingen er i den grad i mod os :) Men ændret vi priser med 50% eller hvad de nu har ændret det til, så ville vores kunder nok have det på samme måde.
Det er fint man gør det me, at tro det sker i stilhed er nok for navit, så er det bedre at ændre den hvert år de næste 5-10 år med 10%, så tror jeg ikke folk siger nær så meget, men det er klart det tager noget længere tid, at få pengene hjem.
Med til historien hører så også, at vi ændrer prisen af to primærer årsager:
1) Vi ønsker ikke længere at konkurrere ligeså meget på prisen, som vi tidligere har gjort. Baseret på vores kunders feedback og vores egen oplevelse, så vil folk hellere have klippe-stabil hosting, end ultra billig hosting. Og det er her vores fokus er fremadrettet; på kvaliteten.
2) Vi ønsker ikke at vores webhoteller benyttes som reseller-hosting. Derfor har vi tilpasset pakkerne, så de ikke er optimale til netop det formål, og så har vi lanceret reseller webhoteller. Hvis man har mange webhoteller og domæner, så vil jeg anbefale at man kigger nærmere på vores reseller-pakker.
Højere kvalitet betyder højere omkostninger. En forretning skal - desværre - dække sine omkostninger og tjene penge. Det er jeg ked af, hvis der er nogle der er uenig i - og specielt hvis det resulterer i en opsigelse.
Meebox kunne have gjort det meget bedre, jeg har personligt anbefalet dem men desværre har jeg også set det i øjnene at de oversælger så det basker hvad angår ressourcer. Selv efter flere år ser man stadig idag Error 500 takket være overbelastning. Men man beder også selv om det, hvis man tror at en applikation som Magento vil køre smooth for 10-15kr om måneden.
Det som jeg aldrig så har forstået er deres trustpilot profil, 80% af mine bekendte har brokket sig over meebox, og jeg ser det overalt på amino osv - men ingen negative anmeldelser på trustpilot? Det hele ser perfekt ud... Meget underligt.
Meebox kunne have gjort det meget bedre, jeg har personligt anbefalet dem men desværre har jeg også set det i øjnene at de oversælger så det basker hvad angår ressourcer. Selv efter flere år ser man stadig idag Error 500 takket være overbelastning. Men man beder også selv om det, hvis man tror at en applikation som Magento vil køre smooth for 10-15kr om måneden.
Hvis du får "ressource limit", så er det fordi du har brugt de ressourcer der er stillet til rådighed i dit webhotel. Det har intet med overselling at gøre - tværtimod, så er det for at undgå overbelastning.
Jeg forstår dog godt, hvis dit 10-kroners-webhotel brokker sig over en Magento. Det er vores mindste webhoteller slet ikke lavet til at kunne håndtere. :-)
får ingen ressourcelimit men error 500 - Jeg har set det på flere af mine "kunder" og bekendte som ligger på den billigste webhotel hos jer. De valgte jer også af den årsag at i tilbød oneclickinstaller med magento, men lidt misvisende når systemet ikke kan klare magento. Så hellere fjerne magento fra oneclickinstalleren.
Som sagt I kan gøre det meget bedre. Kan I levere stabil hosting med disse nye prisstigninger så er det helt fair :)