Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

50% prisstigning - Farvel Meebox!

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Indlæg ialt: 539
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Dan Storm:

Service, kvalitet eller pris på produktet bør slet ikke sammenlignes med det faktum at der sker en prisstigning på 50%.

Lad os lige start med at ændre "procent" til kroner og ører igen. Så altså, en prisstigning på hhv. 5 kr. 10 kr. og 5 kr. for Webhotel 1, 2 og 3 - og endda kun ved fornyelsen. Pakkerne har samme pris eller er endda billigere det første år. :-)

Dan Storm:

Det virker absolut som en panik handling at hæve prisen med så mange procent. Hvis kassebeholdning pludselig kræver det, vil kunderne så kunne vide sig sikre på at om lignende handling ikke vil ske igen?
Og hvis det gjorde, er det så stadig ligegyldigt da de jo klarer sig fint på alt andet end bundlinjen?

Det signalerer et skråplan for mig som potentiel kunde og vil ikke risikere at mine kunder får smidt sådan en melding i hovedet efter en anbefaling fra mig.

Eller også så signalerer det en anti-konservativ og forandringsklar virksomhed med et fornyet fokus. Et fokus på højere kvalitet med et fortsat prismæssigt konkurrencedygtigt produkt, baseret på virksomhedens kunders konstruktive feedback?

Dan Storm:

I virkeligheden kommer det bag på mig at folk bliver ved med at fokusere på produktet og ikke handlingen.

Hvis man isolerer handlingen og ser bort fra alt andet, så ser det også direkte idiotisk ud. Men der er skam en mening med galskaben. :-)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 17:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Patrick - Meebox:
Lad os lige start med at ændre "procent" til kroner og ører igen. Så altså, en prisstigning på hhv. 5 kr. 10 kr. og 5 kr. for Webhotel 1, 2 og 3 - og endda kun ved fornyelsen. Pakkerne har samme pris eller er endda billigere det første år. :-)

Jeg har ingen interesse i produktet eller priserne, eventuelle rabatter,  etc. Hvilket jeg også forsøgte at påpege som det første, hvilket du også citerede mig. Helt nøgternt er det stadig en stigning på 50%.Korrekt?

Patrick - Meebox:
Eller også så signalerer det en anti-konservativ og forandringsklar virksomhed med et fornyet fokus. Et fokus på højere kvalitet med et fortsat prismæssigt konkurrencedygtigt produkt, baseret på virksomhedens kunders konstruktive feedback?

Salgsgas - let gennemskueligt og preller forhåbentlig af på folk der kan lægge to og to sammen. 

Patrick - Meebox:
Hvis man isolerer handlingen og ser bort fra alt andet, så ser det også direkte idiotisk ud. Men der er skam en mening med galskaben. :-)

Idéen var jo at isolere handlingen. Men budskabet er tilsyneladende at 50% er okay, bare beløbene er små nok. 

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra København K
Tilmeldt 23. Nov 12
Indlæg ialt: 522
Fra  Bella Borsa Skrevet kl. 17:52

Sikke en debat mit indlæg har skabt...

Til dem der anklager nogle for at tale grimt og det værste kommer frem i folk, så håber jeg da ikke, at det er bemyndiget på det første indlæg, da jeg mener, at det er gjort ganske sobert og pænt.

Meebox har sagt, at pakkerne bliver bedre med prisstigningen. Men jeg synes stadig, at der mangler en forklaring på, hvordan pakkerne bliver bedre. For folk som ikke kender til det der ligger bag ved Meebox, så er det svært at se, at det bliver andet end forringet, når antal domainer går fra 10 til 2 og der er mindre plads, som vist også blev nævnt af nogen. Jeg kan ikke selv lige huske, hvor meget plads der var tidligere, da det ikke har været vigtigt for mig.

Jeg forstår ikke, at nogen ligefrem mener, at det er i orden, at et produkt første det første stiger med 50% og samtidig udadtil også bliver forringet og ikke har lyst til at stille spørgsmål ved det.

Så kære Meebox... Hvordan bliver jeres pakker/service bedre med denne 50% stigning og nedgang i antal domains og plads?

Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 18:08

Dan Storm:

Patrick - Meebox:

Jeg har ingen interesse i produktet eller priserne, eventuelle rabatter,  etc. Hvilket jeg også forsøgte at påpege som det første, hvilket du også citerede mig. Helt nøgternt er det stadig en stigning på 50%.Korrekt?

Korrekt. Ligesom at det også er korrekt, at stigningen kun er på 5 kr./mnd.

Dan Storm:

Patrick - Meebox:

Salgsgas - let gennemskueligt og preller forhåbentlig af på folk der kan lægge to og to sammen. 

Hvad ved du egentlig om vores virksomhed? Og hvad gør dig i stand til at kalde det salgsgas? Det du siger er nemlig:

1) Vi har udelukkende fokus på øget profit. eller

2) Vores handling et desperat forsøg på overlevelse.

Begge dele er forkert. Faktum er, at vi har handlet ud fra den feedback vi har modtaget fra kunder, der har et ønske om mere stabiltet, højere oppetid og bedre performance. Det kan vi sagtens levere, det vil vi gerne levere, men det øger selvfølgelig omkostningen på vores infrastruktur og mandskab. På trods af prisstigningen, så er vores produkt og pris dog stadigvæk meget konkurrencedygtigt - er du uenig i det?

Dan Storm:

Patrick - Meebox:

Idéen var jo at isolere handlingen. Men budskabet er tilsyneladende at 50% er okay, bare beløbene er små nok. 

Det giver ikke mening, at snakke i procenter om så små beløb. Det er på grænsen til latterligt. Det her handler om at se på "hvad betaler jeg mere? Hvad får jer for de ekstra penge?". Pris og produkt. De to ting kan ikke isoleres i denne her sammenhæng.
Fra København
Tilmeldt 21. Apr 09
Skrevet kl. 18:22
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

MSkovmose:

Så kære Meebox... Hvordan bliver jeres pakker/service bedre med denne 50% stigning og nedgang i antal domains og plads?

Der er ikke sket nogen nedgang i diskplads på Webhotel 1 og 2, men der er sket en mindre nedgang i Webhotel 3, som dog også er den pakke med den mindste prisstigning.

En hurtig top 5 af det vi bl.a. forbedrer ved de billige webhoteller:

- Forbedret stabilitet ved at begrænse mængden af webhoteller/domæner pr. server.

- Forhindring af tunge og krævende webhoteller (reseller) med mange domæner.

- Øget mandskab hjælper med at bidrage til øget driftstabilitet, øget sikkerhed, højere oppetid og fastholdelse af høj service.

- Større og forbedret infrastruktur der giver mere performance.

- Helt nyt backup-system og mere jævnlig backup.

Fra Højby
Tilmeldt 27. Dec 10
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 09:28
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 7 person

Jeg har læst de første par sider og skimmet: Gud Fader bevares en børnehave over småpenge. Jeg gætter på, at Meebox præcis gerne vil være fri for kunder, som brokker sig over småpenge. Jeg har været kunde hos Meebox i mange år og fulgt de unge mennesker. Jeg er selv 61 og har erfaring med webhoteller og hjemmesider siden 1995. Jeg synes at det er flot, hvad Meebox har lavet gennem årene og nu skal de til at tjene penge. Sådan. Jeg har kun oplevet super service på alle felter.

Jeg købte engang webhotel med 20 domæner for 20kr/md. Hvis jeg skulle købe det samme i dag hos Meebox, ville det koste 150kr/md. C'est la vie ;-) eller som man siger: Hvis du ikke kan lide lugten i bageriet, så ...

Held og lykke til Meebox

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 09:32
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Michael Maardt:
Gud Fader bevares en børnehave over småpenge.

JA

Michael Maardt:
Jeg synes at det er flot, hvad Meebox har lavet gennem årene og nu skal de til at tjene penge

JA

Michael Maardt:
Held og lykke til Meebox

JA

Side 9 ud af 9 (87 indlæg)