Lad os lige start med at ændre "procent" til kroner og ører igen. Så altså, en prisstigning på hhv. 5 kr. 10 kr. og 5 kr. for Webhotel 1, 2 og 3 - og endda kun ved fornyelsen. Pakkerne har samme pris eller er endda billigere det første år. :-)
Eller også så signalerer det en anti-konservativ og forandringsklar virksomhed med et fornyet fokus. Et fokus på højere kvalitet med et fortsat prismæssigt konkurrencedygtigt produkt, baseret på virksomhedens kunders konstruktive feedback?
Hvis man isolerer handlingen og ser bort fra alt andet, så ser det også direkte idiotisk ud. Men der er skam en mening med galskaben. :-) |
Patrick - Meebox:Lad os lige start med at ændre "procent" til kroner og ører igen. Så altså, en prisstigning på hhv. 5 kr. 10 kr. og 5 kr. for Webhotel 1, 2 og 3 - og endda kun ved fornyelsen. Pakkerne har samme pris eller er endda billigere det første år. :-)
Jeg har ingen interesse i produktet eller priserne, eventuelle rabatter, etc. Hvilket jeg også forsøgte at påpege som det første, hvilket du også citerede mig. Helt nøgternt er det stadig en stigning på 50%.Korrekt?
Patrick - Meebox:Eller også så signalerer det en anti-konservativ og forandringsklar virksomhed med et fornyet fokus. Et fokus på højere kvalitet med et fortsat prismæssigt konkurrencedygtigt produkt, baseret på virksomhedens kunders konstruktive feedback?
Salgsgas - let gennemskueligt og preller forhåbentlig af på folk der kan lægge to og to sammen.
Patrick - Meebox:Hvis man isolerer handlingen og ser bort fra alt andet, så ser det også direkte idiotisk ud. Men der er skam en mening med galskaben. :-)
Idéen var jo at isolere handlingen. Men budskabet er tilsyneladende at 50% er okay, bare beløbene er små nok.