Jeg kender det ikke, men du har ret, det ser professionelt og ok ud. Og temaet du har kig på, er lige i øjet! |
Månedens gratis theme fra Themeforest..... : http://metagraphics.eu/spicy/index.html
Jeg kender det ikke, men du har ret, det ser professionelt og ok ud. Og temaet du har kig på, er lige i øjet! |
Tø-hø, det kommer jo lige tilpas, så mange tak for tippet. Nu har jeg noget at lege med. Om jeg ender med at bruge det, vil tiden vise. |
Hej Vi kan hjælpedig med tilretning af wordpress |
Jeg vidste det!!! Nu har jeg købt temaet (The Restaurant). De har været så venlige atved lægge en mappe der hedder "Import demo content", hvori der er to filer: 'How to import.txt' og 'therestaurant.wordpress.2013-03-25.xml'. Desværre er indholdet af tekstfilen totalt volapyk: "You can import via ‘Tools -> Import’ in the WordPress admin area. After importing the included xml file, make sure to asign the menus to the proper locations under “Appearance -> Menus” and to set the desired static frontpage under “Settings -> Reading”. Nu er der bare det ved det, at hvis jeg i min danske WP klikker på "Værktøjer" > "Import", så kommer der ikke mindre end 8 forskellige muligheder: Blogger Hvordan i himlens navn skulle jeg vide hvilken af dem jeg skal bruge for at importere XML-filen? Desværre kan jeg ikke entre deres supportforum, da de forlanger een eller anden kode, som jeg ikke aner hvor jeg skal finde. Jeg er, med andre ord, låst fast :-( |
hej ja de teamer kan godt drille lidt du kan oprette en ticket her hvis vi skal lave det for dig |
Du skal importere som WordPress. Det er jo et WordPress tema ;-) |
Prøv at vælge "WordPress". Den plejer at virke ;-) |
Sparetips på Sparefeber.dk
Jo, men temaet ER importeret. Nu er det bare deres eksempelopsætning (se http://www.redfactory.nl/themes/switcher/?theme=therestaurant) jeg skal importere, så jeg kan starte med at manipulere dét, frem for at skulle bygge op fra scratch. Hvis jeg gør som jeg hører dig sige, nemlig vælger "Import" > "WordPress" kommer der følgende skærmbillede. var jeg ikke forvirret i forvejen, så bliver jeg da det af denne. Jeg fatter ikke en meter! |
Æhhh ... hvis du ser på mit skærmdump vil du se, at der ikke er en knap man skal trykke på for at starte importen og - hvad værre er - der er ikke en dialogboks, hvor man skal vælge hvilken fil der skal uploades og importeres. Igen: jeg er helt ude at puste grise op. Her hjælper mine 25 års erfaring med IT intet overhovedet. Hilfe, I'm lost! |