Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Færdige Wordpress-skabeloner = Saml-selv?

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)
Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 07:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjollert:
http://www.redfactory.nl/themes/switcher/?theme=therestaurant kunne være en kandidat. Kasseopbygningen er ganske vist traditionel, men pangfarverne giver liv. Nogen der kender firmaet, Red Factory? Det ser umiddelbart professionelt ud.

Jeg kender det ikke, men du har ret, det ser professionelt og ok ud.

Og temaet du har kig på, er lige i øjet! Yes

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 08:43
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:01

Bennie Larsen:
Månedens gratis theme fra Themeforest..... : http://metagraphics.eu/spicy/index.html
Tø-hø, det kommer jo lige tilpas, så mange tak for tippet.

Nu har jeg noget at lege med. Om jeg ender med at bruge det, vil tiden vise.

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 09:29
Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:57

Jeg vidste det!!! Nu har jeg købt temaet (The Restaurant). De har været så venlige atved lægge en mappe der hedder "Import demo content", hvori der er to filer: 'How to import.txt' og 'therestaurant.wordpress.2013-03-25.xml'. Desværre er indholdet af tekstfilen totalt volapyk:

"You can import via ‘Tools -> Import’ in the WordPress admin area. After importing the included xml file, make sure to asign the menus to the proper locations under “Appearance -> Menus” and to set the desired static frontpage under “Settings -> Reading”.

Nu er der bare det ved det, at hvis jeg i min danske WP klikker på "Værktøjer" > "Import", så kommer der ikke mindre end 8 forskellige muligheder:

Blogger
Blogroll
Kategorier- og Tags konverteringsværktøj
LiveJournal
Movable Type og Typepad
RSS
Tumblr
WordPress

Hvordan i himlens navn skulle jeg vide hvilken af dem jeg skal bruge for at importere XML-filen?

Desværre kan jeg ikke entre deres supportforum, da de forlanger een eller anden kode, som jeg ikke aner hvor jeg skal finde. Jeg er, med andre ord, låst fast :-(

Tilmeldt 27. Sep 13
Indlæg ialt: 499
Fra  Wordpress support Skrevet kl. 16:03

hej

ja de teamer kan godt drille lidt

du kan oprette en ticket her hvis vi skal lave det for dig

wordpress support

Tilmeldt 28. Jun 13
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 16:11

Du skal importere som WordPress. Det er jo et WordPress tema ;-)

Tilmeldt 21. Sep 06
Indlæg ialt: 2606
Fra  StreetPatrol.com StreetPatrol.dk Skrevet kl. 16:14

Fjollert:
Hvordan i himlens navn skulle jeg vide hvilken af dem jeg skal bruge for at importere XML-filen?

Prøv at vælge "WordPress".

Den plejer at virke ;-) 

Sparetips på Sparefeber.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:17

Emil Kjær Eriksen:
Du skal importere som WordPress. Det er jo et WordPress tema ;-)
Jo, men temaet ER importeret. Nu er det bare deres eksempelopsætning (se http://www.redfactory.nl/themes/switcher/?theme=therestaurant) jeg skal importere, så jeg kan starte med at manipulere dét, frem for at skulle bygge op fra scratch.

Hvis jeg gør som jeg hører dig sige, nemlig vælger "Import" > "WordPress" kommer der følgende skærmbillede. var jeg ikke forvirret i forvejen, så bliver jeg da det af denne. Jeg fatter ikke en meter!

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:27

Gita Street:

Prøv at vælge "WordPress".

Den plejer at virke ;-) 

Æhhh ... hvis du ser på mit skærmdump vil du se, at der ikke er en knap man skal trykke på for at starte importen og - hvad værre er - der er ikke en dialogboks, hvor man skal vælge hvilken fil der skal uploades og importeres. Igen: jeg er helt ude at puste grise op. Her hjælper mine 25 års erfaring med IT intet overhovedet. Hilfe, I'm lost!

Side 2 ud af 4 (35 indlæg)