Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ofte opdateres indholdssøgeord?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Min hjemmeside www.begravelsepriser.dk har mildest talt en elendig rangering og folk herinde rådede mig til at tilføje en ekstra tekst til alle siderne. Det har jeg så løbende opdateret, og gjort følgende inde på google webmaster tools. Mens jeg skrev ekstra tekat flyttede jeg også rundt på alle filerne, så de lå i samme indholdsmappe.

1. Oprettet et ny sitemap og uploadet

2. Brugte googlebot simuilatoren til at indeksere hele siden ved at vælge sitemap. fra den 2/9.

I ca. to uger fik jeg gennemgangsfejl på de sider jeg havde flyttet selvom de ikke længere fremgik af det nye sitemap. Måske endda mere.

Indholdsordene er fortsat de samme. Jeg tænkte den nok lige skulle have lidt tid til at håndtere det, men tre uger er der nu gået. 

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:03

Har du 301 redirectes de gamle placeringer til den nye mappe struktur ?

Det vil få gennemgangsfejl væk.

Indholdsordene er meget langsomme til at skifte. 3 uger er jo heller ikke lang tid i denne sammenhæng, med minder du har et pagerank 4 site eller derover.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Anders Risager:
Min hjemmeside www.begravelsepriser.dk har mildest talt en elendig rangering

En af årsagerne kunne måske være. At du stort set bruger de samme keywords på alle dine sider. Og det er vist ikke meningen man skal gøre dette.

Du tager dine sider. Og på hver side der tilknytter du nogle enkelte søgeord/ søge sætninger. Som f.eks. billig kiste, priser på bedemand osv.

Og i teksten på siden lader du så nogle af disse søgeord/ sætninger indgå.

Kan også se der stort set ikke er nogle sider der linker til dig. Og er der noget der er Meget vigtigt. Så er det at nogen linker til dig. Så det er bare med at få din side tilmeldt forskellige steder.

Her er nogle sider du kan begynde med:
http://www.semoblog.com/tilfoej-link

Og du kan med stor glæde også læse disse gratis e-bøger:

E-pusher Light 3.0

SEO-Lex

SEO 2.0

Skal lige siges jeg ikke er prof på dette område. Men bare hvad jeg selv synes jeg har læst mig til.

Fra København
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 23:42

Tænk mindre i teknik og mere i indhold.

Du kan ikke optimere dig til gode placeringer på søgninger der er indholds relateret. Prøv at research på populære indholds relaterede søgeord i din branche. Brug din research som udgangspunkt for din langsigtede indholds plan.

Det giver dig ikke kun flere besøgende. Det giver også din side mere troværdighed.

Tidligere på ugen skrev jeg et indlæg, som du måske kan bruge som inspiration før du starter:

http://behavioraltargeting.dk/fang-disorienterede-kunder-i-bermuda-trekanten/

Konsulent  - Arbejder frivilligt med at sælge brugte cykler i københavn

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 15:01

Tak for jeres svar!

@Jonas, jeg lavede ikke redirects, da jeg troede det ville være et meget kortvarigt problem. Jeg havde jo oplyst dem om det nye sitemap. Personligt er tre uger en evighed i mine øjne, og jeg venter jo også stadig :) Kunne være rart, hvis man kunne speede den process lidt op fx. med en eller to sider pr. måned i webmastertools.

@Kim, vidste ikke metatags skulle benyttes sådan. Nok en god idé jeg får sat mig mere ind i SEO. Er der en af de tre bøger der er bedre en de andre? Har indgående links, men pt. har jeg ingen rang hvis man benytter et pagerank plugin til at vise det med. Den største udfordring er at der i denne branche jeg har kastet mig ud i, ikke er så mange steder at linke fra. Skal have fat i nogle samarbejdspartnere.

@Vali, udmærket blogindlæg. Har faktisk være inde og tjekke hvad folk søger efter og forsøgt at skrive en masse af disse ord ind i mine nye tekstafsnit. Det er dette arbejde jeg gerne vil se resultatet af. Dog har jeg ikke stillet de 100 spørgsmål endnu du forslår, men måske det kommer.

Når nu min pagerank er nærmest ikke eksisterende, er der så nogen der ved hvor længe indholdsordene er om at blive opdateret?

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1745
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 17:17

Jeg tror du har misforstået den måde Google fungerer på en smule.

Når du indsender et nyt sitemap, slettes de sider du ikke inkluderer ikke bare sådan lige.

Det vil være en fordel for dig at 301 redirecte dem i en fart. Er der ikke nye placeringer og er content slettet på dele af siderne, kan du anmode om at få dem slettet i indekset.

Din fokus på indholdssøgeords listens opdatering, kan jeg ikke helt se nogen logik i.

Bare fordi listen ikke umiddelbart opdateres øjeblikkeligt i webmaster tools, betyder det ikke, at Google ikke har opdaget dine ændringer onpage.

Omkring pagerank, vil alle de nye sider først få offentligt opdateret tal, når Google engang finder på at opdaterer. Men internt i Googles system, er de opdateret, når de er crawlet og indekseret.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 13:22

Tak for din afklaring Jonas. Jeg er enig med dig i at jeg skulle have gjort det før, men nu er der ikke nogle gennemgangsfejl mere, så har den i baghovedet til næste gang jeg skal ændre.

God idé at få dem slettet fra indekset.

Til orientering gøres det under Webmastertools\Google-indeks\fjern webadresser. Her kan man vælge og få dem fjernet fra søgeresultater og cache. 

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 14:05

@Kim, jeg har kigget på den oversigt du linkede til med linkkataloger til linkbuilding. Det var ikke noget jeg kendte til i forvejen og nogle anbefaler man bruger tid her, andre ikke. 

Jeg har valgt at tilføje til nogle af dem, og har i stedet brugt denne liste fra en anden blog, hvor de er sorteret efter pagerank, samt hvor mange links de har: oversigt over linkkataloger der sidst er opdateret 23 sep. 2013.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:55

Anders Risager:
nogle anbefaler man bruger tid her, andre ikke. 

Hvad jeg har læst mig til, så skulle dette være utroligt vigtigt. Og kan du få nogle til at linke til dig. Og hvor den side der linkes til. Der skal titel linket indholde de søgeord du har tilknyttet denne side. Så skulle det være rigtig godt.

Anders Risager:
Jeg har valgt at tilføje til nogle af dem, og har i stedet brugt denne liste fra en anden blog, hvor de er sorteret efter pagerank, samt hvor mange links de har: oversigt over linkkataloger der sidst er opdateret 23 sep. 2013.

Det er da en super side. Den er tilføjet her ved mig også. Takker.

Tilmeldt 11. Aug 13
Fra  Documendo Skrevet kl. 15:29

@Kim, angående keywords så har jeg lavet lidt research for at afklare om man skulle skrive dem på den ene og anden måde, og det viste sig at de slet ikke benyttes af de store søgemaskiner mere. Faktisk holdt Google op helt tilbage i 2009.

Du kan læse mere om det på google support her: keywords artikel fra google 

De fleste anbefaler dog at man lader dem være, da de måske bil blive benyttet igen på et tidspunkt.

Tilgengæld, skal man sikre sig at alle ens sider har unikke og sigende "Title" og "Description" tags, det er vigtigt. 

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)