Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor ofte opdateres indholdssøgeord?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 11. Aug 13
Indlæg ialt: 139
Fra  Documendo Skrevet kl. 09:04
Hvor mange stjerner giver du? :

En sidste opfølgening på Jonas kommentar om Redirects. 

Efter 2½ måned, kom der fortsat HTTP-404 fejl og så blev jeg træt af at se på dem. Jeg har både dobbelt og tredobbelttjekket at det ikke var interne links der gav disse fejl.

Jeg kører på IIS, og derfor lavede jeg mine redirects i web.config filen. Du kan følge denne guide.

Bruger du appache server, skal du ændre det i din .htaccess fil som du kan læse fra denne guide.

Documendo - Mød jeres kunder med egen selvbetjent løsning - Sælg fx kontrakter og testamenter online.

Tilmeldt 16. Sep 09
Indlæg ialt: 2211
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 16:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tilføjelse: med den enkelte sides vigtigste keyword som det første i title, overskrift og som første ord i brødteksten ... og gerne også i flere underoverskrifter.

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 21:48

Louise Lamberth - Tekstfokus:

Tilføjelse: med den enkelte sides vigtigste keyword som det første i title, overskrift og som første ord i brødteksten ... og gerne også i flere underoverskrifter.

Knap så aggressivt, er at anbefale.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 22:08

:) Emnet er altid omdiskuteret. Synes nu ikke, det virker aggressivt, når teksten er velskrevet. Det handler jo også om, hvor mange procent et keyword udgør. 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1746
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 23:20

Det var mere mht at ligge søgeordet først hele vejen igennem kanalen. Googles Panda ser jo på overoptimering, så man skal passe lidt på med at være for kæk.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 00:53

Ja, i forhold til for 3-4 år siden har jeg også sat keyword-procenten ned.

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 06:22
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

:) Emnet er altid omdiskuteret. Synes nu ikke, det virker aggressivt, når teksten er velskrevet. Det handler jo også om, hvor mange procent et keyword udgør. 

Men nu handler det jo heller ikke om hvad du synes er aggressivt men om hvad Google synes og hvad Google kan finde på at straffe Smile og Google kan jo i øvrigt ikke se teksten er velskrevet. Hvis alle sider starter med et keyword, der går igen som det første af overskriften, som går igen som første ord i teksten, så er risikoen dælme større for at blive straffet, fremfor at variere tingene mere.

Relevans og variation er blevet vigtigere og vigtigere de sidste par år, og jeg vil virkelig fraråde at køre efter stålsatte regler der siger keyword i start af sidetitel + start af overskrift + start af brødtekst. Det har netop ikke noget med variation at gøre, og det ligner mere end måde man arbejdede på for 3-4 år siden.

Jeg var heller ikke klar over der stadig var nogen der gik op i keyword density. En side ranker jo ikke nødvendigvis bedre fordi ens keyword står på siden 4% fremfor 3%, og ved så stort fokus på keywords density på main keyword, er man ofte nød til at udelade en masse sekundære ord som kan skabe en masse gode longtails, da teksten ellers bliver ulæselig.

Fokuser på helheden og variationen, det er langt bedre end at lave SEO ano 2007.

Tilmeldt 16. Sep 09
Fra  Tekstfokus Skrevet kl. 07:36
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Jeg har da ellers læst, at bl.a. stavefejl har en betydning, så det har da en betydning, om noget er velskrevet. Om ikke andet betyder det noget for, om læseren bliver på siden. Du vil nok ikke anbefale en keyword density på tyve procent, så det må vel stadig være OK at diskutere emnet, ligesom alle de andre år. Er enig i det med long tail, det er også god læserservice.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:47

Er det ikke ordkløveri du er ude iWink

Vil man misforstå det der bliver skrevet kan man vel altid det ?

Det "væsentlige var vel at man ikke nødvendigvis skal starte med søgeordet/sætningen allerførst i både overskrift, title m.m.Wink

Og netop dette var anbefalinger i 2007 og ikke "nødvendigvis" i 2013, "snarer" lidt tværtimod .

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 08:25

Jeg har da ellers læst, at bl.a. stavefejl har en betydning, så det har da en betydning, om noget er velskrevet.

Nu er jeg ikke ekspert i tekster, men to tekster kan sagtens være korrekte dansk og uden stavefejl, hvor den ene er lort og den anden er meget velskrevet. Men det er nok fordi vi bruger ordet "velskrevet" om to forskellige ting.

Du vil nok ikke anbefale en keyword density på tyve procent, så det må vel stadig være OK at diskutere emnet, ligesom alle de andre år.

Keyword density er efter min mening irrelevant at diskuttere. Jeg taler heller ikke om komma density eller punktum density, selvom man ikke skal sætte komma efter hvert ord.

Faktum er stadig at helt specifikke regler for opbygning af sidetitler, overskrifter og tekster er meget dårligt, da risikoen for at blive straffet er langt større end hvis der varieres i langt højere grad.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)