Altså, jeg er ikke interesseret i at kløve ord, men reagerede nok bare på den lidt nedsættende tone, og den burde jeg selvfølgelig overhøre. Jeg prøver bare at blive klogere. Har lige læst efter på Moz, hvor det i hvert fald endnu i januar i år var meget omdiskuteret, hvilken betydning keyword density har, hvis den har nogen betydning. Jeg har leveret flere hundrede SEO-tekster, også til SEO-kyndige - og også efter pandaen - og de plejer at være godt tilfredse. Derfor undrer det mig bare lidt, hvis jeg har gjort det helt forkert i årevis, nu hvor jeg prøver at følge med i den tekstuelle udvikling på området. Men jeg er meget åben over for den mulighed, at jeg kan blive klogere. ;) Jeg er nu engang ikke SEO-ekspert, men tekstnørd, og ja, jeg går meget op i alle aspekter af de tekster, jeg leverer. |
Louise Lamberth - Tekstfokus:Derfor undrer det mig bare lidt, hvis jeg har gjort det helt forkert i årevis,
Hvis det er mig du skriver til, så har jeg ikke sagt du har leveret tekster der er helt forkerte i årevis, da jeg intet ved om de tekster du skriver.
Det eneste jeg påpeger er at dit råd omkring keyword i starten af sidetitlen, overskrift og tekst, som en generel regel, hører gamle SEO-dage til, og det er ikke et råd man bør følge, derimod bør man variere måden man skriver på og opbygningen af især sine sidetitler.
Det er i øvrigt langt fra sikkert man straffes fordi man bruger ældre tekniker og taktikker, men man kan lige så godt minimere risikoen hvor det er nemt.