Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alt min data på webhotel er gået tabt grundet udbyder - Hvad nu?

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)
Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Meebox har altid haft rigtig mange problemer, så det kommer ikke bag på mig

Fede malerier en blog om malerier

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas

Hvis du har haft leverandører ude i byen til at lave ting for dig er det muligt at de stadigvæk har noget af det. Prøv at kontakte dig og hør om de kan hjælpe dig.

Som udbyder er det ikke nok bare at have en backup på lokationen. I tilfælde af brand er det vigtig at der findes en backup et andet sted, så undersøg dette.

I sidste ende er det dog kun dig og kun dig der kan passe på dine data, så sørg altid for at have en backup og gerne flere. Eksempelvis kan din hjemmeside blive inficeret af virus (Det ser vi løbende). Eksempelvis hvis du i dag opdager at din hjemmeside er blevet inficeret, men det er 3 dage dage siden det skete så hjælper en backup fra i nat ikke så meget. Så ville det være rart at have en backup fra nogle dage siden som er virusfri. Ovenstående er bare et eksempel. Mange andre ting kan gå galt.

Side 3 ud af 3 (22 indlæg)