Jeg er blot yderst overrasket over at sådan noget kan ske hos en seriøs udbyder
Hvis det er den udbyder som de fleste nok tænker på dette handler er der skrevet side op og side ned om problemer med servere, hacked cpanel, sletning af folks cloud servere, dårlig performance etc etc, du ligger i princippet som du selv har redt, undskyld mig, men det er fakta og du burde have undersøgt tingene lidt bedre inden du lagde "dit liv" i en sådan udbyders hænder/system.
Det er da en kedelig historie, og jeg er da helt ærgerlig på dine vegne.
Jeg kan ikke gøre hverken fra eller til i din situation, men vil blot informere om at webhotellets firmanavn er nævnt i slutningen af dit indlæg. (Det er blot til info hvis du ikke ønsker at hænge dem ud?)
god dag
Der var en smutter i teksten, den er hermed skjult :)
Jeg er blot yderst overrasket over at sådan noget kan ske hos en seriøs udbyder
Hvis det er den udbyder som de fleste nok tænker på dette handler er der skrevet side op og side ned om problemer med servere, hacked cpanel, sletning af folks cloud servere, dårlig performance etc etc, du ligger i princippet som du selv har redt, undskyld mig, men det er fakta og du burde have undersøgt tingene lidt bedre inden du lagde "dit liv" i en sådan udbyders hænder/system.
Hvilke udbydere kunne du anbefale for lignende hændelser ikke opstår? :)
Generelt, uanset hvor meget et webhotel lover - hvis ens data er vigtigt, så tag forhelvede backup selv, hvis du har 15.000+ og en måneds arbejde ude at svømme, hvorfor så ikke bruge de 10 minutter hver uge, eller hvor ofte du nu vil tage backup, gå ind og tryk på en knap, download backup.
backup, backup, backup.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Generelt, uanset hvor meget et webhotel lover - hvis ens data er vigtigt, så tag forhelvede backup selv, hvis du har 15.000+ og en måneds arbejde ude at svømme, hvorfor så ikke bruge de 10 minutter hver uge, eller hvor ofte du nu vil tage backup, gå ind og tryk på en knap, download backup.
backup, backup, backup.
Tro mig Lucas, jeg husker at tag backup i fremtiden ;)
Hvilke udbydere kunne du anbefale for lignende hændelser ikke opstår? :)
Dandomain, webhosting.dk er dem der har styr på tingene, lidt billigere med nok ikke lige til dit behov kan du benytte f.eks unoeuro, der er sikkert en masse små udbydere der ligeledes er gode, kig evt. på trustpilot eller søg på amino.
Vi har endnu engang været i dialog med udbyderen og har fundet frem til en rimelig løsning på problemet set fra begge sider. Tusind tak for input alle sammen!
Til spørgsmålet om hvad du kan gøre i forhold til webhotellet er svaret vel ret beset; ingenting.
Det er en virkelig ærgerlig situation, og jeg føler med dig, men fejlen er desværre din egen. At du vælger ikke at have backup af dine ting, er ikke webhotellets skyld. Det er ikke godt deres backup ikke kører ordentligt, for at sige det mildt, men man må tage ansvar for egen forretning, og kører man uden egen backup, så kan man ende i sådanne situationer.
Du er dog ikke den eneste. Vi får ofte henvendelser fra folk der har fucked deres WP op, og brugt deres live site til test, uden at tage backup først, så det er helt normalt ikke at sørge for backup af sine data.