Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

En god historie

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)
Fra Sorø
Tilmeldt 21. Jun 06
Indlæg ialt: 1867
Fra  joma company Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim:
Udover dette så er jeg pt. udstationeret for Forsvaret i udlandet. Og tanken er at et firma i fremtiden skal køre ved siden af mit arbejde i forsvaret, indtil jeg kan økonomisk forsvare at sige op. Eller få arbejde i det civile ved siden af.

Hej Kim,

Har læst i din personbeskrivelse om dine drømme om at starte noget sev og det er en god drøm - drømme flytter folk - og det er rigtigt det nytter ikke at bare starte en web-shop og så se - der skal mere til hvis det skal blive til noget der er noget.

Det lyder rigtigt og det kunne glæde mig om et år at læse om din virksomhed.

Men Kim ord som "pisse og lort " bør du undlade det gør dig utroværdig og det er du nok ikke!  Og det er heller ikke god stil at nedgøre andres drømme uanset om man er enig deri eller ej. Network Marketing er kommet for at blive og der er gode og dårlige produkter ligesom der er gode og dårlige sælgere. Man forhandler produkter og man ansætter forhandlere ligesom i andre virksomheder med afsætning for øje.

Længere er den sådanset ikke Kim. God vagt derude hvor du befinder dig for den Danske Stat og dermed også for mig - Stor Respekt derfor! Smile

mvh john sommer
Star|Iværksætter med Network Marketing - JOMA Company|Star
|se: Om mig i min Amino-profil|Star

Fra Nimtofte
Tilmeldt 3. Jul 11
Indlæg ialt: 414
Fra  Hus & Byggeplads Service Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare mig eller lyder det som en røver?

Fra korsør
Tilmeldt 9. Jun 13
Indlæg ialt: 343
Fra  webbuilding.dk Skrevet kl. 15:20
Hvor mange stjerner giver du? :

john sommer:
Underligt men hvorfor sker det så alligevel............................................. er der noget her som er en ny vinkel på business modeller og markedsføring eller?

Hej John

overhoved ikke, jeg har stadig samme menning som jeg hele tiden har haft om Mirakelprodukter 

Men jeg synes bare det er sjov, at man alligevel lige skal læse hvad det drejer sig om, og hvad folk skriver.  Big Smile

Tilmeldt 21. Jan 07
Indlæg ialt: 85
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Sagt af den største fantast af dem alle
Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:33
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

Keld_J:
Ingen forsker behøver at lave test fordi personen har haft en personlig test, som bekræfter at det virker.

Med en slik setning beviser du at du har null forståelse for den vitenskapelige metode.

Jo 4brooker jeg ved godt hvad videnskablige metoder betyder... Men mange af disse test er jeg ikke helt sikker på jeg vil stole på. Den omtalt John snakker om er bare en lille nist af hvad den såkaldte videnskab kan komme frem til. 

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Matt Madsen:
Er det bare mig eller lyder det som en røver?

Ja det lyder som en røver historie så er det nok en røverhistorie, eller er det?

 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 19:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Matt Madsen:
Er det bare mig eller lyder det som en røver?

Ja det lyder som en røver historie så er det nok en røverhistorie, eller er det?

 

Jeg kan ikke helt finde ud af om du er endnu et godtroende offer, eller om du bare er en led og beregnende person, som slår plat på andre menneskers sygdom udelukkende med indtjening for øje. Under alle omstændigheder vil jeg opfordre dig til at stoppe med at viderebringe udokumenterede vandrehistorier, der i bedste fald er harmløse, men potentielt kan koste menneskeliv.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 20:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Keld_J:

Jo 4brooker jeg ved godt hvad videnskablige metoder betyder... Men mange af disse test er jeg ikke helt sikker på jeg vil stole på. Den omtalt John snakker om er bare en lille nist af hvad den såkaldte videnskab kan komme frem til.

Slik jeg oppfatter det mener du at når en person føler at noe virker for ham eller henne, så er det en god nok bekreftelse på at det virker. Den vitenskapelige metode er utviklet for å eliminere den enorme feilkilden som subjektive opplevelsesberetninger er, bl.a. ved blinding og randomisering. Gitt at jeg har oppfattet deg riktig er du fullstendig på kollisjonskurs med vitenskapen.

Idag ble en norsk lege fratatt sin autorisasjon pga. helsefarlig alternativ behandlingspraksis. Det er mange pasienter som mener at han har reddet livet deres eller fått dem ut av sykesengen eller rullestolen ved hjelp av nettopp denne behandlingen. Problemet er at blindede studier ikke viser noen effekt av behandlingen sammenlignet med placebo. På den annen side er behandlingen potensielt farlig, og pasienter har dødd av behandlingen. Hvis vi skal følge din retorikk er det bevist at behandlingen er effektiv siden pasienter rapporterer om bedring, men i følge den vitenskapelige metode er behandlingen forkastelig fordi den utsetter pasientene for alvorlige bivirkninger uten at man kan dokumentere effekt.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Nicolaj Thomasen:
Jeg kan ikke helt finde ud af om du er endnu et godtroende offer, eller om du bare er en led og beregnende person, som slår plat på andre menneskers sygdom udelukkende med indtjening for øje.

Hvorfor har du udeladt den sidste mulighed? At han har et produkt han er glad for, som han selv mener kan hjælpe andre? Og som hans kunder nu melder tilbage, at de også er glade for?

Nicolaj Thomasen:
Under alle omstændigheder vil jeg opfordre dig til at stoppe med at viderebringe udokumenterede vandrehistorier

Den er jo kun udokumenteret, fordi du ikke gider at følge op på den. Jeg er 100% sikker på, at hvis du spurgte, så kunne du få et par telefonnumre til kunder (som altså ikke har økonomisk interesse i produktet) og så kunne de fortælle dig, deres oplevelser. 

På den måde er det jo så ikke længere udokumenteret. (det er ikke videnskabeligt dokumenteret - men det er heller ikke udokumenteret)

Nicolaj Thomasen:
der i bedste fald er harmløse, men potentielt kan koste menneskeliv.

Det eneste der med 100% sikkerhed koster menneskeliv, er den medicin som I kalder "videnskabeligt dokumenteret" - det står endda inde i pakken på mange af produkterne, at det er en potentiel bivirkning.

Hvor mange kosttilskuds-ofre er det nu, der er dokumenteret? Nåeh ja! Ikke nogen! Wink

Og bare lige for en god ordens skyld - ingen 4brooker kaster sig over mig - så siger jeg på ingen måde, at man bare skal droppe medicinen og udelukkende kaste sig over kosttilskudene. 

Der er bare mærkeligt, at det der reelt er dokumenteret som livsfarligt, det har I det OK med, men når der så kommer gode historier om ufarlige produkter - så er det pludselig et stort problem. 

Det giver ikke rigtig mening. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hobro
Tilmeldt 24. Nov 09
Indlæg ialt: 568
Skrevet kl. 20:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nicolaj Thomasen:
Jeg kan ikke helt finde ud af om du er endnu et godtroende offer, eller om du bare er en led og beregnende person, som slår plat på andre menneskers sygdom udelukkende med indtjening for øje. Under alle omstændigheder vil jeg opfordre dig til at stoppe med at viderebringe udokumenterede vandrehistorier, der i bedste fald er harmløse, men potentielt kan koste menneskeliv.

Min fornemmelse er at du kaster flere ting op i håb om at en af dem rammer. Men nu er det jo ikke liv og død vi snakker om. Ingen er død af at spise sund mad. Jeg laver ikke dette indlæg for at tjene noget men for at belyse at der findes mere end en sandhed. 

Hvis videnskaben altid har ret vil det betyde vi alle skal stole 100 % på hvad de kommer frem til. Hvis de finder frem til at kamille te med honning ikke hjælper på ondt i halsen ja så er det forbudt at drikke. Men man skal i stedet for tage en pille som virker  5 eller 10 % .  

Jeg har selv astma som jeg opdagede i en alder af ca. 25 år og fik 2 forskellige medicin og skulle op 1-2 gange hver nat for at suge ''gift'' Havde jeg ikke gjort noget var det sikkert forsat. Men gulvtæpper blev fjernet, hunden kom ud og stearinlys slukket m.m. Tiden gik og efter ca et halv år med nedtrapning var det aftaget utrolig meget og i dag skal jeg tage medicin 5-10 gange om året fx ved juletid og koldt vejr og det er gået i over 20 år uden jeg er død. 

Igen jeg kan ikke bevise det ikke er en tilfældighed men jeg er da ligeglad jeg har undgået store mængder af noget som ikke er naturligt og ikke mindst undgået diverse bivirkninger som tør i munden og hvad ved jeg.

  

Side 6 ud af 7 (68 indlæg)