Der er åbenbart en lille kamp i dette forum om for og imod mlm. Bliver folk snydt og lokket af venner osv. En historie vi har hør så tit. Men det kan da ikke passe at flere hundred tusind mennesker arbejder med noget, som bygger på en løgn. Der må da være nogen som arbejder med denne branche enten pga. økonomi eller pga. et produkt. Nå jeg skriver et produkt ja så er det set tit at en persons produkt oplevelse er startskud til at starte i forretningen. Jeg læste i dag en historie fra en Teampartner i et lukket forum. Det vil sige i et forum hvor kunder ikke har adgang til og derfor ikke er med henblik på salg. Hun skrev kun af glæde over at kunne hjælpe en kunde. Jeg har fået lov at at videre give historien, men da det ikke på nogen måde skal anses som et forsøg på salg så er produkt navn fjernet. Det er ikke lovlig at påstå at lige netop dette produkt var årsagen til resultatet.. Men det ændre jo ikke ved det faktum at kunden havde en positiv oplevelse og er 100 % overbevist om at det virker. Ingen forsker behøver at lave test fordi personen har haft en personlig test, som bekræfter at det virker. Nogen vil sikkert benægte historiens rigtighed og dem om det. Jeg kender sandheden og det kan du ikke tage fra mig. Her er historien: ''Jeg blev i går ringet op af Inge en af min kunder, hun har taget xxxxx over flere måneder og har det rigtig godt med det Hun ville lige fortælle en sjov ting, hendes datter Ane som går på gymnasiet, var blevet syg af mononukleose/kyssesyge, hun var rigtig dårlig, havde forhøjet levertal og var meget, meget træt. Da det er en virus, kan lægen ikke hjælpe med medicin, men forberedte hende på en lang periode med træthed (hvilket kunne gå ud over skolen og hendes sociale liv). Hendes mor tænkte, xxxxx-og efter kun en uge var Anes levertal igen normale og hun er ikke halvt så træt og kan passe skolen. Inge er helt sikker på, at det er xxxxx der er årsagen til den uforklarlige hurtige bedring! Hurra for xxxxx. - og i morgen skal jeg så lige forbi med 2 pakker mere til Inge og Ane. '' Forsat god dag. |
Lige en tilføjelse til historien fra den før omtalte teampartner:
Lige lidt flere detaljer. Ane havde været syg i 14 Dage med feber, kvalme og træthed, onsdag var de til læge, hvor hun fik taget blodprøver, de viste kyssesyge og forhøjet levertal. Torsdag morgen startede hun med 1 xxxxx om dagen. Efter få dage hjalp det på trætheden og ugen efter, da hun skulle have kontrolleret levertallene, var de normale på nær en lille stigning i et enkelt af dem. Anes læge var imponeret over den hurtige bedring.