Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyoprettet hjemmeside om Parkering mangler gode råd til Google.

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 16:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Okay Tak det prøver jeg på... 

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 16:07

Det må jo være nogle billeder der handler lidt om det samme som teksterne. Parkeringspladser, biler og lignende.

Det skal være kvalitetsbilleder, og ikke bare lige et billede som er taget med sin mobiltelefon da man alligevel var på en parkeringsplads.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 16:12

Hos one.com

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 17:05

OKay Tak, kender du nogle hjemmesider man kan finde sådan nogle,  inden jeg selv tager billedere med mit kamera ?

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 17:16

Hej Mehmet

Fedt at møde dig herinde til lidt iværksætter-stemning, velkommen til.

Nu er der nok andre, som har fået den idé at ligge højt på f.eks. en bred søgning som parkering, så det er ikke et resulatat inden for SEO / søgemaskineoptimering, som kan skabes på én dag, og prisen vil formentlig også være derefter, hvis du finder en dygtig udbyder herinde.

Jeg arbejder selv med såvel tekster inden for SEO som rådgivning, linkbuilding og undervisning, og vil gerne give dig et godt råd. Prøv at lære de mest grundlæggende ting og forsøge at udføre dem selv, med mindre du har et ordentligt budget at starte ud med. Jeg samarbejder bl.a. med Jensen & Jensen, der kører kurser inden for SEO - der vil du kunne blive oplært uden at lægge en bondegård. Mindre SEO tekster udført af freelancere kan desuden bestilles billigt hos Artikel-tjenesten.dk.

Jeg håber ikke, at du udsteder en parkeringsbøde til mig eller andre aminoer ;)

Fra Suldrup
Tilmeldt 7. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 17:39

Mehmet Ali :
kender du nogle hjemmesider

Når vi ikke bruger interne/eksterne fotografer, har jeg brugt www.shutterstock.com Der kan du få gode billeder til fornuftige priser. Der er også andre lignende muligheder, hvis du ikke syntes at antallet af billeder ved shutterstock passer til dit behov.

Fra København
Tilmeldt 5. May 10
Indlæg ialt: 522
Fra  RasmusKnabe.com Skrevet kl. 19:03

Mht. SEO vil er der utroligt meget du kan gøre, og jeg har langt fra selv styr på alle de teknikker der findes.. Men skåret ind til benet vil jeg mene at der er tre overordnede ting der skaber base for en god placering (eksperter, ret mig gerne):

1) En ordentlig struktureret hjemmeside, hvad kode angår (Basicaly godt håndværk og know-how)

2) Godt og relevant indhold (Content is king)

3) Gode og relevante indgående links til din hjemmeside (Linkbuilding)

Punkt 1 halter gevaldig for dig, og her ville du hurtigt kunne komme langt ved at skifte din side ud med et gratis eller billigt thema til Wordpress, som allerede er SEO optimeret, rent kode mæssigt, samt vil give dig en lang række andre fordele.. Prøv at tage et kig på de forskellige Wordpress Themes på http://www.templatemonster.com 

Punkt 2 lader du til at være godt med på, men husk at oprettelse af godt og relevant indhold er noget man løbende skal blive ved med og holde ved lige.

Punkt 3 - Her gælder det simpelt hen om at få en masse andre hjemmesider, helst relevante, til at linke tilbage til dig. .Prøv evt. at google "Link building", så kan du finde flere gode forklaringer.

Synes det er en fin ide at du har en nyheds side, men ville måske foreslå dig at oprette en Facebook side og så skrive dine nyheder derinde.. De fleste af dem der kunne være interesseret i dine nyheder er nok tiere på FB en på din side, og det er i det hele taget en god ide at have en FB side.

Denne artikel er fra Juni i år, så emnet er helt sikkert relevant :)

http://www.justitsministeriet.dk/nyt-og-presse/pressemeddelelser/2013/regler-parkering-skal-være-mere-gennemskuelige 

Derudover vil jeg, som andre også anbefale lidt billeder på siden så det hele ikke bliver så tekst tungt.. Jeg har også været glad for shutterstock.com, men vær forberedt på at du skal bruge lidt penge på billederne.. Her en søgning på "parking"

Shutterstock - Parking 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 17:56

Hehe bare rolig det gør jeg heller ikke. 

Tak for dit gode råd, jeg føler også det er sundets på denne her måde.. 

Mvh Mehmet 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 17:58

Okay tusind tak for hjemmesiden.. Tjekker den ud og vender evt. tilbage 

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 00:31

Hey Rasmus, du er ikke den første der siger at jeg skal have en wordpress skabelon, da jeg er ny til hjemmesider, har jeg haft lidt besvær med bygge siden op, hvis jeg skifter til word press skal jeg så starte helt forefra ?

Mht. pkt. 2 og 3 arbejder jeg meget på... :)

Det med Facebook siden, hvordan kan jeg lave en fan eller lign. gruppe på FB, uden at give mine personlige oplysninger, når jeg skal oprette en bruger vil den ikke tage imod info@parkeringsguiden.dk ??

Tusind tak for artiklen... 

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)