Hej Alle sammen Min Hjemmeside indeholde info vedr. Parkering. Den har to målgrupper. 1. Potentielle grundejere. 2. Bilister der har fået en kontrolafgift. grunden til jeg har lavet hjemmesiden, er fordi jeg syntes der manglede en hjemmeside som kunne oplyse bilister og grundejere om parkeringsafgifter, p-selskaber, og kontrol. Jeg vil gerne på google's første side når det handler om parkering, p-bøder. Så ville høre om der er nogle som kunne hjælpe mig, for at opnå dette. Ellers ville jeg lige høre mig om hvad i syntes om hjemmesiden, generelt www.parkeringsguiden.dk Mvh Parkeringsguiden, tak på forhånd |
Hej, og velkommen til
Umiddelbart at dømme ud fra din hjemmeside (intet ondt) er du rimelig ny til webdesign og hjemmeside opsætning.
Hvis jeg var dig ville jeg få alle artikler osv lagt over på en Wordpress installation hvor du kan downloade et flot "blog" lignende template til billige penge - endda gratis hvis du ikke føler for at ofre på dette.
Wordpress er lidt mere brugervenligt, og generelt rigtig nemt at SEO optimere hvis man gider bruge lidt tid på dette.
Mvh