Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyoprettet hjemmeside om Parkering mangler gode råd til Google.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammenCool, dette er mit første indlægamino. Jeg er en ung studerende, og har lavet min første hjemmeside

Min Hjemmeside indeholde info vedr. Parkering. Den har to målgrupper. 1. Potentielle grundejere. 2. Bilister der har fået en kontrolafgift. 

grunden til jeg har lavet hjemmesiden, er fordi jeg syntes der manglede en hjemmeside som kunne oplyse bilister og grundejere om parkeringsafgifter, p-selskaber, og kontrol. 

Jeg vil gerne på google's første side når det handler om parkering, p-bøder. Så ville høre om der er nogle som kunne hjælpe mig, for at opnå dette. 

Ellers ville jeg lige høre mig om hvad i syntes om hjemmesiden, generelt www.parkeringsguiden.dk 

Mvh Parkeringsguiden, tak på forhånd Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, og velkommen til Smile

Umiddelbart at dømme ud fra din hjemmeside (intet ondt) er du rimelig ny til webdesign og hjemmeside opsætning.

Hvis jeg var dig ville jeg få alle artikler osv lagt over på en Wordpress installation hvor du kan downloade et flot "blog" lignende template til billige penge - endda gratis hvis du ikke føler for at ofre på dette.

Wordpress er lidt mere brugervenligt, og generelt rigtig nemt at SEO optimere hvis man gider bruge lidt tid på dette. Smile

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 00:32

Hej

Jeg kan sagtens hjælpe med at blive nr 1 på Google.

Du skal først finde de søgeord du mener folk taster når de vil finde din side.

Prøv at oplyse dem, så kan vi gå videre.

Siden er fint listet på Google, så det er bare med at finde søgeordene.