Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyoprettet hjemmeside om Parkering mangler gode råd til Google.

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammenCool, dette er mit første indlægamino. Jeg er en ung studerende, og har lavet min første hjemmeside

Min Hjemmeside indeholde info vedr. Parkering. Den har to målgrupper. 1. Potentielle grundejere. 2. Bilister der har fået en kontrolafgift. 

grunden til jeg har lavet hjemmesiden, er fordi jeg syntes der manglede en hjemmeside som kunne oplyse bilister og grundejere om parkeringsafgifter, p-selskaber, og kontrol. 

Jeg vil gerne på google's første side når det handler om parkering, p-bøder. Så ville høre om der er nogle som kunne hjælpe mig, for at opnå dette. 

Ellers ville jeg lige høre mig om hvad i syntes om hjemmesiden, generelt www.parkeringsguiden.dk 

Mvh Parkeringsguiden, tak på forhånd Smile

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 00:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej, og velkommen til Smile

Umiddelbart at dømme ud fra din hjemmeside (intet ondt) er du rimelig ny til webdesign og hjemmeside opsætning.

Hvis jeg var dig ville jeg få alle artikler osv lagt over på en Wordpress installation hvor du kan downloade et flot "blog" lignende template til billige penge - endda gratis hvis du ikke føler for at ofre på dette.

Wordpress er lidt mere brugervenligt, og generelt rigtig nemt at SEO optimere hvis man gider bruge lidt tid på dette. Smile

Mvh

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 00:32

Hej

Jeg kan sagtens hjælpe med at blive nr 1 på Google.

Du skal først finde de søgeord du mener folk taster når de vil finde din side.

Prøv at oplyse dem, så kan vi gå videre.

Siden er fint listet på Google, så det er bare med at finde søgeordene.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:10

Mine pointer handler ikke så meget om søgemaskiner og SEO, men mere om at have din bruger i fokus.

Jeg har læst din tekst på forsiden, som jeg synes er ret "tung". Din måde at skrive på er lidt for "corporate", hvor du taler for meget om tredjepersoner, i stedet for at tale direkte til din bruger/målgruppe. For at gå din tekst "lettere" og mere interessant at læse, kan du forestille dig, at du sidder med en af dine gode venner og giver råd om parkering og parkeringsafgifter. På den måde vil du let(tere) skrive på en interessant måde og formulere dig mere naturligt.

Sidst men ikke mindst, vil det også være en gode idé, at få læst korrektur på dine tekster. På forsiden har jeg fundet følgende fejl:

Fejlene er listet i den rækkefølge, jeg har fundet dem i, og den rigtige stave- og formuleringsmåde er i parentes.

• Parkeringsløsning (parkeringsløsning)

• billist (bilist)

• Private (private)

• Offentlige (offentlige)

• parkerinsgpladser (parkeringspladser)

• steder (-steder)

• kontrol afgifter (kontrolafgifter)

• oversigte (oversigter)

• Parkeringguiden.dk (Parkeringsguiden.dk) [Det ville ikke være nogen dårlig idé at registrere Parkeringsguiden.dk oven i, så du ikke mister trafik til din side ved at andre registrerer det før dig eller potentielle brugere staver dit domæne forkert]

Når det så er sagt, så god vind med projektet. Det virker som et projekt, du fint kan få succes med.

Fra Suldrup
Tilmeldt 6. Aug 13
Indlæg ialt: 171
Fra  BOXIT Skrevet kl. 07:09

Hej Mehmet

Jeg syntes at idéen for projektet lyder fornuftigt, og det kan godt blive en succes for dig.

Jeg syntes dog at du skal have ændret ret meget i dit design. Prøv at se siden på en mobiltelefon, og så bliver det nok lidt mere tydeligt at der kræves større ændringer. Måske vil nogle billeder hjælpe med at give siden lidt liv.

Held og lykke med siden.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 13:35

Okay så du anbefaler at jeg opsætter hele hjemmesiden i word press. ? 

Hvordan skal det gøres så?

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 13:40

Hej og tak. 

Søgeordende er: parkeringsbøde, p-afgift, p-bøde, kontrol afgift, parkerings-selskaber, undgå en p-bøde, klager til p-bøder. 

Tak for hjælpen 

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 15:22

Hvor er dit webhotel købt? De fleste har en 1click installer til Wordpress, ellers kan du helt sikkert få hjælp af en herinde fra til at sætte det op :-) Hvis du er helt grøn kan du få gjort siden sat op og gjort klar fra ~500-2500 alt efter hvor krævende du er ;-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 20:54

Hej

Du har næsten gjort din seo rigtigt.

Tager vi søgeordet "undgå p-bøder" - prøv at taste denne søgning ind på Google.dk

På min browser ligger du på side 4 midt.

Den kan du forbedre ved at

1 - ændre din overskrift fra "Undgå din P-afgift" til at skrive "undgå p-bøder"

2 - skrive søgeordet "undgå p-bøder" - 2-3 gange i teksten så den falder naturligt ind i teksten.

3 - lave 1-2 links tilbage til parkeringsguiden.dk forside eller nogle af dine undersider.

Denne metode kan du anvende ved alle de søgeord du vil have websiden til at kunne findes på.

Denne metode er sikker og virker hver gang. Der er dog enkelte konkurrenceprægede søgeord hvor du skal have flere tekst indlæg for at du kommer på Google side1

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 4. Oct 12
Skrevet kl. 15:57

Det rigtig nok, hvilke billeder tænker du på ?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)