Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik på min webshop.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen 

Jeg har lige tjekket på analytics at de sidste par dage har vi kun haft ca. 13-15 unikke besøg hver dag ? 

Har også lige stoppet adwords til Webshoppen, fordi jeg gav for meget i forskel til det vi solgte ? 

Hjæælp !!!!! Hvad skal jeg gøre for at kunne øge trafikken kraftigt og for at få noget salg igennem ? 

Hvis i har løsningen er i meget velkommen til at dele den :) 

Webshoppen: http://webe.dk/

Venlig Hilsen Kristian Skaarup 

Webe.dk  

Fra Kbh
Tilmeldt 7. Sep 10
Indlæg ialt: 216
Fra  C&C Detail I/S Skrevet kl. 22:52

Hej.

Vi skal bruge lidt mere information om hvad du har haft førhen osv. Du skriver i et par dage. Så må du komme fra et meget meget højere tal for at bekymre dig om disse tal eller hvad er historien bag?

Og en lille hurtig ting jeg så på webshoppen. Gratis fragt ved ordre på 1500kr. Tror det er meget højt sat med mindre der er en særlig grund til det beløb.

Fortæl så skal vi prøve at hjælpe lidt bedre.

Mvh

Christian

køb snørebånd på snøre-bånd.dk

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 22:56

Hvilken aldersgruppe henvender du dig til?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 5. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:01

Sendte dig lige et billed i privat mail :)

Tilmeldt 7. Mar 13
Skrevet kl. 23:03

tak for hurtigt svar 

Jeg er kommet fra et besøgstal fra ca 100 pr. dag, det var med adwords. Men så har jeg regnet lidt på det og fundet ud af det ikke kunne betale sig, og at jeg faktisk tabte penge på det. Så derfor er jeg ikke på adwords længere. Jeg har lavet seo på den, men er nok ikke den bedste til det ? 

Det med gratis fragt over 1500 kr. er fodis vi har nogle startspakker lige under 1500 kr. som vi ikke tjener så meget på.

Til sidst ville jeg bare høre hvad man kan gøre for at øge trafikken markant. Og om det kan betale sig at betale en der er bedre til det ? 

Skriv hvis du vil vide mere 

Venlig Hilsen Kristian Skaarup 

Webe.dk 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 23:05

Når man besøger dine sider. Så virker det til der slet ikke er nogle Meta keywords. Og titler og Meta description kan sikkert også blive bedre.

Og det ligner også der ikke er ret mange der linker til din side. Så du skal have tilmeldt din side til en masse sites/ søgemaskiner.

Osv osv. En masse SEO skal der nok fokuseres på.

Du kan købe SEO-LEX13 eller SEO 2.0 som nok er nogle af Danmarks bedste bøger om SEO.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 23:05

webe.dk:
Til sidst ville jeg bare høre hvad man kan gøre for at øge trafikken markant. Og om det kan betale sig at betale en der er bedre til det

Generelt SEO og linkbuilding indtil du ranker 1-3 på dine head keywords så skal du se trafik ;o) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 7. Mar 13
Skrevet kl. 23:07

Vi har ikke en bestemt aldersgruppe vi henvender os til, men rettere sagt til kvinder og piger, som er interesseret i vores produkter. 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:13

Din webshop er faktisk slet ikke SEO optimeret. Var lige kort inde på din kildekode.

Din leverandør Golden Planet har vel også SEO eksperter.Wink

Du skal bl.a koncentrerer dig om titler og description.

Du må have nogle målte søgninger fra Adwords.

Tilmeldt 9. Feb 12
Indlæg ialt: 1147
Skrevet kl. 23:15

Hej Webe smid nogle humoristiske videoer på youtube med et link til din shop i description eller endnu bedre nogle videoer som  får folk til at tænke wow det vidste jeg ikke. Eller måske bare nogle informative  videoer du kan se en ">her. En som jeg har lavet.

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)