Vi skal bruge lidt mere information om hvad du har haft førhen osv. Du skriver i et par dage. Så må du komme fra et meget meget højere tal for at bekymre dig om disse tal eller hvad er historien bag?
Og en lille hurtig ting jeg så på webshoppen. Gratis fragt ved ordre på 1500kr. Tror det er meget højt sat med mindre der er en særlig grund til det beløb.
Jeg er kommet fra et besøgstal fra ca 100 pr. dag, det var med adwords. Men så har jeg regnet lidt på det og fundet ud af det ikke kunne betale sig, og at jeg faktisk tabte penge på det. Så derfor er jeg ikke på adwords længere. Jeg har lavet seo på den, men er nok ikke den bedste til det ?
Det med gratis fragt over 1500 kr. er fodis vi har nogle startspakker lige under 1500 kr. som vi ikke tjener så meget på.
Til sidst ville jeg bare høre hvad man kan gøre for at øge trafikken markant. Og om det kan betale sig at betale en der er bedre til det ?
Hej Webe smid nogle humoristiske videoer på youtube med et link til din shop i description eller endnu bedre nogle videoer som får folk til at tænke wow det vidste jeg ikke. Eller måske bare nogle informative videoer du kan se en ">her. En som jeg har lavet.