Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik på min webshop.

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 01:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg prøvede at lave en testbestilling og kom til http://webe.dk/checkout_info.php hvor jeg skal indtaste min emailadresse, hvis jeg har handlet hos jer før, hvilket jeg ikke har. Så jeg følte mig umiddelbart ledt ind i en blindgyde og måtte bruge et par sekunder på at finde ud af, hvad jeg nu skulle gøre, for at færdiggøre min bestilling (Jeg skal stadig indtaste min emailadresse...).

Det er den slags situationer, du ikke vil sende dine potentielle kunder ind i, når de er i gang med at færdiggøre deres bestillinger. Hvis jeg har ret, har din opsætning en del at gøre, med at du betaler for for mange klik hos AdWords for de salg, du ender med at få i gennem den kanal.

Mit råd: Drop kundeoplysningssystemet. Min mavefornemmelse siger mig, at du mister flere salg ved at komplicere checkout-proceduren end ved at give dine faste kunder mulighed for at indhente deres adresseoplysninger automatisk gennem deres emailadresse.

Jeg faldt også over "Bestil for 1500+ kr. og få gratis fragt". Hvor stor er din typiske ordre? Umiddelbart synes jeg 1500 kr. virker som et enormt beløb i webshoppen, så det nærmest ingen relevans har. Hvis jeg har ret i, at der ikke er mange der køber for et beløb der kvalificerer gratis fragt, hvad så med at lave en "lav fragt for alle" eller "billigere fragt for køb over [gennemsnitlig ordrestørrelse]?

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)