Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mangler trafik på min webshop.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, vedhæftede lige et billed i din private mail som jeg fandt på din hjemmeside.

Din målgruppe er på smart-phone og tablet og flere og flere kommer det.
Du skærer mange af ved ikke at have den mobilvenlig 

Fra Gråsten
Tilmeldt 24. Apr 13
Indlæg ialt: 240
Fra  XtraCom Skrevet kl. 23:16

Jeg kan se at I også har en facebook side tilknyttet, måske det kunne hælpe lidt at være mere aktiv her, der er stort set ikke skrevet noget på den.

Tilmeldt 7. Mar 13
Indlæg ialt: 56
Skrevet kl. 23:16

Nu er jeg ikke særlig god til at lave seo og linkbuilding. Kan det så betale sig at betale en ekspert eller bare en der er god. Hvis ja, kan i anbefale nogle ?

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 23:19

Lurks in the dark:

Hej Webe smid nogle humoristiske videoer på youtube med et link til din shop i description eller endnu bedre nogle videoer som  får folk til at tænke wow det vidste jeg ikke. Eller måske bare nogle informative  videoer du kan se en

" target="_blank">her. En som jeg har lavet.

Den må du forklare nærmere.
vil seriøst gerne vide mere 

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 23:33

Firmaconnect.net:

Lurks in the dark:

Hej Webe smid nogle humoristiske videoer på youtube med et link til din shop i description eller endnu bedre nogle videoer som  får folk til at tænke wow det vidste jeg ikke. Eller måske bare nogle informative  videoer du kan se en

" target="_blank">her. En som jeg har lavet.

Den må du forklare nærmere.
vil seriøst gerne vide mere 

Wink der er du ikke alene.

Tilmeldt 7. Mar 13
Skrevet kl. 23:38

Ja, jeg kan godt se den ikke er godt til mobiler, men lige nu har jeg ikke penge til at lave en mobil version, men hvis jeg skulle have lavet en dag, hvad ville den så koste ? 

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:39

Den der med fragten, tror jég at du skal regne lidt på, baseret ud fra hvad du sælger mest af. Det skal forstås på den måde, at sælger du flest produkter af varer hvor du egentlig har en fornuftig avance på, men sjældent sælger de omtalte startpakker til 1500 kr, kan det måske udligne fragtprisen lidt. Det vil sige, at hvis du sælger eksempelvis 10 varer af en kategori med god avance, lad os sige, der er 40 % i avance på den type varer, så tjener du måske nok deraf, til at kunne sænke fragtomkostningerne for kunderne. Når du så sælger en startpakke til 1500 kr hvor avancen måske ikke er så god (som du nævner) og at den vil koste lidt mere at sende, end du har angivet, så kan du hente meromkostningerne til fragt, fra de salg du måske har fået ekstra på de andre varer, fordi du har sænket fragtomkostningerne.

Håber det gav lidt mening - virkede mere kringlet at forklare end som så :o)

Fra Aalborg
Tilmeldt 3. May 08
Indlæg ialt: 1513
Fra  Blogtrend.dk Lepong.dk Skrevet kl. 23:46

Måske det også er blevet nævnt (skimmede kun lige tråden), men synes heller ikke jeg kan finde oplysninger omkring hvad fragtprisen egentlig er - kun at den er gratis over 1500 kr? Personligt er det noget jeg selv går meget op i at kunne se før jeg handler online, så formoder bare at der sidder andre derude med samme følelse. Synes ihvertfald det burde være nævnt således kunderne kan se det - om end ikke andet, så under "Fragt & Levering" :o)

Noget andet kunne være at lægge din distribution lidt om og måske finde et lagerhotel, som stod for det hele, altså både modtagelse af varer, udpakning, pakning, forsendelse og returvarer? Ofte kan man finde fornuftige priser på sådan en løsning og kan spare en selv for en del arbejde, såfremt man sender mange varer.

Blot mine guldkorn, hvis de tages sådan :o)

Tilmeldt 7. Mar 13
Skrevet kl. 23:50

kan godt se hvad du mener, snakker lige med min partner om det i morgen :)

Fra Nyborg
Tilmeldt 29. Jul 11
Indlæg ialt: 75
Fra  Pancony Skrevet kl. 00:22

Hovedårsagen til at du ikke har traffik er at der slet ikke er nogen der linker til siden - du skriver at du har flere sider - sørg for at de alle sender link til hinanden - det er en simpel metode der altid virker.

I mangler også simpel SEO der kunne laves på mindre end 2 timer hvis i da ellers har fuld adgang til jeres side.

Men du kunne gøre meget selv ved at skrive de rigtige tekster til hvert emne du solgte.

Eksempel - du skriver "røde tipper"  - i stedet søger folk på "negletipper røde" - jeg har lige checket Google.

og videre kunne det være "Negletipper røde, er i dag højeste mode og passer fint til tøjmoden i dag og vores er de bedste kvaliteter ...osv"

i stedet for at skrive "tipper der leveres i pakker af 10 stk...osv"

- Skriv hvad dine varer gør for folk.

Det kunne du starte med - og det er ganske gratis

PS Skyd mig en email hvis du ønsker yderligere hjælp.

Hilsen

Peder Andersen

Pancony.dk - Salg - SEO - Markedsføring og Finansiering

GRATIS startpakke på Pancony.dk

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)