|
Tror så at det måske kan være grunden til at folk ikke køber noget, mennesker er vanedyr og der skal meget til at bryde folks mønster, ikke at jeres vare ikke er ok eller noget, men det handler om folks købe mønster.
|
Tror så at det måske kan være grunden til at folk ikke køber noget, mennesker er vanedyr og der skal meget til at bryde folks mønster, ikke at jeres vare ikke er ok eller noget, men det handler om folks købe mønster. |
Så fandt jeg cititations værktøjet :) Ja det har du måske ret i. Måske tager det bare utrolig lang tid før at folk opdager siden? Går jeres forretning OK? |
Super flot side. Jeg prøvede lige at lave et køb for at se hvordan brugervenligheden er. Det er nemt at finde produkterne og lægge dem i kurven, men når man så vælger at gå ind i kurven så synes jeg det blev lidt uoverskueligt... Man skal scrole alt for langt ned før man kan købe noget og hvis man vælger at handle som gæst, så skal man alligevel logge ind for at betale. Jeg vil bare have en købsknap med det samme. Hvis jeg var jer ville jeg droppe pointsystemet og så bare få kunderne igennem med det samme. Der er for mange ting man skal tage stilling til når man skal gennemføre købet og det ville betyde at jeg ville forlade siden fordi jeg synes det bliver for besværligt. Prøv at kigge lidt på jeres konkurrenters hjemmesider og se hvordan deres købsproces er. Men ud over det er siden meget troværdig og ser rigtig flot ud, så med de rigtige adwords annoncer og en forbedret købsprocess, så er jeg helt sikker på at I nok skal få et bedre salg.
|
Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk
Så er det lige får at jeg vil prøve at droppe det point system, kontra at få folk hurtigere igennem processen ... Når jeg har smidt de ting i kurven jeg ønsker er der lidt for mange valg og muligheder, der vil jeg godt bare have en "Køb" knap og så ellers få mine ting bestilt, skidt med konto osv. For siden generelt syntes jeg som udgangspunkt ikke fejler noget, tror i mister mange når de hopper ind i kurven. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Tak for de rosende ord - Den har hvertfald ikke fået nogen til at falde bagover stolen endnu ;) Du har fuldstændig ret. Har lige været inde på siden og prøvet at se om jeg kunne lave nogle forbedringer - Om 15 min - 30 min skulle check ud gerne være optimeret. Du er meget velkommen til at se om du synes den er blevet bedre =)
Det ville jo bare være skønt hvis den kunne skabe nogle salg - Det har jo desværre været op ad bakke indtil videre :) Jeg forbedrer hvertfald købsprocess siden, også må i meget gerne give feedback - Husk at opdater med SHIFT + F5 når det er gjort. Smider lige en besked når jeg er færdig om lidt :-) |
Hvilken analyse har du lavet på siden? for at se hvor det går galt har du brug for at se hvad de besøgende gør på siden, og hvor de springer fra. I forhold til designet forstår jeg ikke helt græsset, og der er alt for mange elementer man skal forholde sig til, og de har ikke et tydeligt hiearki. Der er bla. to menuer der gør det samme og login er placeret to steder(facebook og almindelig) det er dårlig usability. Man får ikke en klar forståelse hvad det er for en shop man er kommet ind på, og præcis hvilke vare det drejer sig om. Teddy |
Jeg har prøvet at gøre det en smule bedre - Desværre kan jeg ikke vise betalingsmuligheder før man er logget ind (eller har trykket GEM som gæst) da den benytter noget lande validering. Det kommer hvertfald til at tage noget tid, før det problem er løst :) Må indrømme, jeg har lidt svært ved at fjerne meget mere under check ud processen. (Har fjernet login) Hvis jeg nu kan få vist betalingsmulighederne, ville det så være bedre? Eller skal der meget mere til? |
Hej Daniel En lang smøre på vej ;) Jeg ville gøre så du lige kunne lukke "start chat" med et kryds, så den ikke fylder så meget. evt. så ville jeg lave kategorierne en enkelt eller to skriftstørrelser større, så de var nemmere at læse. Måske ville jeg også fjerne de der rabatter, og så bare generelt gøre tingene lidt billigere. Er der overhovedet nogle billige varer på shoppen, eller er det meste sådan ca. 1000+? Det der med at i yder 2 års garanti er det en garanti eller er det bare reklamationsret? Det er nemlig to meget forskellige ting. Hvis det er garanti i mener, så skal det ikke gemme væk i bunden. Det samme gælder jeres 30 dages returret, og jeres prisgaranti, det skal være tydeligt. I jeres ordbog står der er OS=Android. Det er forkert. OS=operativ system - hvilket indebærer Windows, WP, IOS, MacOS, m.fl. Jeg havde måske også fjernet de gratis gaver, og så igen sat prisen ned. Ordbogen kunne man også godt have løbende links til, eller automatiske links til ordene, ligesom Amino gør hvis jeg nu skriver " avance " Elgiganten har efter min mening også en halvdårlig side, men prøv at lægge de to vinduer ved siden af hinanden, og se hvor rolig deres alligevel er at se på Hvis du ser på linket til din egen side, kan du også se at du har 2 gange del på Facebook. "kast et blik på" Jeg troede det var foreslåede produkter ind til jeg forsøgte at klikke på dem. Samtidig så tag en grundig gennemgang af dine kategorier, samt hvad der ligger hvor. F.x. Hvad har en støvsuger og livsstil med hinanden at gøre? Din slider på forsiden, der ville jeg også lave et eller to billeder mere, samt priser og links på. Det var lige mine 25 øre :) |