Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Test mit website, gode råd, adwords og udeblivende salg? Kan du hjælpe mig?

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 21:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, jeg er på med en anden computer end da jeg testede siden, det er første gang denne her er inde.

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 21:31

Hej Nicky John & Michael Bang. Tak for feedback - Jeg prøver at rette til, og fjerne jeres forslag også vender jeg tilbage i tråden i morgen =)

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 10:13

Nicky John:
Fjern "login med facebook"-knappen og "Velkommen | Log ind"-delen. Vent med at give folk mulighed for at oprette en konto til du har et vis antal kunder. Indtil videre skal folk kun have mulighed for at bestille.

Det er hermed gjort :)

Nicky John:
Få fjernet dine rabatter. Den almindelige dansker ved ikke hvordan man henviser med links, og gider hverken at logge ind med Facebook login, eller at anmelde produkterne, men de vil stadig have varene til de billigste priser. 

Rabatter th er nu fjernet - Dog er der stadig rabat ved f.eks facebook login osv. Naturligvis afspejler rabatter jo også priser - Og som du skriver vil folk bare have det til den billigste pris. Jeg undersøger idag hvad jeg evt. kan gøre for at sænke prisen, da der jo os er omkostninger forbundet med gratis fragt / rabat etc.

Nicky John:
Få fjernet pointsystemet indtil videre. Når du har fået en vis mængde kunder kan du overveje hvordan du får dem til at blive ved med at handle i din webshop, men indtil da er det overflødigt og kun forstyrrende.

Jeg er lidt i tvivl om jeg synes det er en god ide - Nu hvor alt det andet er væk, er point systemet vel ikke så forstyrrende? Det er vel med til at fastholde de få eksisterende kunder jeg allerede har.

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 10:24

Michael Bang:
På forsiden koster det billigste produkt kr. 1.229,- (og op til kr. 5.329,-). Når jeg går ind på en "gadget" butik, så forventer jeg slet ikke de priser. Det er muligt at I har de produkter, men jeg ville nok vælge nogle mere "jordnære" produkter på forsiden. Måske blandet med et enkelt eller to lidt dyrere produkter.

Desværre så bliver varene på forsiden vist "random". Jeg kunne evt. programmere, så priserne skal være under x antal. Men dette vil jeg dog lige vente med :)

Michael Bang:
Log-in knappen ville jeg fjerne fra forsiden. Hvorfor skulle jeg, som ny kunde, ønske som det aller første at logge ind, når jeg besøger jeres site? Og hvad får jeg ud af at logge mig ind? Det burde bare komme som en naturlig del af betalingsprocessen - dog med mulighed for at fravælge oprettelse af bruger.

Hørt! Dette er nu rettet =)

Michael Bang:
Den linje I har i bunden med "Gratis gave" "Gratis fragt" og alle jeres betalingsmuligheder - Få den op i toppen i en fart! Det er super fede ting alle sammen, så hvorfor gemme det væk helt nede i bunden af siden?

Du har fuldstændig ret - Hvad siger du til det nu? (Shift + F5)

Michael Bang:
Det samme ville jeg gøre med jeres telefonnummer. Slå stort op (større end I har nu), at I rent faktisk HAR et telefonnummer, og at man er velkommen til at ringe på det. Det oser af god service.

Ja, men pt. kan jeg ikke helt se hvor det skulle stå? Hvad med produkt siden - Er den OK eller SKAL tlf nummeret stå der?

Michael Bang:
Det er en smagssag, men jeg ville nok fjerne den der effekt der gør, at jeres billeder spejlvender, når man kører musen hen over. For hvad er pointen?

Tjah =) Det er vel en smagssag. Tænkte bare effekten ville pifte det lidt op :)

Michael Bang:

Når jeg trykker på f.eks. "Gadgets" i menuen, så ville jeg personligt hellere have en fuld liste over alle gadgets, i stedet for at få endnu en mulighed for at vælge. For hvad nu, hvis jeg bare vil se, hvad I har af gadgets? Hvorfor skal jeg tvinges til at se FÆRRE gadgets, end I har totalt? Så hellere lave en mulighed for at sortere mine valg efterfølgende.

"Hvad er en gadget?", "Hvad er der i gadgets kategorien?" og "Gadget ordbogen?" er totalt overflødige og spild af plads i min verden. Brug da pladsen til at præsentere jeres produkter i stedet. Når jeg trykker på "Gadgets" så vil jeg se gadgets - ikke læse om hvad det er. Tror de færreste der ender på jeres side, slet ikke ved hvad begrebet gadget dækker over.

Dette er også muligt, men har fravalgt det da jeg håbede google ville få gavn af teksterne (SEO) og nysgerrige besøgende. Hvordan med opstillingen af varene? Skulle jeg lave dem om til GRID [ ] eller synes du listevisning er OK? Da listevisning jo desværre fylder lidt mere.

Michael Bang:
Alt i alt en rigtig fed side, med masser af potentiale!

Tusind Tak - Det handler åbenbart bare om at kæmpe også skal det nok lykkes til sidst :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:05

Danielkj:

Poul Madsen:
Et andet problem er din placering og udformning af call-to-action.

Vil du prøve at komme med et eksempel og uddybe omkring min placering? Du er nemlig ikke den første der savner CTA.

Problemet er ikke, at der mangler CTA, men det er udformingen.

Mit indtryk er, at du/designeren har søgt at presse flest mulige oplysninger og data ind på mindst mulig plads. Det betyder, at komponenterne gøres små generelt.

Når man klikker på et produkt og kommer ind på produktets side, er der nede til højre en lille, bitte knap hvor der står "Tilføj til kurv". Så knappen er der, men den er lille og uanselig og opfordrer ikke til køb. Den skal placeres på en måde, så den SPRINGER I ØJNENE.

En/flere af de andre aminoer har allerede nævnt forsiden, hvor der er produktfotos, men der mangler en label "KØB" eller andet.

En af de andre foreslog dig at droppe spejlvending af produkter, når musen bevæges hen over fotoet. Er helt enig. Det er hamrende irriterende, fordi øjet fanger det, der bevæger sig, så man distraheres, hvis man er ved at flytte musen hen til noget andet.

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Jan 13
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 11:08

Danielkj:
Tak for kommentar!

Så lidt! Synes faktisk det ser ganske fornuftigt ud nu, tillykke med siden :-) 

CDKeypriser.dk - Find de bedste priser på dit næste computerspil. 

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 13:13

Poul Madsen:

Mit indtryk er, at du/designeren har søgt at presse flest mulige oplysninger og data ind på mindst mulig plads. Det betyder, at komponenterne gøres små generelt.

Når man klikker på et produkt og kommer ind på produktets side, er der nede til højre en lille, bitte knap hvor der står "Tilføj til kurv". Så knappen er der, men den er lille og uanselig og opfordrer ikke til køb. Den skal placeres på en måde, så den SPRINGER I ØJNENE.

Jeg har ikke ændret i "tilføj til kurv" knappen endnu - Har dog lavet TILFØJ KURV i uppercase. Synes ikke rigtig at det ser OK ud, hvis jeg forstørrer. Men vil prøve at teste den løbende.

Poul Madsen:
En/flere af de andre aminoer har allerede nævnt forsiden, hvor der er produktfotos, men der mangler en label "KØB" eller andet.

Har ændret knappet til "køb" istedet for vis - Man kommer dog stadig ind på selve produktet.

Poul Madsen:
En af de andre foreslog dig at droppe spejlvending af produkter, når musen bevæges hen over fotoet. Er helt enig. Det er hamrende irriterende, fordi øjet fanger det, der bevæger sig, så man distraheres, hvis man er ved at flytte musen hen til noget andet.

Dette er netop blevet fjernet også! Kan godt se jeres pointe.

Håber i vil prøve at gå ind på siden igen og fortælle hvad i siger til "Gratis Fragt" logoet i toppen og tlf nummeret inde på selve produktet. Nu er produkt siden kun 2 delt - Hvad synes i overordnet? I kan evt. klikke på videolinket, som er super godt til at se FØR og EFTER resultater.

Venligst, Daniel

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:17

Danielkj:

Jeg har ikke ændret i "tilføj til kurv" knappen endnu - Har dog lavet TILFØJ KURV i uppercase. Synes ikke rigtig at det ser OK ud, hvis jeg forstørrer. Men vil prøve at teste den løbende.

Du skal helst undgå store bogstaver (udover stort startbogstav selvfølgelig). Det er hele knappen, der skal gøres større sammen med font-størrelsen.

En CTA-knap skal skille sig ud fra omgivelserne. Det kan gøres med farve, størrelse, udformning, indhold osv.

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 18:03

Poul Madsen:

Du skal helst undgå store bogstaver (udover stort startbogstav selvfølgelig). Det er hele knappen, der skal gøres større sammen med font-størrelsen.

En CTA-knap skal skille sig ud fra omgivelserne. Det kan gøres med farve, størrelse, udformning, indhold osv.

Okay jeg vil lige prøve at kigge på den så snart der er tid til det og så updater jeg lige tråden :)

Tilmeldt 18. Jun 13
Skrevet kl. 20:38

Jeg vil egentlig også gerne sige...

TAK - Jeg er allerede mere end tilfreds med det som er sket på siden. Det kan jeg jo takke jer på amino for! Yes

Kom gerne med mere feedback, og forbedringer. Tråden er ikke helt aflivet endnu Smile

God aften til alle Aminoer

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)