Jeg synes det er blevet meget nemmere at købe en varer. Men hvad hvis man vil købe mere end 1 varer? Når man lægger en varer i kurv mangler jeg en knap hvor der står "shop videre" eller noget i den stil. Jeg synes det er rigtig godt at man bliver smidt direkte til indkøbskurven, men hvis man køber en varer og derefter går til forsiden for at se om der er mere man vil have, kan man ikke komme tilbage til kurven. Hvorfor er kurven fjernet på forsiden?
Der er lavet mange test på hvad der sælger bedst og det har vist sig at en grøn købsknap får flere kunder til at trykke på den. Derfor ville jeg passe på med alle de grønne bokse, da det egentlig er dem jeg lægger mærke til først når jeg kommer ind på siden, men bliver irriteret over der er så mange fordi det bliver for uoverskueligt at der er så mange bokse man skal forholde sig til. Husk at kunderne vil have det så nemt som muligt. Selvfølgelig skal der være alle de relevante informationer, men er der for mange informationer, så forvirre det bare. Og en sidste ting... Så ville jeg lave log ind i købsprocessen mindre. De fleste kunder gider ikke logge ind for at købe en vare, så det er ikke det der skal være fokus på, når man er ved at bestille sin vare :) Men helt klart en rigtig flot hjemmeside som I kan være stolte af! |
Test mit website, gode råd, adwords og udeblivende salg? Kan du hjælpe mig?
Salg af legetøj, børnebøger, børnetilbehør og meget mere på www.NordQ.dk