Som overskriften siger, Mac eller Windows 8. Med Mac mener jeg styre systemet :) |
Mac eller Win 8?
Mangler du grafisk assistance? Få lavet professionelt grafisk arbejde til din virksomhed her: http://vilogo.dk/
Her var konklusionen at appe stadigvæk var et skridt foran i brugervenligheden, en Microsoft havde rykket sig lidt i den gode og mere brugervenlige retning. Men der var stadigvæk besværlige og unødvendige valg brugeren skulle foretage sig ved brug af Windows. Så Mac vil jeg anbefale dig. |
Hej Victor, Der har været en masse af disse debatter før på Amino, så du kan bruge søgefunktionen og læse dig frem. Du kan også høre Martin Thorborg tale om det " target="_blank">her! Med venlig hilsen Simon Mark Nielsen |
Ja nu kom Linkcentralen mig i forkøbet, Ubuntu er et rigtigt godt alternativ..jeg kører Ubuntu på en ældre bærbar, og det kører supergodt. På mine 3 andre kører jeg dog Win 7 ultimate :) |
Jeg bryder mig personligt selv ikke om Mac. Om det er fordi at jeg at vandt til at bruge Windows, eller fordi at Windows har meget større/bredere kompatibilitet m.h.t. software og ekstra hardware skal jeg ikke kunne sige. |
Jeg kører Zorin Os (Linux) her på min Acer Aspire S3 - og det kører fantastisk. Det eneste jeg har måtte give afkald på er videoredigeringsprogrammet Edius, som desværre ikke kan køre her. Andre Windows-programmer såsom Office pakken kører som smurt! - Emil |
Jeg har skrevet et blogindlæg om netop dette: Mac imod Windows - vinderen er fundet. Bemærk: Du skal enten være Mac-bruger eller kunne tåle ironi, for at læse det |
Et meget nemt valg: Køb dig en Mac, du vil ikke fortryde det! Once you go Mac, You never go back! som man siger :) |