Hvis du poster hvad computeren skal bruges til, så er det måske nemmere for os at rådgive objektivt, ud fra hvad der passer bedst, i stedet for at der kommer for mange personlige holdninger ind over :) |
Folk er og bliver retards, når det kommer til valg af ting i deres liv - sorry to say.
mac vs windows
ios vs android
one.com vs meebox, vs unoeuro, vs surftown, vs cliche, vs danhost, vs mlhosting, vs gigahost, wannafind, danaweb, hosting4real - whatever der nu eksistere.
Ingen kan sige, mac er bedst, android er bedst, surftown er bedst..
Ja - det er måske bedst til en enkelt persons behov, men chancen for at den person har samme behov som en selv, uden man overhovedet har sagt hvad det skal bruges til, og hvad software man normalt bruger, så er det sku lidt svært at hjælpe.
Skriv dine behov - og nogle kan hjælpe ud fra det.
Jeg bruger mac, og linux generelt - ville jeg bruge windows? Nej, først og fremmest fordi jeg syntes, til den måde jeg arbejder på, er windows langsomt, og jeg kan ikke få de programmer jeg vil have. og generelt finder jeg den ikke brugervenlig - det er min mening, men jeg arbejder nok også på en sær måde.
Kan være at en der arbejder med samme ting som mig, anbefaler windows, fordi han arbejder anderledes whatever :p
Jeg HADER tråde som disse, og alle andre 'hvad er bedst' tråde - fordi folk gider sku aldrig fortælle hvad de skal bruge, og hvad deres behov er.. nej - simpelt 'hvad er bedst'.