Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mac eller Win 8?

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 103
Skrevet kl. 02:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du poster hvad computeren skal bruges til, så er det måske nemmere for os at rådgive objektivt, ud fra hvad der passer bedst, i stedet for at der kommer for mange personlige holdninger ind over :)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2178
Fra  PerfGrid Skrevet kl. 08:35
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Folk er og bliver retards, når det kommer til valg af ting i deres liv - sorry to say.

mac vs windows

ios vs android

one.com vs meebox, vs unoeuro, vs surftown, vs cliche, vs danhost, vs mlhosting, vs gigahost, wannafind, danaweb, hosting4real - whatever der nu eksistere.

Ingen kan sige, mac er bedst, android er bedst, surftown er bedst..

Ja - det er måske bedst til en enkelt persons behov, men chancen for at den person har samme behov som en selv, uden man overhovedet har sagt hvad det skal bruges til, og hvad software man normalt bruger, så er det sku lidt svært at hjælpe.

Skriv dine behov - og nogle kan hjælpe ud fra det.

Jeg bruger mac, og linux generelt - ville jeg bruge windows? Nej, først og fremmest fordi jeg syntes, til den måde jeg arbejder på, er windows langsomt, og jeg kan ikke få de programmer jeg vil have. og generelt finder jeg den ikke brugervenlig - det er min mening, men jeg arbejder nok også på en sær måde.

Kan være at en der arbejder med samme ting som mig, anbefaler windows, fordi han arbejder anderledes whatever :p

Jeg HADER tråde som disse, og alle andre 'hvad er bedst' tråde - fordi folk gider sku aldrig fortælle hvad de skal bruge, og hvad deres behov er.. nej - simpelt 'hvad er bedst'.

PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Indlæg ialt: 90
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:01

Jeg har aldrig haft en Mac i mine hænder. Jeg kan dog sige, at Win8 i den grad skuffer. Microsoft forstår det bare ikke! Med Win7 var Microsoft godt på vej til at forstå det og forventningerne til Win8 var derfor store. Men jeg må sige, at Win8 kaster Microsoft langt tilbage i "kampen".

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:11

J. Nordentoft:

Jeg har aldrig haft en Mac i mine hænder. Jeg kan dog sige, at Win8 i den grad skuffer. Microsoft forstår det bare ikke! Med Win7 var Microsoft godt på vej til at forstå det og forventningerne til Win8 var derfor store. Men jeg må sige, at Win8 kaster Microsoft langt tilbage i "kampen".

Har du prøvet Windows 8 med en lille tilføjelse - Startmenuen?
Jeg er en meget tilfreds bruger af Windows 8 Pro, som har fået genindført Startmenuen via tilføjelsesprogrammet Classic Start Menu.
Windows 8 Pro starter op på ganske få sekunder på både min Lenovo ThinkPad laptop og min stationære pc.
Ja fjernelse af Startmenuen var en stor fejl. Men den fejl kan som nævnt hurtigt udbedres.
Dbh. John

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:23

John Nielsen:

Har du prøvet Windows 8 med en lille tilføjelse - Startmenuen?
Jeg er en meget tilfreds bruger af Windows 8 Pro, som har fået genindført Startmenuen via tilføjelsesprogrammet Classic Start Menu.
Windows 8 Pro starter op på ganske få sekunder på både min Lenovo ThinkPad laptop og min stationære pc.
Ja fjernelse af Startmenuen var en stor fejl. Men den fejl kan som nævnt hurtigt udbedres.
Dbh. John

Hej John

Jeg har ganske vist læst, at de ville implementere Startmenuen igen. Det er dog kun en mindre del af min skuffelse af Win8. Designmæssigt synes jeg heller ikke det virker, farverne er simpelthen for tarvelige og kedelige at se på. Og hele setup'et med app's hvor man skal tilmelde sig og registrere sig for at få fuldt udbytte af computeren, bryder jeg mig heller ikke om. Men jeg vil da forsøge at hente startknappen, måske vil det gøre en forskel.

Tilmeldt 18. Mar 10
Indlæg ialt: 455
Fra  Cicoor Host & Saas ApS Skrevet kl. 10:26

Lucas - Hosting4Real:
Jeg HADER tråde som disse, og alle andre 'hvad er bedst' tråde - fordi folk gider sku aldrig fortælle hvad de skal bruge, og hvad deres behov er.. nej - simpelt 'hvad er bedst'.

Jeg er meget enig. Det ender tit med at nogle "frelste" Mac, Linux eller Windows bruger begynder at kalde hinanden grimme ting.

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4780
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 10:31

J. Nordentoft:
Hej John

Jeg har ganske vist læst, at de ville implementere Startmenuen igen. Det er dog kun en mindre del af min skuffelse af Win8. Designmæssigt synes jeg heller ikke det virker, farverne er simpelthen for tarvelige og kedelige at se på. Og hele setup'et med app's hvor man skal tilmelde sig og registrere sig for at få fuldt udbytte af computeren, bryder jeg mig heller ikke om. Men jeg vil da forsøge at hente startknappen, måske vil det gøre en forskel.

Design kan ændres ved valg af farver.
Jeg benytter aldrig Windows' egne standard skabeloner for layout.

Apps i Windows 8 benytter jeg stort set ikke.

Alle programmer er installeret som de plejer. Det gælder både Adobes og Microsofts programpakker.

Alle programmer, jeg normalt benyttede i Windows 7, er fuldt kompatible med Windows 8.

Jeg er rigtigt glad for hastigheden i Windows 8. Den kan selvfølgelig godt være positivt påvirket af mit valg af processor, ram mængde og harddisk type i mine computere. :)

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Find mig på LinkedIn

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:41

Cicoor Host & Saas ApS:

Lucas - Hosting4Real:

Jeg er meget enig. Det ender tit med at nogle "frelste" Mac, Linux eller Windows bruger begynder at kalde hinanden grimme ting.

I kunne jo også bare lade vær med at læse dem - og lade vær med at kommentere på dem?

Bare et venligt forslag.....

Fra København
Tilmeldt 24. Dec 15
Fra  Mindcology Skrevet kl. 10:45

John Nielsen:

Design kan ændres ved valg af farver.
Jeg benytter aldrig Windows' egne standard skabeloner for layout.

Apps i Windows 8 benytter jeg stort set ikke.

Alle programmer er installeret som de plejer. Det gælder både Adobes og Microsofts programpakker.

Alle programmer, jeg normalt benyttede i Windows 7, er fuldt kompatible med Windows 8.

Jeg er rigtigt glad for hastigheden i Windows 8. Den kan selvfølgelig godt være positivt påvirket af mit valg af processor, ram mængde og harddisk type i mine computere. :)

Jeg har måske naivt troet, at designet bare var sådan, fordi jeg ikke på noget tidspunkt er stødt på valgmulighederne for at ændre? Hastigheden er indrømmet fantastisk, men jeg forlanger og forventer intet mindre. Jeg tror jeg skal have kigget Win8 lidt efter i sømmende. Tak for inspirationen, John...Smile

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:56

Jeg synes du skal købe en Mac - jeg kunne aldrig drømme om at købe en selv, men det er primært fordi jeg er nærig og sekundært fordi jeg ikke synderligt imponeret over de features som Macs styresystem har - men hvis du alligevel har pengene, så er du trods alt en erfaring rigere til næste gang du er i tvivl.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 4 (32 indlæg)