Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Østeuropeiske Håndværker til virksomheder eller private tilbydes

Side 6 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 07:37 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Du er da heller ikke medlem nogen steder, men jeg formoder du har tiltræde overenskomst da du jo har ansatte ( konen og datteren )

Har du overhovedet et svendebrev ? jeg tvivler, med alt det du beskæftiget dig med tidligere.

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 09:05 | Låst

Larslanders du skal hvis have rette i dine oplysninger, da det er et hjemmeservice firma i silkeborg, ikke meget med maler og gøre

Tilmeldt 19. Jul 11
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 09:13 | Låst

Hva ??

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 09:19 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

larslander2:

Du er da heller ikke medlem nogen steder, men jeg formoder du har tiltræde overenskomst da du jo har ansatte ( konen og datteren )

Har du overhovedet et svendebrev ? jeg tvivler, med alt det du beskæftiget dig med tidligere.

Hej Lars

Det bliver lidt nemmere for os at følge med, hvis du enten citerer den, du henvender dig til - eller bare skriver hans/hendes navn. Jeg er i hvert fald lidt i tvivl om, om du svarer vonbale, Ib eller en helt anden?

Tilmeldt 19. Jul 11
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 09:20 | Låst

Ahhhhh ok, men det var så Ib.

Tilmeldt 13. Sep 09
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 10:11 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 3 person

Von Bale

Vi er jo blot nogen, der tvivler på, du har den beskrevne overenskomst og derfor finder det forkert, du påstår det.
Altså du opkræver 130 kr. i timen for dine østeuropæere og jf. ovenenskomsten betaler du østeuropæerene 115 kr. i timen - altså en ringe indtjening på 15 kr. og deraf en DG. på 11,5 %. Så mon ikke de beskrevne østeuropæere nærmere får 50 kr. i timen som er normalen for tilsvarende østeuropæere herhj. i DK.

Eller er du tilfreds med de 15 kr. fordi du holder dig den føromtalte latterlige høje timeløn på lige under 800 kr. for dit terapeutiske arbejde?

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:30 | Låst

dabr:

Von Bale

Vi er jo blot nogen, der tvivler på, du har den beskrevne overenskomst og derfor finder det forkert, du påstår det.
Altså du opkræver 130 kr. i timen for dine østeuropæere og jf. ovenenskomsten betaler du østeuropæerene 115 kr. i timen - altså en ringe indtjening på 15 kr. og deraf en DG. på 11,5 %. Så mon ikke de beskrevne østeuropæere nærmere får 50 kr. i timen som er normalen for tilsvarende østeuropæere herhj. i DK.

Eller er du tilfreds med de 15 kr. fordi du holder dig den føromtalte latterlige høje timeløn på lige under 800 kr. for dit terapeutiske arbejde?

I er håbløse, er også begyndt at tælle min omsætning

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:34 | Låst

Mads Møller:

Det er en god ting at have en erhvervsforsikring.. Men den dækker jo kun så længe dit firma er eksisterende. Med fx Byg Garanti sikrer forbrugeren for skjulte skader i op til 10 år - hvor mange har sit firma efter 10 år, hvis der i øvrigt er lavet sjusk? Om ikke andet er det en sikkerhed for kunden - og det forstår jeg godt.

Man kan også som håndværker komme til at lave noget, som ikke er helt i orden, selvom man er omhyggelig og en dygtig håndværker.. Når så skaden 10 år efter viser sig, og firmaet ikke eksisterer længere, vil kunden stadig få erstatning.. Det ville de ikke, hvis firmaet ikke var medlem af en garantiordning..

Mvh
Mads

Det er jo en absurd garanti ordning. Hvordan i al verden kan man give garanti i 10 år for maler arbejde restaurering osv?Men smart opfundet dog ikke til håndværkernes bedste.

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 12:36 | Låst

og i kaster jer rundt med de stjerner hehe en børnehave uden lige;)

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 12:42 | Låst

vonbale.dk:

Mads Møller:

Det er en god ting at have en erhvervsforsikring.. Men den dækker jo kun så længe dit firma er eksisterende. Med fx Byg Garanti sikrer forbrugeren for skjulte skader i op til 10 år - hvor mange har sit firma efter 10 år, hvis der i øvrigt er lavet sjusk? Om ikke andet er det en sikkerhed for kunden - og det forstår jeg godt.

Man kan også som håndværker komme til at lave noget, som ikke er helt i orden, selvom man er omhyggelig og en dygtig håndværker.. Når så skaden 10 år efter viser sig, og firmaet ikke eksisterer længere, vil kunden stadig få erstatning.. Det ville de ikke, hvis firmaet ikke var medlem af en garantiordning..

Mvh
Mads

Det er jo en absurd garanti ordning. Hvordan i al verden kan man give garanti i 10 år for maler arbejde restaurering osv?Men smart opfundet dog ikke til håndværkernes bedste.

Nu er ordningen jo sådan set også til for at beskytte kunden.

Side 6 ud af 11 (108 indlæg)