Nå ja tiltrædelsesoverenskomst er der så mange der har.
Tillykke, det har du vel ogsÅ?
Jeg har tjekket indlægs du skriver/debaterer og interessant nok 90% af dine indlægsender i mine opslag? Det er interessant, enten du er jaloux, besat af mig eller har du blot for meget tid???? Hvad er det der er så spændende ved mig? ;)
Hej med jer. Tråden er blevet anmeldt for lige groft nok sprogbrug. Der er slettet indlæg, som gik over stregen. Vær rar at holde en sober tone i debatten. På forhånd tak.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Find mig på LinkedIn
Det er en god ting at have en erhvervsforsikring.. Men den dækker jo kun så længe dit firma er eksisterende. Med fx Byg Garanti sikrer forbrugeren for skjulte skader i op til 10 år - hvor mange har sit firma efter 10 år, hvis der i øvrigt er lavet sjusk? Om ikke andet er det en sikkerhed for kunden - og det forstår jeg godt.
Man kan også som håndværker komme til at lave noget, som ikke er helt i orden, selvom man er omhyggelig og en dygtig håndværker.. Når så skaden 10 år efter viser sig, og firmaet ikke eksisterer længere, vil kunden stadig få erstatning.. Det ville de ikke, hvis firmaet ikke var medlem af en garantiordning..