Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Østeuropeiske Håndværker til virksomheder eller private tilbydes

Side 11 ud af 11 (108 indlæg)
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 93
Fra  Malerfirmaet Engholm V. Maria Padua Skrevet kl. 14:07 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Der er jo noget der hedder syn og skøn....

Fra Holbæk
Tilmeldt 7. Jun 11
Indlæg ialt: 1853
Fra  aupairs.se aupairs.se sverige Billig maler, murer med gode referencer 170 i timen Bolig-job-plan.dk Skrevet kl. 15:23 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Ib hvad er årsagen til at du er aktiv kun på mine indlægs ?Og kommenterer kun dem?

Folk meget snart begynder at tro at vi har et forhold til hinanden. eller du har et forhold til mig.......haha

aupairs.se aupairagency.dk findaupair-findaupair.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:27 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4779
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Ib og Lina, måske I bare skal erkende og blive enige om, at I aldrig bliver enige - og så lade det ligge ved det? :-)

Anyway, tråden her er ved at være kommet så langt af sporet, at den vist læner sig op ad en låsning.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 15:42 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

John Nielsen:
Ib og Lina, måske I bare skal erkende og blive enige om, at I aldrig bliver enige - og så lade det ligge ved det? :-)

Wink Man kan vel godt deltage i en tråd selv om man ikke er enig ????

Man ved hellere ikke på forhånd hvad tråden udvikler sig til Wink

Denne tråd begyndte med nogle arbejdsmarkedsforhold, som bl.a. er specielle for den "Danske Model"

John Wink Skal der ikke kunne kommenteres og korrigeres på dette ?

Hvor for en låsning ? Der bliver vel ikke brugt grove ord ? Og de værste har du/I jo i forvejen bortsorteret.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Hadsten
Tilmeldt 29. Jan 09
Indlæg ialt: 4779
Fra  Nielco IT OnlineSynlighed.dk Skrevet kl. 15:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

John Nielsen:
Ib og Lina, måske I bare skal erkende og blive enige om, at I aldrig bliver enige - og så lade det ligge ved det? :-)

Wink Man kan vel godt deltage i en tråd selv om man ikke er enig ????

Fordi Lina er Amino Plus medlem og har købt sig ret til at kunne tilbyde sine virksomheders ydelser i debatten under "Jeg har et godt tilbud til dig", uden at konkurrenter eller andre som måtte have set sig sure på Lina, skal afspore hendes tilbudstråde.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Hvor for en låsning ? Der bliver vel ikke brugt grove ord ? Og de værste har du/I jo i forvejen bortsorteret.

Man kan godt afspore et Plus-medlems salgstråd uden brug af grove ord.

I opfordres til at tage jeres gentagne indbyrdes kampe i personlig besked eller andre steder væk fra debatten.

På forhånd tak.

OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management.
Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23
Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold.
Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 13. Mar 12
Indlæg ialt: 400
Skrevet kl. 15:58 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

John Nielsen:

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

John Nielsen:
Ib og Lina, måske I bare skal erkende og blive enige om, at I aldrig bliver enige - og så lade det ligge ved det? :-)

Wink Man kan vel godt deltage i en tråd selv om man ikke er enig ????

Fordi Lina er Amino Plus medlem og har købt sig ret til at kunne tilbyde sine virksomheders ydelser i debatten under "Jeg har et godt tilbud til dig", uden at konkurrenter eller andre som måtte have set sig sure på Lina, skal afspore hendes tilbudstråde.

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:
Hvor for en låsning ? Der bliver vel ikke brugt grove ord ? Og de værste har du/I jo i forvejen bortsorteret.

Man kan godt afspore et Plus-medlems salgstråd uden brug af grove ord.

I opfordres til at tage jeres gentagne indbyrdes kampe i personlig besked eller andre steder væk fra debatten.

På forhånd tak.

Det er fint hun har købt retten til det, men man må ikke lyve i en reklame, og hun har ikke ville fortælle under hvilket navn hun var medlem af Dansk byggeri

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 16:05 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Provins:
Det er fint hun har købt retten til det, men man må ikke lyve i en reklame, og hun har ikke ville fortælle under hvilket navn hun var medlem af Dansk byggeri
Yes

Det er ikke sikkert markedsføringsloven gør sig gældende for plus medlemmer ? om ikke at være vildledende Wink

Side 11 ud af 11 (108 indlæg)