Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad må et grund seo kursus på mellem 3 til 5 timer koste?

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1.000 kroner er en fin pris på et 3-5 timers kursus. 

Morten Vadskær tog/tager 1195,- kroner for sit SEO kursus som vare en formiddag. Vi tager 1.795,- kroner for vores SEO kursus som vare en hel dag (7 timer).

Held og lykke med kurset Smile

Martin

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Indlæg ialt: 4217
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Prisen på diverse kurser må også afhænge af hvad den enkelte ser som sin nytteværdi af pågældende kursus sammenhold med kursusafgiften.

Udbytte efter et SEO kursus kan hurtigt være tjent ind for den enkelte.

Man får fortsat ikke malet meget lejlighed m.m. for 2.000 kr.

Nå nej jeg skal ikke alene se på meromsætning, men på ekstra dækningsbidrag/indtjeningsbidrag Wink

Men skal vi så sige en ekstra lejlighed m.m,. til 20.000 kr. ? i "meromsætning"

Hvad et godt SEO kursus hurtigt kan afstedkomme.

Min bedste investering har været indtil dato været i SEO. Nu har jeg hellere ikke prøvet så meget aktier og obligationer.

Endvidere kan SEO være meget målbar. Næsten som at male en rød væg Wink

Hilsen fra en forhåbentlig kommende SEO maler.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Jul 05
Indlæg ialt: 414
Fra  MedieMarketing Skrevet kl. 22:14

Ib Abildgaard, RÅD & MAL:

Men skal vi så sige en ekstra lejlighed m.m,. til 20.000 kr. ? i "meromsætning"

Hvad et godt SEO kursus hurtigt kan afstedkomme.

Du rammer rigtigt her, Ib! Det handler jo om, hvor meget man får retur for sin investering. Men jeg ved dog, at det kan være utrolig svært at se for mange, hvor meget et kursus i søgemaskineoptimering rent faktisk kan indbringe i meromsætning.

Derfor må prisen være noget der tilpasses markedet, forventningerne og folks pengepung Smile Der skal være SEO kurser i alle prisklasser, med hvert deres indhold, fokus og målgruppe.

Det samme gælder malere - her er der vist også stor forskel på pris, kvalitet og målgruppe, ikke Ib Stick out tongue

ONLINEAFDELINGEN.DK - Sammensæt din egen onlineafdeling.

Se mere på www.onlineafdelingen.dk

Fra København
Tilmeldt 30. Nov 07
Indlæg ialt: 250
Fra  Deducta Search Skrevet kl. 23:29

fjelde:

Hej Aminoer

Jeg vil høre jer, havd i tænker et grundkursus i seo må koste? 

Jeg har lokalerne og den seo konsulent som skal undervise, men mangler lidt feedback hvad du som iværksætter vil give for sådan et kursus?

Da jeg selv er af den opfattelse, at vi som iværksættere ikke har alt for mange penge til dette, havde jeg en ide om, at dette skulle ligge mellem 500 til 1000 kr. for et arrangement på ca. 3 til 5 timer. 

Hvad siger i, kom med noget feedback, samt om det er aktuelt i dag, hvor der er mange udbyder af samme? 

Hilsen 

Brian Fjelde

Det er fedt, at du allerede har en dygtig SEO konsulent til at holde oplægget. Tror prisen afgøres meget af målgruppen. Iværksættere er nok ikke villige til at betale så meget som virksomheder med marketingansvarlig. Ligeledes afgør niveauet af oplægsholderen også meget. Jeg er personligt med til at arrangere SEO kurser som SEO konsulent i Deducta, hvilket vi gør i samarbejde med Aros Kurser. Her er prisen en helt anden (4.700) og målgruppen er også markant anderledes. Niveauet er ikke specielt højt og der er intet krav til at kursisterne skal kunne SEO på forhånd. 

Head of SEO & Owned Media i Group M | Blogger om SEO, e-handel, online marketing, content marketing og sociale medier.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 07:27

Ja selvfølgelig afhænger prisen af målgruppen.

Det har det altid gjort indenfor tradionel markedsføring, og ikke bare indenfor SEO.

Men vil man ikke "ofte" de omtalte priser, f.eks. 1.000 kr. fort et 3 timers kursus.

Er det efter min bedste overbevisning ikke prisen men andre barrierer der gør sig gældende.

Mange ting kan være årsager, som f.eks.: ikke behovsafklaret - kan ikke se nytteværdien - produktdiffus - m.m.

Ib Abildgaard

Råd & Mal

Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 20:27

Nu er det engang sådan, at et godt SEO-kursus kan tjenes ind igen relativt hurtigt. For ikke at sige meget hurtigt, hvis iværksætteren/deltageren befinder sig i en forretningsniche uden så meget konkurrence (endnu). Ja, måske endda ejer en webshop.
:)

Så tænk i kvalitet, så deltagerne får noget god viden med hjem i kombination med praktisk kunnen. Hellere forlange en lidt højere pris og så have færre deltagere ad gangen, som så får god undervisning til gengæld. Kurset herunder er bare ét eksempel.

Nye kurser i SEO og søgeordsannoncer

Skal ikke bestemme, hvordan andre kører det - jeg synes, der er en stor tendens til prisfokus på Amino. Hvilket ofte er lidt uheldigt. Folk i Danmark vil gerne betale dyrt for et nyt køkken eller en fancy bil, men prutter løs, når det drejer sig om viden eller serviceydelser.

Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:11

Har lige tilmeldt dette kursus i SEO Yes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1959
Fra  Vipindi Skrevet kl. 22:17
Fra 4261
Tilmeldt 14. Feb 09
Fra  RÅD & MAL Skrevet kl. 22:35

Brian Reinhold Jensen:
Faktisk har vi lavet en hel serie af kurser, så du selv kan sammensætte din uddannelse indenfor Online Marketing.
Yes

Godt med noget privat initiativ.Wink

Så det ikke kun er offentlig støttet kurser der kører af stablen.

Tilmeldt 2. Apr 13
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 22:45

...

Side 3 ud af 4 (31 indlæg)