Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt sted at hoste CMS-systemer

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 09:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Kim Tetzlaff - KTJ-Media.dk:
Køre serverne med aktive webhoteller, brugere mm?

Hej Kim

Jada, hvis du checker i vores Information link på vores forside kan du checke alle vore servere for hvilke .dk domæner der kører på hver server. Vi kører mod_php. Som du kan se er der ikke specielt mange kunder der benytter PHP 5.5.

Mvh WebHosting A/S

Fra Dyssegård
Tilmeldt 13. Sep 07
Indlæg ialt: 631
Fra  onlineeffekt.dk Skrevet kl. 22:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:

Jacobdeluxe:

Mine IT skills er ikke på sit højeste, så jeg kunne ikke lige finde ud af at installere Php-scriptet. Derfor søgte jeg på Google og fandt følgende: 

http://www.onlineeffekt.dk/test-af-webhotel-one-vs-unoeuro

Det tyder på at UnoEuro måske ikke er så godt. 

UnoEuro's hastigheder i den test er uden cache - one.com bruger server-side caching, hvilket vil sige vores servere er lige så hurtige som one.com (og nogle gange hurtigere), på trods af vi ikke tvinger kunderne til at cache. Derudover syntes jeg loadtiderne i nævnte test umiddelbart er fine? Som sagt gør et cache plugin en verden til forskel, så du kan sagtens komme meget længere ned.

Giv os et forsøg, jeg tvivler stærkt på du bliver skuffet :)

Som det fremgår af ovenstående blogindlæg, så har jeg skiftet et par af mine sites fra One.com til UnoEuro.com.

Min egen efterfølgende oplevelse af svartider stemmer meget godt overens med resultatet af min tidligere test - ikke nogen mærkbar forskel.

Der er dog et punkt, hvor UnoEuro slår One.com suværent, nemlig på stabiliteten.

Hos One.com er der flere gange dagligt problemer med at tilgå mail-serveren. Kun kortvarigt, men nok til at min Outlook klient giver mig en fejlmeddelelse.

Jeg får ingen af den slags fejlmeddelelser på de mailbokse, som ligger hos UnoEuro.

Derudover kan jeg også se, at mine "Tid brugt på at downloade en side (i millisekunder)" grafer fra Google Webmaster Tools ikke længere har nogle voldsomt høje toppe. Det havde de altid hos One.com (hvilket var/er et tegn på at serveren hænger).

Jeg har bestemt ikke fortrudt mine flytninger - og forundres over, hvor meget man kan få for under 100 kroner om året...

Mvh Troels.

Fra Nørresundby
Tilmeldt 29. Jun 10
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 16:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Bruger unoeuro og har aldrig haft nogle problemer!
:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:
Lader ikke til at Wordpress bliver helt 5.5 kompatibel foreløbigt, lidt ærgerligt nu det tilsyneladende er noget hurtigere end f.eks 5.3.

Hvilket problemer har du haft med PHP 5.5 og Wordpress? Har udmidbart ikke oplevet nogle problemer?

Men nu er PHP 5.5 os kun lige blevet udgivet for 2 uger siden eller noget i den dur.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 09:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Jacob Hansen:

Hvilket problemer har du haft med PHP 5.5 og Wordpress? Har udmidbart ikke oplevet nogle problemer?

Har jeg faktisk ingen erfaring med rigtigt, har dog haft nogle plugins der ikke virkede med php 5.3 og derfor var nødt til at bruge php 5.2 istedet, man må formode at det således ej heller virker med 5.5

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg drifter også et par WordPress blogs på PHP 5.5 og det kører uden problemer.

Så mange forskelle er der jo heller ikke - det er primært de nye features PHP 5.5 er kommet med der gør det lækkert at køre og udvikle i.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
det er primært de nye features PHP 5.5 er kommet med der gør det lækkert at køre og udvikle i.

Hej

Vi satte for sjov en testserver i luften med samme hardware specifikationer som den PHP 5.5 server vi linkede til tidligere

http://php53serv1-dev.webhosting.dk/bench.php?numtimes=3

PHP 5.5 kommer ned på ca 1.35 sek,

PHP 5.3 på ca. 1.65 sek

Så den store hastighedsforskel er der umiddelbart ikke.

Mvh WebHosting A/S

Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Er konklusionen at UnoEuro er godt og Webhosing er godt?

(Bare til mig, som ikke helt forstår forskellene på PHP 5.3 og 5.5)

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 22:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender kun UnoEuro og de er ikke noget for mig.

Jeg ville pege på Webhosting A/S fordi jeg er udvikler - de giver mig mulighed for at arbejde med og på et PHP 5.5 miljø (læs: de følger med når der er nyt).

Men du bliver ikke mindre i tvivl, før du bare får prøvet noget af. Hvis du fortryder kan CMS'et og indholdet jo nemt flyttes.

Skulle du få blod på tanden på et VPS setup, så send mig en PM - så får du din hosting præcis som du vil have det.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Ballerup
Tilmeldt 23. Jul 12
Indlæg ialt: 228
Fra  WebHosting A/S Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Jeg ville pege på Webhosting A/S fordi jeg er udvikler - de giver mig mulighed for at arbejde med og på et PHP 5.5 miljø (læs: de følger med når der er nyt).

Hej Dan

Så du skrev i et andet debatindlæg omkring MySQL versioner. Kan med glæde fortælle dig at vi idag har lanceret MySQl 5.7, så hvis du har lyst til at lege lidt, har du nu muligheden :-) Du finder den nye version i MySQL ikonet i vores kontrolpanel. MySQL 5.7 er dog stadig i "prerelease" status, hvilket vi også gør opmærksom på.

Mvh WebHosting A/S

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)