det script op og på jeres hurtigste server og så sende os linket her på Amino, har vi et tal at gå ud fra :-)
Nu vil det være de færreste som rent faktisk vil benytte sig af PHP 5.5 da der som altid lige skal justeres i systemer mm, før de vil funke 100% på nye PHP udgaver. Ud over det ville det være lækker at vide om det der er en selvstændig server uden webhoteller eller om det er en server der rent faktisk bliver brugt med nogenlunde det antal webhoteller i køre i gennemsnit på hver server.
resultatet af den benchmark hvis MySQL kører dårligt, andre dele af webserveren ikke er sat korrekt op - eller hvis ens server går ned hele tiden :) Der er rigtig mange faktorer der gør et webhotel er godt.
Jamen det er jo rigtigt, det er jo ligeledes rigtigt at hvis du kan lave en CPU test der siger spar 2 så har du ihvertfald den sag iorden ikk?
Det script er rå måling af PHP calculation performance. Jeg mener det er load tiden af reelle hjemmesider man bør kigge på. Kunden er jo i princippet ligeglad med resultatet af den benchmark hvis MySQL kører dårligt, andre dele af webserveren ikke er sat korrekt op - eller hvis ens server går ned hele tiden :) Der er rigtig mange faktorer der gør et webhotel er godt.
Som jeg lidt var inde på før så må det bedste udgangspunkt være at PHP afvikling sker så hurtigt som muligt. Nu ved jeg så også at deres mySQL servere er ret hurtige også, så det vil ikke blive en flaskehals.
Der hvor jeg ikke synes om den testsammenligning er at det er en test på en PHP 5.5 server, hvilket ikke er en fair test, da det typisk kræver at webhotelkøber lige skal opdatere forskellige ting før deres løsning virker på nyere udgaver af PHP. Det ville være mere fair med en PHP 5.3 test.