Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Et godt sted at hoste CMS-systemer

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Tilmeldt 2. Jun 08
Indlæg ialt: 920
Fra  www.usb.dk Skrevet kl. 11:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren.Pedersen:

Jacobdeluxe:
Er der nogen, der kan foreslå nogle gode CMS-venlige hosting-firmaer?

Bestemt, du kan starte med at teste mysql og php performance hvor du er nu og så køre nogle tests andre steder hvor du har adgang. Webhosting.dk har nogle tests de offentligtgører, sandsynligvis fordi de er ret sikre på at deres servere er tiptop hvilket generelt er det indtryk man har af firmaets ydelser/maskiner.

http://php55serv1.webhosting.dk/bench.php?numtimes=3

er en test af deres php 5.5 miljø

http://php53serv9.webhosting.dk/bench.php?numtimes=3

af 5.3, du bestemmer selv i deres system. mysql performance er pivvigtigt, kigger du på deres Informationer link kan du se mysql cpu testen de kører flere gange dagligt.

unoeuro er nu ellers ikke så dårligt igen, det er lidt billigere men performance er slet ikke den samme, det er korrekt og pladsen er for lille på deres billigste produkt.

Sikke en langsom hastighed?

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 11:58

Arlo:
ikke en langsom hastighed?

Best time                                 : 1.51 sec.
Worst time                                : 1.53 sec.

(php 5.5) ikke set under 3.5 sek andre steder så hvad bygger du det på?

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 12:34

Arlo:
Sikke en langsom hastighed?

det er et testprogram du kan køre på dit eget webhotel, det skal tage nogle sekunder at køre, sikkert det der lige forvirrer dig :-)

Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:01

Jeg har egentlig ikke helt besluttet mig for budget. Men hvis man betaler cirka 10 kroner om måneden de to steder, så kan man godt femdoble det uden at det er noget problem...

Tilmeldt 3. Mar 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 00:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 01:21

Personligt overvejer jeg selv at skifte til webhosting, bruger i dag meebox, og alle mine sites kører langsomt hos dem.

Har kun kigget lidt på webhosting.dk men af de sider jeg har kigget på hostet hos dem, så ser performance ud til at være noget af det vedre man ser for tiden.

Meebox var også hurtige for år siden, men er det ikke mere, deres servere er blevet for langsomme.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:46

Michael R. Gertz:
Meebox var også hurtige for år siden, men er det ikke mere, deres servere er blevet for langsomme.
Ja for ikke at sige ustabile. Det undre mig at en hostingvirksomhed overhovedet vil tillade det, uanset hvilken pris man nu tager for det. Jeg oplever tit at servere er nede i kortere eller længere tid, ved sites som faktisk ikke nogen brugere har. kun mig og en anden som sidder og opretter indhold. Så her må jeg antage at det er hele serveren der bliver lagt ned, på grund af et andet website på serveren. og det burde de faktisk gøre noget ved, uanset hvor billigt det end måtte være.

Har ikke prøvet webhostings servere helt endnu, har købt men ikke afprøvet det endnu, men efter sigende fra webhosting skulle de have utrolig hurtige servere, hvilket i sig selv er en god grobund for webservere der er hurtige og stabile.

MVh Kim

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 08:53

Jacobdeluxe:

Mine IT skills er ikke på sit højeste, så jeg kunne ikke lige finde ud af at installere Php-scriptet. Derfor søgte jeg på Google og fandt følgende: 

http://www.onlineeffekt.dk/test-af-webhotel-one-vs-unoeuro

Det tyder på at UnoEuro måske ikke er så godt. 

UnoEuro's hastigheder i den test er uden cache - one.com bruger server-side caching, hvilket vil sige vores servere er lige så hurtige som one.com (og nogle gange hurtigere), på trods af vi ikke tvinger kunderne til at cache. Derudover syntes jeg loadtiderne i nævnte test umiddelbart er fine? Som sagt gør et cache plugin en verden til forskel, så du kan sagtens komme meget længere ned.

Giv os et forsøg, jeg tvivler stærkt på du bliver skuffet :)

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 09:03
Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 09:19

Søren.Pedersen:

Er jo bare at smide

http://php55serv1.webhosting.dk/bench.php?numtimes=3

det script op og på jeres hurtigste server og så sende os linket her på Amino, har vi et tal at gå ud fra :-)

Det script er rå måling af PHP calculation performance. Jeg mener det er load tiden af reelle hjemmesider man bør kigge på. Kunden er jo i princippet ligeglad med resultatet af den benchmark hvis MySQL kører dårligt, andre dele af webserveren ikke er sat korrekt op - eller hvis ens server går ned hele tiden :) Der er rigtig mange faktorer der gør et webhotel er godt.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)