Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af netshop

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)
Fra Århus c
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Malniko Skrevet kl. 11:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil helt sikkert også anbefale shopify, det er så nemt og en god måde at komme i gang på. De har ligeledes gjort det nemt at opsætte betalingsløsningerne for dig. Du retter selv din shop og det er nemt at udskifte og opdaterer dine produkter. Priserne ligger fra $15-$179 om måneden.

Fra Århus c
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 15
Fra  Malniko Skrevet kl. 11:02

Derudover kommer nets aftale og betalingsløsning, du skal regne med ca 500,- pr. måned samlet.

Fra København
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Fra  mercandi.cph Skrevet kl. 11:10

Thomas:

Shopify fungerer med eget design eller køb af færdige designs. Her kan man så opbygge sin side, man skal dog være opmærksom på, at ved den billige løsning skal Shopify have 2% af din omsætning.

Hvis du vil slippe for at give dem en procentdel, så skal du betale ca. kr. 1.000,- pr. md. Og det er kun ved den dyre løsning man f.eks. kan oprette rabatkoder. Det er også kun ved den dyre løsning man har ubegrænset antal produkter.

Det er delvist korrekt. 

Det er rigtigt, at hvis man helt vil slippe for at betale en procentdel af omsætningen, skal man betale $179 pr. måned. Den billigste løsning koster $29, men for $59 pr. måned kommer du ned på 1 pct. og du får også mulighed for rabatkoder og op til 2.500 produkter. 

Du er selvfølgelig meget mere låst med Shopify i forhold til design, opsætning osv., da det hele skal passe ind i det tema, du vælger, men til gengæld er det simpelt og nemt at komme i gang med. Jeg mener, at du kan få en måneds gratis prøveperiode, hvor du kan teste det.

Om det kan betale sig i længden rent prismæssigt er altid svært at svare på og i bund og grund er det nok et spørgsmål om 1) hvor meget du er villig til at investere 2) om det er vigtigt for dig, at du kan lave noget unikt og har total kontrol 3) hvor meget tid og hvor mange penge du vil bruge på løbende vedligeholdelse, opdateringer osv.

Jeg har ikke prøvet andre løsninger og har på ingen måde stor erfaring med webshops, så der er sikkert mange gode grunde til at vælge en anden løsning - for os fungerer det bare optimalt.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:17

samina90:
Thomas : Ka du forklarer lidt mere om den pakke løsning som i laver. Hvis vi siger jeg bruger jer hva får jeg for de penge? som sagt vi aner ikke så meget om netshops så du må gerne "skære det ud i pap" :)

Jeg finder lige det store stykke pap frem, så du ved hvad der følger med:)

Komplet design af webshop
Dansk brugerflade
Opsætning af moms og fragt
Opsætning af betalingssystem
Opsætning af 5 produktkategorier
Opsætning af 5 produkter
Opsætning af skabeloner til tekstsider (virksomhedsprofil m.v.)

Det du skal sørge for selv er, at indsætte dine tekster (virksomhedsprofil mv.) og oprette øvrige produkter. Så sammenlignet med en Shopify-løsninger, så kan man vel sige, at her skal du ikke rode med design. Det klarer vi.

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:17

Det jeg skal bruge er nogen der kan lave den hjemmeside sådan så at jeg bare kan gå ind på den sætte billeder op, skrive tekster ændre farver og designet på den når jeg har lyst uden at det skal være svært og inviklet. Og evt noget support hvis siden feks går ned eller jeg kommer til at ødelægge den ve og slette noget så jeg har nogen jeg kan kontakte som kan hjælpe mig. 

det med shopify er det kun hos dem man skal betale 2% af ens omsætning eller skal man betale det ved alle?  

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:24

Hos os betaler du skam ikke noget pr. måned - og det er kun på de "billige" shopify-løsninger der skal betale procentgebyr. Men hvis du skal undgå det, så skal du også ligge ca kr. 1000,- pr. måned og selv rode med at designe shoppen.

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 13:39

okaii men hvordan kan det så være man ik skal betale noget til jer pr måned, det er det jeg ikke forstår hvorn i ka gøre det så billigt for har også snakket med en fra liveweb.dk og de vil ha 30.000 kr..... 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 13:46

Det er første gang jeg hører potentielle kunder "klage" over vi er for billige :D Spøg til side, vi har ikke 20 mennesker der skal  lønnes, som i øvrigt "kun" arbejder 37 timer om ugen. Vi er en mindre virksomhed og der arbejdes 70-80 timer om ugen.

Hvis du skulle være i tvivl om vores kvalitet, så tag evt. et kig på:

www.tæppebutikken.dk - som åbnes af en anden Amino snart.
www.bluemist.dk - butik med ecigaretter og mulighed for opsparing af point.

Der er rigtig mange der er væsentlig dyrere, der er måske også nogen der er billigere. Personligt har jeg arbejdet med marketing i over 25 år. Bl.a. som marketingchef i en Skandinavisk IT-virksomhed, været medejer af et reklamebureau der voksede voldsomt og ikke mindst været medejer af en dansk virksomhed, der producerede designprodukter og solgte dem til mere end 30 lande. Så der er ballast nok mht sparring omkring marketing.

Burde vi så stadig være så billige?
Nej! Absolut ikke, men vi har ikke 50 kunder på referencelisten med Magento-løsninger. Vi er i gang med at opbygge en referenceliste. Når den er klar, så er prisen nok også anderledes :)

Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 63
Fra  Tjek-Internetpriser.dk Skrevet kl. 14:04

Hej Samina,

Jeg anbefaler at du lige kaster et blik på prestashop cms, nu hvor du er ved at undersøge markedet :) Det er et super nemt, åbent system, som også er gratis at downloade og benytte. Også betaler du ikke 2% af din omsætning til dem... :)

Tobias

Tilmeldt 22. Jan 13
Indlæg ialt: 33
Fra  Billigmagento Skrevet kl. 14:11

Vil helt klart andbefale Magento, som er det nemmeste CMS system som nybegynder.

Vi vil meget gerne lave en lækker webshop til jer.

Skriv endelig detaljer til os på: jeppe@billigmagento.dk, så laver jeg et skarpt tilbud.

Vi har pt. tilbud på vores iværksætterpakke, det kunne helt klart være en god læsning for jer :)

Se mere her: http://billigmagento.dk/priser/

Pt koster iværksætterpakken kun 4995.-

Mvh Jeppe/Billigmagento.dk

Side 2 ud af 2 (20 indlæg)