Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til opstart af netshop

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Tilmeldt 1. Jul 13
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 14:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Heej allesammen :)

Er grøn i faget omkring det med netshop så derfor skriver jeg her

Mig og min kæreste er ved og starte en netshop op hvor vi primært vil sælge restpartier og vi har skaffet varer osv nu mangler vi "bare" en hjemmeside..

jeg havde regnet med at jeg selv sku lave den men fandt ud af at det er langt svære end jeg havde forventet.  

Da det er primært restvarer vi vil sælge billigt kan vi heller ik ofrer feks 50000 på en hjemmeside men det skal stadig ikke være en skrabemodel  

- det skal være en netshop der gerne må se proffesionel ud hvor folk skal kunne handle nemt og sikkert

- hvor jeg selv kan smide varer ind da det det kommer til og svinge meget hvad vi har på lager

- der skal være sådan at man kan betale med de danske kort og evt paypal

- annoncerings muligheder såsom google adwords

- rabat koder

- nyhedsbreve

- evt support ( feks hvis siden skulle gå ned eller andre problemer ) 

det er hva jeg lige kan komme i tanke om nu. 

Er der nogen der kan give mig et tilbud på det eller kan henvise mig til nogen som kan hjælpe?

På forhånd tak :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:02

Vi tilbyder løsninger indenfor webshops, som er baseret på at skabe resultater for vores kunder. Lige nu har vi et attraktivt tilbud, hvor vi giver 50% rabat på vores komplette løsning i Magento. Du kan evt. tage et kig på tråden her....

http://www.amino.dk/forums/t/201298.aspx

Tilmeldt 1. Jul 13
Skrevet kl. 15:16

Hmm hvordan kan i gøre det til så få penge i forhold til så mange andre ? 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:29

Godt spørgsmål - eller man kan vende det om og sige, det er vel egentlig bare til din fordel. Den korte forklaring er, at vi stadig er i gang med at opbygge en referenceliste, yderligere så arbejdes der typisk 14-16 timer i døgnet. Så i forhold til en ugentlig arbejdstid på 37 timer, så arbejdes der her mere end dobbelt så meget.

Sådan er det vel bare at være iværksætter :) Her tælles ikke timer på de enkelte opgaver...

Fra Odense
Tilmeldt 1. Jan 12
Indlæg ialt: 393
Fra  Babytoys.dk Skrevet kl. 15:36

Hej.

Vælg en dandomain webshop. Det er enkelt og de har god support. Det er et godt sted at starte!

www.dandomain.dk

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:43

DanDomain er fint til mange ting, man skal da så bare lige være opmærksom på de månedlige omkostninger og et "lukket" system. En DanDomain-shop koster typisk mindst kr. 500,- pr. md. Yderligere skal man være opmærksom på, at tilpasning af designet i løsningen kræver viden om kode ;) Ellers er det helt fint Big Smile

Fra København
Tilmeldt 28. Feb 11
Indlæg ialt: 8
Fra  mercandi.cph Skrevet kl. 15:54

Hej Samina90,

Jeg vil klart anbefale Shopify - det er billigt at komme i gang med, ser professionelt ud og er super nemt at bruge, især hvis du har begrænset erfaring. Så vidt jeg lige umiddelbart kan se, kan det alt det, som du har brug for.

Du får selvfølgelig ikke en unik webshop, da der er tale om standard design (du kan dog købe dig til flere andre designs) og afhængig af antal kunder, omsætning osv. kan det også ende med at blive dyrere i længden end at investere en større sum penge up front. Men hvis du vil i gang hurtigt og billigt med minimal risiko, er det klart vejen frem.

Nu har jeg set en del webshops i tidens løb og min personlige mening er også, at du ofte får et langt mere troværdigt (om end ikke unikt) design end ved at vælge gør-det-selv løsningen eller tage chancen med et billigt tilbud. Med Shopify ved du i hvert fald, hvad du får og det fungerer super godt.

Som eksempel kan du se vores side her: http://shop.mercandicph.dk

Nethandel er ikke vores primære forretningsområde og vi har primært brug for en hurtig, nem og billig løsning, som ser troværdig ud og kræver et minimum af vedligeholdelse.

/Claes

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 16:18
Tilmeldt 1. Jul 13
Skrevet kl. 10:48

Mads & Claes: Den hjemmeside i hver især har er det en i selv har lavet eller fået dem til at lave det for jer? og hvis jeg må spørge hva har det kostet jer og hva er den måndelig ydelse i skal gi for at siden kører som den gør?

Thomas : Ka du forklarer lidt mere om den pakke løsning som i laver. Hvis vi siger jeg bruger jer hva får jeg for de penge? som sagt vi aner ikke så meget om netshops så du må gerne "skære det ud i pap" :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 10:55

Shopify fungerer med eget design eller køb af færdige designs. Her kan man så opbygge sin side, man skal dog være opmærksom på, at ved den billige løsning skal Shopify have 2% af din omsætning.

Hvis du vil slippe for at give dem en procentdel, så skal du betale ca. kr. 1.000,- pr. md. Og det er kun ved den dyre løsning man f.eks. kan oprette rabatkoder. Det er også kun ved den dyre løsning man har ubegrænset antal produkter.

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)