Heej allesammen :) Er grøn i faget omkring det med netshop så derfor skriver jeg her Mig og min kæreste er ved og starte en netshop op hvor vi primært vil sælge restpartier og vi har skaffet varer osv nu mangler vi "bare" en hjemmeside.. jeg havde regnet med at jeg selv sku lave den men fandt ud af at det er langt svære end jeg havde forventet. Da det er primært restvarer vi vil sælge billigt kan vi heller ik ofrer feks 50000 på en hjemmeside men det skal stadig ikke være en skrabemodel - det skal være en netshop der gerne må se proffesionel ud hvor folk skal kunne handle nemt og sikkert - hvor jeg selv kan smide varer ind da det det kommer til og svinge meget hvad vi har på lager - der skal være sådan at man kan betale med de danske kort og evt paypal - annoncerings muligheder såsom google adwords - rabat koder - nyhedsbreve - evt support ( feks hvis siden skulle gå ned eller andre problemer ) det er hva jeg lige kan komme i tanke om nu. Er der nogen der kan give mig et tilbud på det eller kan henvise mig til nogen som kan hjælpe? På forhånd tak :) |
Vi tilbyder løsninger indenfor webshops, som er baseret på at skabe resultater for vores kunder. Lige nu har vi et attraktivt tilbud, hvor vi giver 50% rabat på vores komplette løsning i Magento. Du kan evt. tage et kig på tråden her....