Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Webshop, der prøver at skille sig ud?

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 15:22
Hvor mange stjerner giver du? :

www.adamp.dk

Jeg sælger kun 1 produkt + et tillægsprodukt. (Der kommer mere hen ad vejen, men små skridt, små skridt)

Jeg har valgt at lægge vægt på at henvende mig til kvinder.... og på enkeltheden af købet. (Appellerende til kvinders spontan købende kvinder, som vi jo er) :)

Ikke dermed sagt at jeg sælger "katten i sækken". - Jeg VED jo selv personligt, at mit produkt faktisk virker!

Alt salg foregår derfor direkte fra forsiden, hvor selve indkøbskurven også ligger.

Jeg ønsker virkelig tilfredse kunder, og derfor "får man også hvad man betaler for". Sælger derfor billigt.

Mir startkit er måske et af de billigste i DK lige nu... Det er fordi at en web shop var/er min drøm. Jeg behøver derfor ikke tjene det store på den.... Det vigtige for mig er øvelsen... Hvordan ER det i virkeligheden at kører en WS - Hvilke procedurer mm.

- Jeg har fået meget kritik af min personlige stil. - Mange folk mener, at siden er ALT for personlig.... Jeg mener ikke at det KAN blive for personligt. Så jeg lægger ikke skjul på, at det er "mig"... Rikke... Der står bag shoppen. Jeg bliver jo nød til at følge min egen stil og mit eget hjerte.

Med tiden (læs: snart) kommer der videoguides lavet af mig selv. Der kommer også en blog, der både skal virke rent SEO mæssigt... Men bestemt også så mine kunder ved hvem JEG er... Jeg synes selv at det er vigtigt at vide, hvem jeg handler med. - I bloggen vil jeg helt ærligt fortælle om, hvordan det er at starte og køre en Shop mm.

Desværre opgav jeg Wordpress/magento/pretsa... Jeg har været nød til at lave hjemmesiden i WIX. De tillader (så vidt jeg ved) kun betaling med Paypal. Det er i hvert fald DERES feature. Sig endelig til hvis du kender en slags Plugin, der gør DIBS muligt?

- Nå, men jeg er klar til kritik. HIT ME! :D

Fra Viborg
Tilmeldt 10. Aug 12
Indlæg ialt: 663
Fra  Dyrhøj Marketing Skrevet kl. 16:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Rikke,

Tillykke med din nye webshop. Mit førstehåndsindtryk er rimelig godt. Dog er jeg ikke vild med baggrunden. Efter min mening forstyrrer baggrunden rigtig meget og stjæler blikfang. Hvis det var mig, ville jeg have valgt en ensfarvet baggrund i f.eks. sort. Derudover lagde jeg mærke til, at du benytter PayPal på shoppen. Jeg vil personligt anbefale dig at gøre det muligt at betale Dankort, Mastercard, Visa osv., da der er mange danskere, der ikke er trygge ved PayPal.

Derudover bør du få en prof. mailadresse som kontakt@adamp.dk fremfor din nuværede som er rikkemylund@hotmail.com. Jeg ville personligt ikke være tryg ved at handle med et firma, der benytter hotmail. 

Venlig Hilsen

Martin Dyrhøj

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 16:10
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Rikke

Jeg vil ikke kommentere på siden generelt, men dine handelsbetingelser, er absolut ikke nogen, jeg ville handle på - der er en del, der er på den forkerte side af købeloven.

Du kan IKKE fraskrive dig ansvaret for det produkt du sælger - det går altså ikke, at henvise til producenten (i hvert fald ikke, når du handler B2C). Du kan heller ikke fraskrive dig ansvar for mangler (heller ikke selv om årsagen er uden for din kontrol).

Jeg er også ret sikker på, at det ikke holder, at et køb hos dig, kun er bindende for kunden og ikke for dig.

Og hvad mener du i øvrigt med 99% garanti for rygestop? Enten er der garanti eller også er der ikke - hvis jeg nu ikke kan holde op med at ryge, vil du så hævde, at jeg er en af den ene procent?

Så jeg synes du skal se på din side igen, især når det gælder betingelser og beskrivelser af produkterne.

MVH

Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2492
Skrevet kl. 16:13
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hvis det er dig, og kun dig, der står bag, hvorfor står der så "vi" ?

Twitter-link går til Wix.com !!!

"Risikoen for hændelig undergang eller forringelse:" ??? Google translate eller ?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 16:16

Hej Rikke

Synes det er ser godt ud faktisk - kan godt lide baggrundsbilledet. Det kan godt forvirre lidt og jeg ville nok gøre toppens baggrund lige så hvid som indholdets baggrund, men ellers synes jeg det er fint :)

Jeg ved ikke helt hvad den der sort bjælke i midten med teksten "Forside shop" skal bruges til? Der kunne du med fordel i stedet placere kundeudtalelser som du ihf har én af i bunden.

Ellers ser det som sagt fint ud, og det er jo et overskueligt vareudvalg :-) Måske en chat ville give lidt ekstra, specielt nu når du vil meget personlig.

Tilmeldt 23. Aug 05
Indlæg ialt: 1403
Fra  Ronni Skrevet kl. 16:19
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Rikke
Du får lige lidt feedback fra mig her.

Jeg synes ikke dit slogan / logo passer sammen med dine produkter. Rygestop? Og salg af e cigaretter.

Webshoppen er for rodet. Den skal være mere enkelt.

Inden du laver videoguides synes jeg du skal sammensætte det samme med grafisk layout så det bliver integreret i din website.

Hvis du vil køre en personlig stil er det fint til frttidsprojekt men tror at hvis du skal ramme bredt og lave en forretning ud af det så er du nød til at gøre det hele mere commercielt og fremstå som professionel virksomhed.

De bedste hilsner
Ronni
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 01:38

Hej Martin :) 

Tak for dit svar.

Måske har du ret mht baggrunden. Men hvis jeg fjerner den... Så ligner jeg jo stortset bare de 1000 andre Ecig shops der er :D 

Som jeg også har skrevet i indlægget, så ja desværre kan jeg kun benytte Paypal :( Du må meget gerne sige til, hvis du kender en anden løsning på Wix+betalingskort. ;)

- Og selvfølgelig har du ret mht mailadressen. - Jeg er stadig i "testfasen" hvor en masse ting, blandt andet dét, skal falde i hak.

Venlig Hilsen Rikke

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 01:41

Hej Kirsten.

Jeg må bryde sammen og tilstå, at jeg INGENTING har forstand på hvordan den slags skal se ud.

Jeg fandt en skabelon på nettet, og efter gennemlæsning synes jeg at den lignede de fleste andre handelsbetingelser jeg har læst ved andre lejligheder. 

Dont kill me.... Dette er allerførste gang for mig, og jeg ved jo ikke hvad jeg skal lede efter. Så TAK for at pointere det for mig! Det giver mig et godt udgangspunkt - Skal jeg få en advokat til at se på det, eller?

Mvh Rikke

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 01:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 10 person

Kære Fru Hartmann.

Jeg er ked af at måtte sige det, men nu har jeg efterhånden haft "glæden" af din kritik i samtlige tråde jeg har oprettet. 

Og hver eneste gang, så efterlader du mig i "dårligt humør", pga. dine altid sure opstød og stærke udråbstegn.

Jeg kán tage fejl, men har ikke gjort det indtil videre. - Jeg bryder mig simpelthen bare ikke om din kommanderende, arrogante og spydige måde at "snakke" på.

Så med al respekt for dig og din person, og med forbehold for at vores kemi nok bare ikke passer sammen, så beder jeg dig inderligt, om du ikke vil være sød at overse mine indlæg i fremtiden?

Jeg bliver muligvis upopulær nu, men jeg er altså nød til at sige fra.

Mvh.

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 01:52

Hej Martin :)

Tusind tak :D - Du har ret, jeg gør lige den øverste del helt hvid :)

Jeg er meget i tvivl, om mine kunder kan "finde ud af" at det er en shop direkte på forsiden. Folk er jo vandt til at skulle ind i en form for katalog, før de handler. Den meningsløse sorte stribe, er der for at gøre kunder helt klart, at der ER en shop :)

Kan man opsætte en chat i Wix?

Kh Rikke

Side 1 ud af 10 (91 indlæg)