Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Webshop, der prøver at skille sig ud?

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 296
Fra  boxs.dk Skrevet kl. 20:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og når der bliver sagt John.. Menes der selvfølgelig Poul ;-)

Tag på Photoshop kursus i Vejle

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 32
Fra  Ventora Skrevet kl. 20:57

Fine ændringer du fik lavet, efter alle de andres svar. Dog kommer jeg til at savne nogle ting, efter du ændrede designet. 

Jeg savner fx. en menu, hvor jeg kan navigere i mellem "Kontakt Mig" og "Forsiden", ikke fordi dette ikke er muligt nu, men synes det er en smule besværligt. Derudover ser det noget rodet ud med at din side titel på kontakt-formen er "KONTAKT RIKKE", det virker lidt for stort til mig, jeg så gerne at du benyttede en mindre brug af CAPS LOCK i den titel. 

Derudover kan du med fordel lade din Copyright i din footer være på dansk, der er ingen grund til at have den på engelsk. 

"I din kurv" og "Til kassen" øverst på siden er fint, men synes det tager lidt for meget blikfang. Men ellers rigtigt fint! 

Når det så kommer til dit valg af WYSIWYG-editor, så synes jeg da det er lidt ærgerligt at du er gået væk fra kompetente løsninger som Wordpress, Magento og PrestaShop. Jeg synes personligt selv at disse CMS-systemer ville have givet et bedre resultat, og vil da meget gerne vil hvad der medførte dit skifte til WIX (specielt når det nok er en del dyrere end de andre løsninger, og der findes så meget godt materiale på Wordpress på nettet). 

Hvis du kunne overveje at skifte tilbage til Wordpress, så vil jeg med glæde hjælpe dig på vej. 

Mvh.
Sigurd K.
Dansk Webproduktion 

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 21:12

Henrik Værum:

@john: fantastisk at gøre sig den ulejlighed, at aflevere et video feedback. Respekt for overskud :-)

*Psssst* Han hedder Poul ;)

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 22:04

Hej Rikke..

Jeg starter selv en damp side op på et tidspunkt, og jeg har været e ryger i et år uden tilbagefald og nyder det i fulde drag. Men det er ikke nok med kun et starter kit og c4 cleromizer. Du er nød til at sælge rygevædske også som et abselut minimum. Jeg er synes din side er pæn med farverne, men for at sige det ærligt, så har jeg handlet mange steder ( Mest pinkmule, som også kun havde paypal i starten, som jeg faktisk var ligeglad med fordi de havde gode priser og varer. Det mest vigtigste for mig når jeg skal ind på en rygerside, er at udvalget er rimeligt, og at jeg ikke skal købe rygerglas det ene sted og vædske et andet. Prisen på dit starter kit er billigt, men jeg ville hoppe videre og giver gerne lidt mere et andet sted, hvor de har vædsken også, ellers er det 2 gange fragt..Men pøj pøj og du siger også at det kun er starten.

Henrik

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 22:21

Heeej Henrik :)

Tak for din respons.

Jeg ved det godt. - Men det er desværre hvad jeg kan få fat i, hos min leverandør :/ Først når jeg har skrabet nogle salgspenge sammen, kan jeg begynde at indkøbe til større lager og så videre.

Og jeg er desværre også godt klar over, at det skræmmer 75 % af kunderne væk. Så må jeg bare kredse om de 25 % der er tilfreds :)

- Sagen er nemlig den, at jeg i mange år har drømt om at have min egen webshop. (Jeg har også haft utallige ideer igennem tiden, hvilket har kunne opleves her på Amino til tider he he)

Jeg har bare aldrig fundet et produkt jeg kunne stå inde for. - Jeg ønsker kun tilfredse kunder ! og først nu, da jeg har fundet de her dampere, som faktisk virker, så har jeg slået til. Men der er meget hård konkurrence derude. Man kan i hvert fald ikke sige, at jeg har opfundet den dybe tallerken ;)

Så jeg ved jo også godt, at det her ikke er dét, der kommer til at gøre mig multimillionær :P

Jeg bruger derfor dette "hjertebarn" til at øve mig og ekserimentere. Begå alle begynderfejlene, og lære af erfaring.

Den viden det bringer, er meget mere værd end penge, så jeg ser det som en god fremtidsinvestering. Og så er de 25 % nok ;)

Tilmeldt 24. Apr 12
Indlæg ialt: 55
Fra  Sønderborgferiebolig.dk Skrevet kl. 22:59

Lyder som en god ide, med at få erfaring og bare nyde det sjove idet og bare tjene lidt :) fair nok og ville nok også gøre det samme med få produkter. Men det med rygestop garanti, villle jeg nok sløjfe. De fleste mennesker kender eller har allerede hørt om den. Jeg kender også mange der er tilbage på cigaretterne.. Jeg havde selv ego i 14 dage, men det var ikke nok og personligt var det en provari det der skulle til for at jeg var tilfreds med halskradsen.. Men de starter kit er gode, og en super pris, tror endda du kunne roligt tage 99 kr for den :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:11

Hjælp-til-Selvhjælp:

Lyder som en god ide, med at få erfaring og bare nyde det sjove idet og bare tjene lidt :) fair nok og ville nok også gøre det samme med få produkter. Men det med rygestop garanti, villle jeg nok sløjfe. De fleste mennesker kender eller har allerede hørt om den. Jeg kender også mange der er tilbage på cigaretterne.. Jeg havde selv ego i 14 dage, men det var ikke nok og personligt var det en provari det der skulle til for at jeg var tilfreds med halskradsen.. Men de starter kit er gode, og en super pris, tror endda du kunne roligt tage 99 kr for den :)

Hej :)

- Tag et kig igen, det lyder som om du har set gårsdagens version? - Jeg har lavet en hel del om i dag, og der er ikke længere rygestop garanti :) Det er også bare mig, der selv er stor fan, der projekterer min egen rygestop succes over på alle andre. Det skal jeg lade være med he he

89 kroner - Adamp.dk - VI VIL VÆRE BILLIGST! ;) :P

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:30

Hej Sigurd.

Bedre nu? :)

- Mht. menuen så kommer den når ex. bloggen og flere produkter kommer.

Lige nu er der kun plads til 2 menupunkter, og det synes jeg både er grimt og irrelevant - Men det skal nok komme :)

Hvorfor fravalgte jeg WP/Presta mm.?

Jeg brugte meget lang tid på at prøve at finde ud af det. - Efter 2 dage, havde jeg stadig ikke fundet ud af hvor jeg skulle ændre designet.

Jeg prøvede både med Presta og Magento. - Jeg vidste ikke engang hvor jeg slettede filerne igen. :/Jeg er nok bare ikke teknisk nok.

Så jeg overgav mig til den overskuelige løsning... desværre.

Men kig ind og se om du kan lide forbedringerne du har opfordret/inspireret mig til at lave :)

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 23:32

Thomas:
Jeg synes mest af alt det minder om en amerikansk MLM-side. Det med det personlige har jeg lidt svært ved at se?

Thomas: Hvad er MLM?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:57
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hold da op, hvor du har lyttet til kritikken, Rikke! Imponerende.

Jeg synes, du har gjort det utroligt flot i betragtning af, hvordan siden så ud før. Jeg kan utrolig godt lide din flotte lilla "blæk-klat" midt i det hele. Den er super.

Der skal nok komme flere rettelser, men giv siden lidt tid nu og lad den finde sine ben, inden du kommer med de næste rettelser.

Det kommer til at blive RIGTIG godt, eftersom du går så meget op i det og er villig til at lytte!

Pøj-pøj med projektet, sursøde RemouladeRikke!

Side 5 ud af 10 (91 indlæg)