Og når der bliver sagt John.. Menes der selvfølgelig Poul ;-) |
Fine ændringer du fik lavet, efter alle de andres svar. Dog kommer jeg til at savne nogle ting, efter du ændrede designet.
Jeg savner fx. en menu, hvor jeg kan navigere i mellem "Kontakt Mig" og "Forsiden", ikke fordi dette ikke er muligt nu, men synes det er en smule besværligt. Derudover ser det noget rodet ud med at din side titel på kontakt-formen er "KONTAKT RIKKE", det virker lidt for stort til mig, jeg så gerne at du benyttede en mindre brug af CAPS LOCK i den titel.
Derudover kan du med fordel lade din Copyright i din footer være på dansk, der er ingen grund til at have den på engelsk.
"I din kurv" og "Til kassen" øverst på siden er fint, men synes det tager lidt for meget blikfang. Men ellers rigtigt fint!
Når det så kommer til dit valg af WYSIWYG-editor, så synes jeg da det er lidt ærgerligt at du er gået væk fra kompetente løsninger som Wordpress, Magento og PrestaShop. Jeg synes personligt selv at disse CMS-systemer ville have givet et bedre resultat, og vil da meget gerne vil hvad der medførte dit skifte til WIX (specielt når det nok er en del dyrere end de andre løsninger, og der findes så meget godt materiale på Wordpress på nettet).
Hvis du kunne overveje at skifte tilbage til Wordpress, så vil jeg med glæde hjælpe dig på vej.
Mvh.
Sigurd K.
Dansk Webproduktion