Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I om Webshop, der prøver at skille sig ud?

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 01:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Ronni :D

Jeg vil meget gerne ha feedback, så tak :)

Jo jo "rygestop". Altså for det første, så ryger man ikke røg med en Ecig. Man damper damp. 

For det andet, så er de ment (Det er i hvert fald MIT budskab) til at trappe ned, da man i væske kan gå fra 24 til 18 til 16 til 12 ........ til 0 Mg Nikotin :)

- Men du synes det skal væk? Har du andre gode bud?

Ronni Larsen:
Inden du laver videoguides synes jeg du skal sammensætte det samme med grafisk layout så det bliver integreret i din website.

Hvad mener du mon her?

Jeg ønsker på ingen måde at ramme "bredt"... Altså... Jeg vil godt ramme, men jeg vil godt ramme MIN niché. Kvinder... - Jeg ønsker ikke at fremstå som noget jeg ikke er. :) Og jeg er bestemt ikke professionel. - Jeg synes ikke at det gør noget, at folk ved hvem jeg er. De må også gerne se de fejl jeg laver osv. 

Måske får jeg ikke held med butikken... Men så slår jeg da i det mindste et slag for ærligheden ;) - Jeg ville ønske at folk kunne stole mere på hinanden :/

- God weekend. :)

Fra Mørkøv
Tilmeldt 26. Jan 10
Indlæg ialt: 363
Skrevet kl. 07:05

Ideen med at lave kun en enkelt side til at sælge et enkelt produkt er ganske god. MEN, jeg savner virkelig en "køb" knap. Jeg brugte det første lange stykke tid til at finde ud af, hvor jeg skulle trykke for at købe henne. Få lavet en Call-to-Action knap.

Desuden er jeg ikke vild med skrifttypen på top-menuen samt under "seneste udvikling" - men igen, jeg er ikke kvinde, så jeg er heller ikke målgruppen :)

Derudover, så få lavet så Danmark automatisk er valgt under fragt. Det giver INGEN mening at man skal træffe et valg, når der kun er en enkelt valgmulighed.

Og så skal jeg klikke "Til rygestop" når jeg tjekker ud? Hvad blev der af "Til betaling"? Jeg skal jo nødvendigvis ikke til rygestop, hvis jeg ikke har i sinde at stoppe, men blot trappe ned.

Det er fint at skille sig ud fra andre webshops... Bare husk, at mange succesfulde webshops ligner hinanden - fordi det setup virker! Call-to-action knapper, "catalog" tilstand og termer som "checkout, til kassen, til betaling" osv. er folk som handler på nettet allerede bekendt med. Der er ikke den store grund til at ændre på disse termer, med mindre man virkelig mener, man har fundet de vises sten :)

Og så ville jeg nok få nogen til at læse betingelserne igennem. Kontakt en jurist. Det kan godt være du skal betale for en times arbejde, men til gengæld sparer det dig for voldsomme problemer senere hen.

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 08:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvor er det du skiller dig ud fra de andre?

Fra Odense
Tilmeldt 19. Feb 08
Indlæg ialt: 636
Skrevet kl. 08:39

Jens:

Ideen med at lave kun en enkelt side til at sælge et enkelt produkt er ganske god. MEN, jeg savner virkelig en "køb" knap. Jeg brugte det første lange stykke tid til at finde ud af, hvor jeg skulle trykke for at købe henne. Få lavet en Call-to-Action knap.

Desuden er jeg ikke vild med skrifttypen på top-menuen samt under "seneste udvikling" - men igen, jeg er ikke kvinde, så jeg er heller ikke målgruppen :)

Derudover, så få lavet så Danmark automatisk er valgt under fragt. Det giver INGEN mening at man skal træffe et valg, når der kun er en enkelt valgmulighed.

Og så skal jeg klikke "Til rygestop" når jeg tjekker ud? Hvad blev der af "Til betaling"? Jeg skal jo nødvendigvis ikke til rygestop, hvis jeg ikke har i sinde at stoppe, men blot trappe ned.

Det er fint at skille sig ud fra andre webshops... Bare husk, at mange succesfulde webshops ligner hinanden - fordi det setup virker! Call-to-action knapper, "catalog" tilstand og termer som "checkout, til kassen, til betaling" osv. er folk som handler på nettet allerede bekendt med. Der er ikke den store grund til at ændre på disse termer, med mindre man virkelig mener, man har fundet de vises sten :)

Og så ville jeg nok få nogen til at læse betingelserne igennem. Kontakt en jurist. Det kan godt være du skal betale for en times arbejde, men til gengæld sparer det dig for voldsomme problemer senere hen.

Må nok gå lidt i jens' fodspor selvom jeg var lidt glad for at se en anderledes webshop til at starte med. Hvis du vil sælge, så overvej om det er værd at være speciel for at være speciel. Altså overvej om du har en grund til at være speciel - giver det mening rent salgsmæssigt :)

Der findes utallige resourcer på nettet - også på dansk - som kan hjælpe dig med at optimere din shop, du får lige lidt links:

http://www.benjamin-gundgaard.dk/

http://online-tekstforfatter.dk/ (Gratis e-bog om at skrive tekst på nettet)

Og så er der nogle podcasts som i den grad er værd at høre, bl.a. PotterCut og det her fra Thomas Rosenstand med Benjamin Gundgaard http://www.concept-i.dk/blog/konverteringsoptimering-med-benjamin-gungaard.html (der er en opfølger til denne, men har ikke kunnet finde den)

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:23
Gennemsnit 2,5 stjerner givet af 2 person

Hej Rikke,

Først og fremmest, så synes jeg det er superfedt, at du bruger dig selv og gør din shop personlig på den måde Yes

Men jeg synes virkelig at du skal droppe Wix inden du kommer for godt igang der. Hvis du har været igennem Prestashop og Magento, så kan jeg godt forstå, at en Wix kan synes nemmere, og disse to shopsystemer er way overkill, ift. dit behov. Men du er samtidig låst til mange funktioner med Wix, og kan risikere at skulle tilkøbe moduler eller betale for øget trafik, hvis du en dag får succes (hvad jo gerne skulle ske!).

Giv Wordpress endnu en chance. En WP-installation med et plugin (fx Woocommerce) til e-handel, vil være det helt ideelle til dit behov. Der findes et hav af lækre designs som kan tilpasses din stil, så du stadig kan skille dig ud fra mængden.

Og vigtigst af alt: Du kan få så meget gratis hjælp til Wordpress både her, og mange andre steder. Det kommer nok til at knibe mere med Wix. Personligt har jeg det sådan, at hvis folk har problemer med deres Dandomain, Wix, eller andre lign. shopsystemer, så har jeg ikke lyst til at hjælpe, fordi de jo i mange tilfælde betaler indirekte for support dér også. Og jeg vil ikke agere gratis support for et system som vrider penge ud af deres kunder hver måned.

Vælger du Wordpress, eller andet open source, så har folk en ganske anden tilgang til det at hjælpe hinanden på kryds og tværs, så det er altså også værd at have med i regnestykket :)

Og så lige tilbage til din shop:

Udnyt at du kun har et enkelt produkt, til at gøre det meget mere tydeligt, og nemt, at købe dette produkt. Produktet skal være i fokus på forsiden, og der skal være en tydelig call to action-knap (Købsknap).

Fra Herlev
Tilmeldt 25. Jun 12
Indlæg ialt: 478
Fra  Rikke MY og dimseriet Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 3,7 stjerner givet af 3 person

Hej Jens - Man kan som designer meget hurtigt komme til at stirre sig blind, og blive alt for indforstået med mange ting på sin side, i forhold til sine kunder. 

Så jeg skal uden tvivl have fundet på noget call to action, det har du ret i. Tak for at pointere det. :)

- Det med Danmark og fragt, er ikke noget jeg selv bestemmer. Jeg synes også at det er åndssvagt! Men det er Wix editor der synes at det åbenbart skal være sådan.

"Til rygestop" er bare mig der prøver at være lidt sjov... Ha ha sjove mig :/ .........

- Jeg tror ikke på at jeg får en fod på markedet, hvis jeg ligner de andre men tilbyder mindre. Men det er ikke ens betydende med, at den side jeg har nu er som den skal være. Slet ikke.... Det er derfor jeg gerne vil have kritikken :) Men de andre sider, dem tror jeg ikke den kommer til at ligne eller minde om. - Jeg tror skam ikke at jeg har fundet de vise sten... Og hvis jeg havde, så havde jeg ikke selvtillid nok til at indse det he he

Betingelserne skal jeg nok få ordnet! :) Har hørt at de sucks....

Rigtig god lørdag :)

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 14:18

Hej Rikke

Jeg synes som udgangspunkt det ser godt ud. Designet virker dog ikke helt her i Firefox på Macbook. Der er et billede, der laver en vandret scroll. Se billedet:

Derudover så har du lidt arbejde foran dig SEO-mæssigt. Prøv f.eks. at se, hvordan din hjemmeside er indekseret i Google:

https://www.google.com/search?q=site%3Aadamp.dk&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:da:official&client=firefox-a#q=site:adamp.dk&safe=off&client=firefox-a&hs=DYk&rls=org.mozilla:da:official&ei=8eTGUdmQI-Th4QT0rIHIAw&start=0&sa=N&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.48293060,d.bGE&fp=c7854d64773c9f10&biw=1280&bih=687

Du kan med fordel starte med at få skrevet nogle gode sidetitler (Hvor der lige nu bare står adamp) og nogle SEO meta descriptions. Derudover er din URL'er ikke for kønne.

Hedder det i øvrigt ikke "nogen undskyldninger" i stedet for "nogle undskyldninger" i overskriften?

Du skal også sørge for at betingelserne skal accepteres. Jeg tror ikke, det er nok at du blot laver et link til dem. Betingelserne skal som du selv siger, have en ordentlig opdatering, da de ikke følger købelovens regler.

Men overordnet synes jeg det ser fint ud, hvis du får de nævnte ting rettet :)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Rikke.

Jeg synes, det er en flot hjemmeside; det er en god start. Der er nogle ting, jeg vil anbefale dig. Jeg har allerede læst de andres kommentarer, og jeg kan godt følge dem, så jeg har prøvet at undgå at sige det samme på videoen. Klik på linket herunder og se/hør videoen:

Vurdering af ">adamp.dk

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 15:57
Gennemsnit 1,7 stjerner givet af 6 person
Selv hvis jeg var misbruger som dine kunder ville jeg ikke handle der! Som kunde ville jeg ikke få andet end problemer ved at handle med dig.

Fede malerier en blog om malerier

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 16:01

Som udvikler har jeg ikke meget forstand eller interesse for designet. For mig ligner det ikke en webshop som sådan. Den er lidt for personlig og taler ikke til mig som et sted jeg bør købe noget.

Jeg er så til gengæld lidt farvet af dit indledningsvise ønske om at du vil "skille dig ud" - jeg tænkte det var på produkterne, så jeg blev lidt skuffet.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 2 ud af 10 (91 indlæg)