Hej Ronni :D Jeg vil meget gerne ha feedback, så tak :) Jo jo "rygestop". Altså for det første, så ryger man ikke røg med en Ecig. Man damper damp. For det andet, så er de ment (Det er i hvert fald MIT budskab) til at trappe ned, da man i væske kan gå fra 24 til 18 til 16 til 12 ........ til 0 Mg Nikotin :) - Men du synes det skal væk? Har du andre gode bud?
Hvad mener du mon her? Jeg ønsker på ingen måde at ramme "bredt"... Altså... Jeg vil godt ramme, men jeg vil godt ramme MIN niché. Kvinder... - Jeg ønsker ikke at fremstå som noget jeg ikke er. :) Og jeg er bestemt ikke professionel. - Jeg synes ikke at det gør noget, at folk ved hvem jeg er. De må også gerne se de fejl jeg laver osv. Måske får jeg ikke held med butikken... Men så slår jeg da i det mindste et slag for ærligheden ;) - Jeg ville ønske at folk kunne stole mere på hinanden :/ - God weekend. :) |
Ideen med at lave kun en enkelt side til at sælge et enkelt produkt er ganske god. MEN, jeg savner virkelig en "køb" knap. Jeg brugte det første lange stykke tid til at finde ud af, hvor jeg skulle trykke for at købe henne. Få lavet en Call-to-Action knap.
Desuden er jeg ikke vild med skrifttypen på top-menuen samt under "seneste udvikling" - men igen, jeg er ikke kvinde, så jeg er heller ikke målgruppen :)
Derudover, så få lavet så Danmark automatisk er valgt under fragt. Det giver INGEN mening at man skal træffe et valg, når der kun er en enkelt valgmulighed.
Og så skal jeg klikke "Til rygestop" når jeg tjekker ud? Hvad blev der af "Til betaling"? Jeg skal jo nødvendigvis ikke til rygestop, hvis jeg ikke har i sinde at stoppe, men blot trappe ned.
Det er fint at skille sig ud fra andre webshops... Bare husk, at mange succesfulde webshops ligner hinanden - fordi det setup virker! Call-to-action knapper, "catalog" tilstand og termer som "checkout, til kassen, til betaling" osv. er folk som handler på nettet allerede bekendt med. Der er ikke den store grund til at ændre på disse termer, med mindre man virkelig mener, man har fundet de vises sten :)
Og så ville jeg nok få nogen til at læse betingelserne igennem. Kontakt en jurist. Det kan godt være du skal betale for en times arbejde, men til gengæld sparer det dig for voldsomme problemer senere hen.