@Michael Moore Jeg tror dit problem er at du forventer topprofessionel service, men vil ikke betale for det. Den næste pakke koster sølle 49 kr. ekstra om måneden, så havde du dobbelt så meget plads. Men så hellere flytte igen til noget mere discount (?). Jeg citerer fra Trustpilot: "...i farten læste jeg denne mail som at det var torsdag, så vi skyndte os gennem hele onsdag at få flyttet det hele over, og sendte torsdag formiddag ca kl 12 en mail om at vi ønskede at opsige og nu var klar til det." Så du opsiger dit webhotel "straks" og fortæller i øvrigt i mailen at I har flyttet alt? Og nu er du så sur over det er slettet, fordi du selv ikke har fået det hele flyttet med over?. Alt dette fordi du selv ikke havde tjekket hvor meget plads du fik med da du flyttede i første omgang, og efterfølgende synes 49 kr. ekstra om måneden var for høj en pris. Samtidig går du så meget op i at få dine penge tilbage, selvom du har overskredet deadline, at du gør alt hvad du kan for at opsige det hurtigst muligt, inden du har tjekket at alt er kopieret over. Kig indad og lær af dine fejl, alt dette kunne sagtens være undgået hvis du selv havde været en smule mere professionel. |
Hr. Hedam:Stop nu, Michael.
Du HAR tabt denne sag og du har intet at gøre. Ligesom de andre, mener jeg også du er en klovn.
Michel Moore:Nu er jeg ikke teknisk anlagt, så jeg har også vendt sagen med en anden hostingvirksomhed, og de oplyser de synes det lyder meget mærkeligt at backuppen skulle være blevet slettet samtidig med man sletter hotellet, fordi at backup somregl er af flere hoteller i samme backup...
Lige for at give dig skideballe for det her, hænger verden ikke således sammen at man gemmer backups for slettede konti. Det er spild af plads for kunderne er jo gået. Det ved jeg, for det gør vi også i min hostingvirksomhed Hostly.dk. Det er meget nemt at slette et enkelt hotel fra en backup, så hvorfor ikke gøre det og spare pladsen?
Men for din egen skyld, Michael, luk den her sag, for den kommer der ikke noget godt ud af.
Hej Hr Hedam.
Jamen så vil jeg gerne vende den om.
Lad os sige jeg er kunde hos dig i www.hostly.dk
Jeg har betalt for 1 års hosting hos dig. Har kun brugt 1 måned af det år indtil videre.
Jeg vil gerne opsige aftalen og sender dig en mail og spørger om det kan lade sig gøre. Du besvarer at det kan det hvis det sker med øjeblikkelig virkning. Jeg spørger om jeg ikke lige kan få lidt tid til at finde en ny host og flytte mine data. Du skriver jo det kan det.
3-4 dage senere skriver du at jeg får yderligere 4 dage og ellers antager du jeg forbliver kunde hos dig.
4 dage og 22 timer senere indsender jeg dig en opsigelse, i opsigelsen skriver jeg at jeg ønsker at gøre brug af den aftale jeg har med XX medarbejder og få pengene tilbage.
Breaking line:
Du har besluttet dig for at fordi den deadline du satte er overskredet med 22 timer, så vil du ikke gå med til det.
Ville du så i din virksomhed hostly, gå ind og lukke min service samtidig med du skriver til mig at du ikke kan lade mig gøre brug af den aftale med at få pengene tilbage?
Eller ville du nøjes med at skrive at jeg ikke kan få pengene tilbage fordi deadline er overskredet - og evt spørge om hotellet stadig skal lukkes, eller helt undlade at spørge for jeg har jo betalt for 1 år frem i tiden.?