Jeg kan kun se det sådan, at en hostingvirksomhed ikke bør slette alle data inkl. backups så hurtigt, som det er sket. Når dét er sagt, så har den service de har ydet dig været helt ekstraordinær.
Du kritiserer hosting for at de beholder dine penge og at de har slettet dine data. Hvis hosting på dette tidspunkt havde gjort følgende:
Så havde du vel fået præcis hvad du har bedt om og betalt for?
Løsningsforslag: Hosting ombestemmer sig og refunderer de cirka 500-550 kroner du mente at få refunderet. Du fjerner til gengæld din negative trustpilot-anmeldelse.
Dette forslag forudsætter naturligvis at hosting accepterer. Men hvis de gør dét, har du så noget at klandre dem?
|
Hej Jesper
Hvis man kunne give 10 stjerner havde du fået det. Det er nok trådens mest konstruktive indlæg du kommer med.
Vedr punkt 3 så var det egentlig ikke de 600 kroner extra der var problemet - vi giver nu 1500 + moms pr år. Men problemet var at for de 600 mere fik vi 5GB mere også havde vi sådan set bare problemet et par måneder senere. Skulle vi have en nogenlunde holdbar løsning, der sikrede os bare 1 år frem i tiden så skulle vi op på 280 om måneden - også var det igen kun endda en midlertidig løsning.. Derfor spurgte vi efter muligheden for kun at købe mere plads, og ikke alle de andre ting der fulgte med ved at skifte pakke. Denne mulighed eksisterede desværre ikke hos denne hostingvirksomhed, idet deres pakker var predefineret.
- Accepteret din straks-opsigelse og slettet dit hotel, og
- Refunderet betaling for cirka 11 måneder.