Det ville klæde dig at BEVISE dine påstande om fejl og løgne, og ikke bare sige det. Det er helt utroværdigt det du har gang i.
Det var da en underlig form for bevis byrde du forlanger...
Hvis jeg påstår jeg har en nål jeg kan stikke i halen på en ko, også kan denne flyve derefter, uden links eller nogen form for dokumentation...
Så kommer der en som er skeptisk og ikke tror på dette.
Ifølge din logik skal den som er skeptisk så bevise at koen ikke kan flyve, NEJ VEL, det er sgu da personen som kommer med disse "fakta" i første omgang som skal bevise og dokumentere dem, underlig form for logik du har?!?
4brooker beder jo blot om links eller dokumentation for det længe indlæg med en masse løse "fakta" som på ingen måde er underbygget, er det helt hen i vejret at bede om dette?
Internet Explorer, Safari, Chrome og Firefox virker den fint i :-)
Den virker ikke hos mig i hverken nyeste IE, Chrome eller Firefox. Den står bare og loader uden der sker noget. Forbindelsen her er 93 mbit, så det er vist ikke der problemet skal findes
Internet Explorer, Safari, Chrome og Firefox virker den fint i :-)
Den virker ikke hos mig i hverken nyeste IE, Chrome eller Firefox. Den står bare og loader uden der sker noget. Forbindelsen her er 93 mbit, så det er vist ikke der problemet skal findes
Jo, Dani har ret, for det virker hos ham! Det skal du huske på
Den side du henviser til er en scamside, som kun forsøger at miskreditere. Hvem er de folk der henvises til i Lifewave? Der er ingen af dem der optræder på listen over ledelsen i lifewave http://www.lifewave.com/danish/leadership.asp
Hvis du kan henvise til et svarbrev i PDF format, som imødegår den dokumentation du henviser til her http://www.lifewave.com/pdf/Research/Research009-TroyStateStudy.pdf, så begynder jeg at undersøge sagen nærmere. Siden du henviser til er ikke seriøs, og teksten kan være skrevet af hvem som helst.
Ejvind du henviser til lifewave egen sider, det er bare ikke troværdigt. Men vi kan jo gøre det på anden måde, for jeg tog mig den frihed at ringe sundhedsstyrelsen og de sagde at hvis jeg ville have klarhed over jeres produkt, så skulle jeg sende dem en mail, så ville de se på sagen og da I siger det kan en masse som falder under deres område, så skal I kunne bevise dette videnskabeligt ellers er det ulovligt og seriøst tvivler jeg på at du kan bevise noget som helst, da det endnu ikke er lykkes dig uden at henvise til din egen kilde
Nej WADA siger iflg dit dokument ikke noget ud over 404 error
Disse "studiene" som du mener er "masser av beviser" er svært lite verdt. Her er de viktigste ankepunktene: - manglende blinding - ingen kontrollgruppe - studiene er gjennomført av Lifewave-ansatte eller personer med tette bånd til Lifewave - det er snakk om små pilotstudier som det er umulig å trekke pålitelige konklusjoner av selv med positivt resultat - de er ikke publiserte i anerkjente vitenskapelige tidsskrifter, men flere av dem derimot i tvilsomme alternative tidsskrifter
For en som mangler kunnskap om den vitenskapelige metode kan dette fort oppfattes som solid dokumentasjon, men det er det altså ikke. Når du sier at det er så enkelt at man må prøve dem selv for å finne ut om det virker eller ikke, vitner ikke det om særlig forståelse for hva som kan regnes som vitenskapelig dokumentasjon.
Vi kan jo starte med Lisa Tully som også er ansat hos lifewave, altså ikke uafhængig, så den kilde er ikke troværdig og hendes undersøgelse er ikke anderkendt i noget kendt tidsskrift
Homer Nazeran arbejder sammen med Emily Haltiwanger, som mærkelig nok er gift med Lifewave ansat altså endnu en kilde der ikke er troværdig
Vi må konkludere at du ikke har noget at ha dine produkter i, altså ren og skær fup og fiduser