Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Stigende interesse for MLM

Side 8 ud af 14 (137 indlæg)
Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Indlæg ialt: 186
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 12:12 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mærkeligt at du skriver på din hjemmeside det er medicinsk udstyr, når Sundhedsstyrelsen ikke har anerkendt det som dette  

Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 12:38 | Låst

Ejvind:
Det ville klæde dig at BEVISE dine påstande om fejl og løgne, og ikke bare sige det. Det er helt utroværdigt det du har gang i.

Det var da en underlig form for bevis byrde du forlanger...

Hvis jeg påstår jeg har en nål jeg kan stikke i halen på en ko, også kan denne flyve derefter, uden links eller nogen form for dokumentation...

Så kommer der en som er skeptisk og ikke tror på dette.

Ifølge din logik skal den som er skeptisk så bevise at koen ikke kan flyve, NEJ VEL, det er sgu da personen som kommer med disse "fakta" i første omgang som skal bevise og dokumentere dem, underlig form for logik du har?!?

4brooker beder jo blot om links eller dokumentation for det længe indlæg med en masse løse "fakta" som på ingen måde er underbygget, er det helt hen i vejret at bede om dette?

Hilsen Johnny

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:14 | Låst

Dani Eskelund:

Internet Explorer, Safari, Chrome og Firefox virker den fint i :-)

Den virker ikke hos mig i hverken nyeste IE, Chrome eller Firefox. Den står bare og loader uden der sker noget. Forbindelsen her er 93 mbit, så det er vist ikke der problemet skal findes Wink

Fra Aalborg
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 156
Fra  Siino Skrevet kl. 13:24 | Låst

Theis Brouer-Jensen:

Dani Eskelund:

Internet Explorer, Safari, Chrome og Firefox virker den fint i :-)

Den virker ikke hos mig i hverken nyeste IE, Chrome eller Firefox. Den står bare og loader uden der sker noget. Forbindelsen her er 93 mbit, så det er vist ikke der problemet skal findes Wink

Jo, Dani har ret, for det virker hos ham! Det skal du huske på Wink
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 13:33 | Låst

Den side du henviser til er en scamside, som kun forsøger at  miskreditere. Hvem er de folk der henvises til i Lifewave? Der er ingen af dem der optræder på listen over ledelsen i lifewave http://www.lifewave.com/danish/leadership.asp

Hvis du kan henvise til et svarbrev i PDF format, som imødegår den dokumentation du henviser til her http://www.lifewave.com/pdf/Research/Research009-TroyStateStudy.pdf, så begynder jeg at undersøge sagen nærmere. Siden du henviser til er ikke seriøs, og teksten kan være skrevet af hvem som helst.

Her finder du dokumentet fra WADA, som klart siger at der IKKE er tale om et dopingmiddel http://www.lifewave.com/pdf/Letters/Letter001-WorldAntidoping.pdf
Altså en godkendelse af produktet til sportsformål, hvis man har lyst til at bruge det.

Det var ikke mig der skrev om hjernekræft, så det kan jeg ikke give dig svar på.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 13:40 | Låst

Ejvind du henviser til lifewave egen sider, det er bare ikke troværdigt. Men vi kan jo gøre det på anden måde, for jeg tog mig den frihed at ringe sundhedsstyrelsen og de sagde at hvis jeg ville have klarhed over jeres produkt, så skulle jeg sende dem en mail, så ville de se på sagen og da I siger det kan en masse som falder under deres område, så skal I kunne bevise dette videnskabeligt ellers er det ulovligt og seriøst tvivler jeg på at du kan bevise noget som helst, da det endnu ikke er lykkes dig uden at henvise til din egen kilde

Nej WADA siger iflg dit dokument ikke noget ud over 404 error 

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 13:40 | Låst

Hej Johnny,

Der er fremlagt masser af beviser, men dem forholder man sig ikke til.

Se alle de videnskabelige undersøgelser og mange korrespondancer her http://www.lifewave.com/danish/research.asp

Hvis man er uenig i dokumentationen, så må man BEVISE at den er forkert, og ikke bare SIGE at det er forkert.

Er det så svært at bevise, hvis produkterne ikke virker, sådan som nogle SIGER, i stedet for at prøve dem af og få vished?

Alle er velkomne til at komme til et møde og afprøve dem selv - de virker på 9 ud af 10 personer.

Hilsen

Ejvind

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:55 | Låst

Disse "studiene" som du mener er "masser av beviser" er svært lite verdt. Her er de viktigste ankepunktene:
- manglende blinding
- ingen kontrollgruppe
- studiene er gjennomført av Lifewave-ansatte eller personer med tette bånd til Lifewave
- det er snakk om små pilotstudier som det er umulig å trekke pålitelige konklusjoner av selv med positivt resultat
- de er ikke publiserte i anerkjente vitenskapelige tidsskrifter, men flere av dem derimot i tvilsomme alternative tidsskrifter

For en som mangler kunnskap om den vitenskapelige metode kan dette fort oppfattes som solid dokumentasjon, men det er det altså ikke. Når du sier at det er så enkelt at man må prøve dem selv for å finne ut om det virker eller ikke, vitner ikke det om særlig forståelse for hva som kan regnes som vitenskapelig dokumentasjon.

Fra Sørby
Tilmeldt 26. Mar 13
Fra  www.east-tour.dk Skrevet kl. 13:59 | Låst

Vi kan jo starte med Lisa Tully som også er ansat hos lifewave, altså ikke uafhængig, så den kilde er ikke troværdig og hendes undersøgelse er ikke anderkendt i noget kendt tidsskrift 

Homer Nazeran arbejder sammen med Emily Haltiwanger, som mærkelig nok er gift med Lifewave ansat altså endnu en kilde der ikke er troværdig

Vi må konkludere at du ikke har noget at ha dine produkter i, altså ren og skær fup og fiduser 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:12 | Låst

En av studiene heter også "Responsiveness of Horses to Biofrequency Modulation after Acupuncture Palpation"

Man forsøker altså å bruke pseudovitenskap for å dokumentere effekten. Festlig.

Side 8 ud af 14 (137 indlæg)