Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er England ikke med i EU mere ?.

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)
Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 12:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael:

og at man bekymrer sig SÅ meget over det at man gør det til et demokratisk underskud og bruger tid på den bekymring, er sort snak for mig -

Der er så heller ingen der tvinger dig til at bruge tid på at skrive i den her tråd.

Nej, det vælger han da helt selv.
Vi skulle jo lade være med at svare dig? - Men hvorfor skrev du så?
Eller du vil måske kun have svar fra folk der giver dig ret... Så bliver dine tråde generelt noget tomme.
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 12:44

Carsten Kvist:

Nej, det vælger han da helt selv.
Vi skulle jo lade være med at svare dig? - Men hvorfor skrev du så?
Eller du vil måske kun have svar fra folk der giver dig ret... Så bliver dine tråde generelt noget tomme.

Hej Carsten.

Jeg glæder mig til at du bidrager med noget positivt i den her tråd. Men hvis det er ganske umuligt for dig. Vil jeg da foreslå dig at oprette din egen tråd hvor du kan skrive lige hvad du har lyst til.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 13:17

Michael:
Jeg glæder mig til at du bidrager med noget positivt i den her tråd.

Så læs mit første indlæg igen. Her fik du svar på dit spørgsmål!

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:31

Carsten Kvist:
Så læs mit første indlæg igen. Her fik du svar på dit spørgsmål!

Ja Carsten, jeg ved godt du har svært ved at forstå det. Men bare fordi du skriver det behøver det jo ikke at være gældende lovgivning i Danmark.

Tilmeldt 3. Jan 07
Indlæg ialt: 252
Skrevet kl. 14:41
Jeg kan simpelt hen ikke se hvad dit problem er. Pakken er blevet åbnet i en kontrol. Du har fået din pakke. Du er ikke blevet pålagt nogen former for told eller moms.

Hvad er du sur over. Mener du at fordi pakken kommer frfa et andet EU land skal den ikke tjekkes for eventuelt narkotika eller andet.
bb
Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:45

Michael:
Der er så heller ingen der tvinger dig til at bruge tid på at skrive i den her tråd.

Nej vi skriver nok begge frivilligt i det som hedder et debat forum., og forretningsfolk der kan komme i kog over tolden må åbne pakker hvad de ved gud må i alle lande mig bekendt (har arbejdet i 9 Europæiske lande, 4 i asien og i Tyrkiet , også med import), ja de efterlader mig altid med tanken: Hvordan pokker får de tid til det som business drejer sig om, når bagateller kan hidse dem sådan, og hvordan takler de virkelige problemer og får tid til det hele - og ja det er helt frivilligt jeg både skriver, og undrer mig dybt

En hver må selvklart sætte sin overligger i den højde enhver vil og enhver må ha lov at undres over andres valg af højden.

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46616
Fra  John Hannover Skrevet kl. 14:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jesper Laugesen:

Carsten @ Men så skal de vel skrive hvad der fjernes, og hvorfor?!

Jo, det skulle de nok, men jeg tror blot det var alm. angreb af lækkersult :)

Ja selvfølgeligt må tolden da ikke stjæle noget og ikke fjerne ting uden at gøre rede for det. Du kan givet klage - men det er i alle fald da god nok reklame for dit slik - "gennemprøvet af den kongelige danske told og godkendt for smag"Big Smile

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 14:50

Jeg undrer mig ikke over, at en pakke åbnes for stikprøvekontrol i tolden.

Du siger, at pakken er åbnet i tolden. Hvordan ved du det? Sidder der en mærkat på eller er det vedlagt en notifikation?

Der skal selvfølgelig stå, hvorfor pakken er åbnet og af hvem.

Hvis der intet står, er det ganske enkelt en fejl, og hvis det er myndighederne, er det overgreb. Det sidste kan du klage over.

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 14:55

bb:
Jeg kan simpelt hen ikke se hvad dit problem er.

Så skal jeg prøve at skære det ud i pap for dig. For mig ser det ud til at de Danske myndighedder endnu en gang har valgt at tilsidesætte gældende EU Lovgivning. Og bare kører deres eget løb. Jeg venter stadigvæk på at en henviser til den Paragraf der siger at de rent faktisk har lov til at åbne pakken. Med det udstyr de har idag kan de jo se alt hvad der er i uden at åbne den.

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15094
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:59

Michael:

Carsten Kvist:
De kunne jo f.eks. være på jagt efter euforiserende stoffer? - Våben?

Det burde en scanning jo nok kunne afsløre. Så kan stadigvæk ikke lige se grunden til at de skal åbne pakken ?. Og gad så godt vide hvad de bruger informationerne til bagefter ?.

De tjekker for medicin, konfekture, våben og produkter, som ik er legale at sælge i DK... Krisen har fået protektionismen frem i DK, og det handler ene og alene om at stoppe bestemte varetyper, eller at få opkrævet afgifter på andre varetyper. Vi har haft en del pakker, som er blevet stoppet, da de ville tjekke om der var konfekture eller medicin i...

Og denne kontrol har intet med den fri bevægelighed at gøre. For selvom der er fri bevægelighed i EU, så har det enkelte land stadigvæk rettighederne til at tjekke pakker og forsendelser for ulovligheder... 

Side 3 ud af 11 (107 indlæg)