Der er vist en bestemt øgruppe eller sådan noget som tilhører England, men som ikke er med i EU. Ofte kan pakker fra England derfor komme derfra, da de så undgår at betale afgifter i England.
Nej der er ikke kommet en opkrævning på noget. Men da det er første gang jeg har fået en Pakke fra England (ud af mange) undersøgt af tolden, undrer det mig noget. Hvad blev der af Varernes fri bevægelighed inden for EU`s grænser ?.
De kunne jo f.eks. være på jagt efter euforiserende stoffer? - Våben?
Det burde en scanning jo nok kunne afsløre. Så kan stadigvæk ikke lige se grunden til at de skal åbne pakken ?. Og gad så godt vide hvad de bruger informationerne til bagefter ?.
Nej der er ikke kommet en opkrævning på noget. Men da det er første gang jeg har fået en Pakke fra England (ud af mange) undersøgt af tolden, undrer det mig noget. Hvad blev der af Varernes fri bevægelighed inden for EU`s grænser ?.
Du tror måske også at DK er et demokratisk land hvor der eksisterer et begreb som retssikkerhed?
Det offentlige gør præcis som det passer dem da der er omvendt bevisbyrde i alle tilfælde der har med det offentlige at gøre. Har du firmabil kan du komme ud for at du skal bevise at du ikke bruger den privat. Det skule ikke undre mig om du nu skal bevise at UK ikke er med i EU.