Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er England ikke med i EU mere ?.

Side 1 ud af 11 (107 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Har lige modtaget en pakke fra England som Tolderne har haft åbnet ?. Hvis ellers England stadigvæk er med i EU burde det vel ikke være muligt ?.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 21. Jan 13
Indlæg ialt: 327
Fra  Morning Train MS Robotics Skrevet kl. 11:10

Der er vist en bestemt øgruppe eller sådan noget som tilhører England, men som ikke er med i EU. Ofte kan pakker fra England derfor komme derfra, da de så undgår at betale afgifter i England. 

Det er har jeg ihvertfald hørt noget om.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 11:14

Hej Michael,

Told kontrol af varer fra England mistænkelige varer kan godt ryge i kontrollen, også selvom de kommer fra EU.

Du burde dog ikke betale moms eller afgifter for varer der kommer fra England.

vh/Cenk

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:14

Martin Schadegg Rasch Jensen:
Der er vist en bestemt øgruppe eller sådan noget som tilhører England, men som ikke er med i EU.

Den er jeg helt med på. Men da der står at afsenderen er fra Cardiff, kan det vel ikke være aktuelt i det her tilfælde ?.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:15

Se om den ikke er afsendt fra "Isle Of Man". Denne ø er nemlig ikke med i EU, og derfor kommer der told på.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:25

Michael:
Den er jeg helt med på. Men da der står at afsenderen er fra Cardiff, kan det vel ikke være aktuelt i det her tilfælde ?.

Men er du pålagt told? - Alle varer der kommer ind i DK kan kontrolleres i tolden... - Det er ikke det samme som en pålagt afgift!

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:31

Carsten Kvist:
Men er du pålagt told?

Nej der er ikke kommet en opkrævning på noget. Men da det er første gang jeg har fået en Pakke fra England (ud af mange) undersøgt af tolden, undrer det mig noget. Hvad blev der af Varernes fri bevægelighed inden for EU`s grænser ?.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 11:33

Michael:
Hvad blev der af Varernes fri bevægelighed inden for EU`s grænser ?.

Der er vel ikke nogen der har forsøgt at forhindre at du fik varen? - Altså har varerne fri bevægelighed...

De kunne jo f.eks. være på jagt efter euforiserende stoffer? - Våben?

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 11:45

Carsten Kvist:
De kunne jo f.eks. være på jagt efter euforiserende stoffer? - Våben?

Det burde en scanning jo nok kunne afsløre. Så kan stadigvæk ikke lige se grunden til at de skal åbne pakken ?. Og gad så godt vide hvad de bruger informationerne til bagefter ?.

Tilmeldt 29. Aug 12
Indlæg ialt: 163
Skrevet kl. 11:45
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Michael:

Carsten Kvist:
Men er du pålagt told?

Nej der er ikke kommet en opkrævning på noget. Men da det er første gang jeg har fået en Pakke fra England (ud af mange) undersøgt af tolden, undrer det mig noget. Hvad blev der af Varernes fri bevægelighed inden for EU`s grænser ?.

Du tror måske også at DK er et demokratisk land hvor der eksisterer et begreb som retssikkerhed? 

Det offentlige gør præcis som det passer dem da der er omvendt bevisbyrde i alle tilfælde der har med det offentlige at gøre. Har du firmabil kan du komme ud for at du skal bevise at du ikke bruger den privat. Det skule ikke undre mig om du nu skal bevise at UK ikke er med i EU.

Fede malerier en blog om malerier

Side 1 ud af 11 (107 indlæg)