Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TUPPERWARE Hjemmeside. Gode ideer til forandring?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg lige startet som Tupperware konsulent og har lavet en hjemmeside

www.tupperdjurs.dk

Er der nogen der vil give nogle gode ideer til ændring, hvis ikke i synes den er super god, som den er.

Mvh. Tupperware konsulent René Krogh

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:30

Du kan skam godt få en hurtig kommentar her :)

Lav en webshop i stedet - det med folk skal bestille via en e-mail, det holder ikke.

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 11:33

Hejsa,

Umiddelbart er din hjemmeside en info site, der er flot. Hvis dit formål er at skulle sælge ville jeg også lave en shop i stedet for email det gider folk ikke i dag.

Folk vil have tingene lige til.

I øvrigt kan jeg designe en hjemmeside til dig incl shop skriv hvis det har interesse.

Mvh

Cenk Cavdar

Fra Aarhus
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 204
Fra  Fede-Gadgets.dk Skrevet kl. 11:35

Nu mener jeg bare at Tuppeware ikke tillader webshops, men denne type sider er acepteret af dem. Ret mig hvis jeg tager fejl

Er livet på SU ikke så let? Så find tips, tricks og gode råd på http://SULivet.dk 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 11:41

Nu er der jo bestillingsmulighed på siden - via email, så hvis onlinesalg ikke er tilladt, så må man vel heller ikke tage imod bestillinger på mail ;)

Fra Slagelse
Tilmeldt 30. Jan 11
Indlæg ialt: 200
Fra  Trendkey.dk Skrevet kl. 11:56

Hejsa,

Tommelfinger regel for tupperware er at det udelukkende skal foregå via hjemmesalg.

René Krogh er konsulent for dette firma og burde vide om det ulovligt det han foretager sig, for om det shop eller email bestilling er vel i teorien det samme.

Mvh

Cenk

Fra Brønshøj
Tilmeldt 15. Jun 11
Indlæg ialt: 1191
Fra  Jens Andersen Web-Integration Skrevet kl. 12:08

Du skal nok lave en hjemmeside der tilbyder hjemmebesøg i stedet. Så kan folk samle en gruppe, som så kan få en demonstration af produkterne og derefter købe dem af dig.

Vh Jens

Redigering og Opdatering af hjemmesider. Responsive Webdesign Hjemmeside? Se YDELSER  Ring for tilbud tlf: 40431253

Fra København
Tilmeldt 30. Jul 07
Indlæg ialt: 2196
Skrevet kl. 12:23

Det kommer da bag på mig, at Tupperware ikke er mere moderne end det? Alle andre NM selskaber stiller jo shop til rådighed for konsulenten, så kunden bare taster sit kundenr og vælger produkterne, for at de så sendes direkte hjem til kunden uden en masse besvær.

Det betyder jo, at alle konsulenterne slipper for at lave alle de samme ting om og om igen.

Hvis jeg var Tupperware konsulent, så ville jeg sgi blive tosset over så trægt et system.

Fra Dianalund
Tilmeldt 11. Apr 09
Indlæg ialt: 888
Fra  Ringhus.dk Skrevet kl. 08:19

Min mor var Plastik konsulent for nogle år siden, og der undersøgte vi om man måtte lave webshop eller online bestilling, den gang var svaret NEJ!!! det skulle sælges til party's som de kalder dem.

Så hvis jeg var dig, ville jeg undersøge om jeg måtte sælge varerne via nettet.

Evt skaf en mellemmand som køber varerne af tupperware, og sælger dem videre til dig, hvad du så gør med dem der fra, kan de jo ikke vide :D

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 08:54

Michael R. Gertz:
Min mor var Plastik konsulent for nogle år siden, og der undersøgte vi om man måtte lave webshop eller online bestilling, den gang var svaret NEJ!!! det skulle sælges til party's som de kalder dem.

Det er egentlig spøjst at et produkt som skulle være så fantastisk som Tupperware skal være så besværligt at sælge - at give forhandlerne mulighed for at sælge via webshops kan da næsten kun give et boost til deres MLM indtjening?

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)